Bekijk volle/desktop versie : ~_*Van matties tot echtgenoten*_~



Pagina's : [1] 2 3

05-04-2008, 22:16

Myn eerste verhaal ik zal al gelijk beginnen


Amal : 'hoofdpersoon'
Ikram : 'vriendin'
Salma : 'zus'
Sarah : 'ander zus'
Jamal&Nasser : 'broers'
Tarik : 'Mattie'
Saloua : 'zusje'



Het was gewoon een normale dag, Amal ging naar school, haar eerste les was nederlands, dus ze liep samen met Ikram&selma na nederlands, bla bla gewoon les gevolgd, pauze, Ikram, Selma & amal waren dus in kantine samen met de concierge harrie en Tarik, Tarik&amal zyn heel goed bevriend, hy beschermt haar zy helpt hem met alles ze lachen veel met elkaar dus gewoon echte beste vrienden van elkaar, maar dat veranderd naar een tijd, Dus school ging uit, amal&tarik gingen zoals gewoonlyk met zn tweeen in de bus na huis, hy bracht haar na huis bla bla, dus Amal komt thuis, met een glimlach maar dat veranderd, Als ze hoort dat haar ouders en Selma ruzie zyn aan het maken (selma heeft piercing laten zetten) Pappa : in het marokkaans, JY JY WOLLAH JY GAAT NOOIT TROUWEN WAAROM HEB JE PIERCING WAAROM JE BENT MOOI GENOEG, Selma schreeuwt terug : PAPPA HET IS MY LEVEN LAAT MY, Mamma : begint te huilen, Amal word gek, ze kan het geschreeuw niet aan horen, ze rent naar boven, ze hult op haar bed, maar opeens hoort ze haar zusje huilen, ze rent naar de kamer van Saloua, ze zegt : 'Salouaa Salouaa wat is????, Saloua antwoordt : 'Jamal heeft me geslagen' amal schrikt en roept : 'Wat JAMAL neee ( Jamal heeft zn zusjes en broertjes nooit geslagen) Zegt ze jahwel hy was net ook beneden by ruzie dus ik zei tegen mamma&pappa niet schreeuwen ik word bang en toen sloeg jamal mij op mn gezicht'' ze barstte in tranen uit, ik vond het heel raar, dus ik knuffelde haar en liet haar uit huilen, Ondertussen werd beneden flink geruzied, opeens hoorde ik mn telefoon trillen, Tarik was het, Dus ik neem op, [ik was aan het huilen] Ey Tarik, Dus tarik schrikt wat is er wat is er, ik zeg mn ouders hebben ruzie, Tarik kalmeerde my het was al 21.00u dus hy zei ga ma na bed, morgen op school praten we verder ik volgde zn advies iki ga na bed,!




Vertel me als je meer wilt


05-04-2008, 22:18


Upp nieuwe fan ga snel verder leuke begintje

05-04-2008, 22:34
Dus ik ging naar bed, ruzie bleef doorgaan tot 12.00 uur
Volgende dag ging ik na school, me ouders lagen nog te slapen, mn broer bracht mn zusje en selma&ik ginge na school, ik durfde nix te zeggen tegen haar, dus ik keek haar bang aan en keek weer weg, ze zei wat is er met jou aan de hand je doet raar, ik zo niks niks zo zo ow oke, toen vroeg k waar heb je die piercing gezet, toen zei ze in mn navel ik voreg deed hget pyn toen zei ze nee hoezo vraag je dat wil je er ook eene? ik zo neej neej gewoon, toen zij ahaa op een rare manier we ginge na school bla bla, dus ik was net op weg na huis, toen kwam tarik aan, zei die yallah kom ik zo waar na toe , tarik zei kom nauw maar ik liep hm achterna we zate dus in park toen zei die vertel dus ik zo wat hy zo jaaa waarom was je aan het huilen waarom hadden je ouders ruzie, ik had hem alles verteld hy leunde na me toe deed ze zn arm om me schouder en zeij : 'Schatje wollah als er iets is, ik ben er voor je & als je bij me wilt slapen ik heb plek' Ik antwoordde 'wollah ik waardeer het dat je zovee, dingen voor me doet, Tarik zei : 'Tja Je doet alles voor degene waar je om geeft' Dus we liepen door de park heen, en lopen en maar lopen lopen, we gingen naar de stad, daar kocht hy me een drankje bla bla dus we liepen, en liepen, maar hy deed raar, ik merkte dat er wat aan de hand, hy deed heel verlegen by my, normaal gaat ie springen dansen gaat ie roepen TARIK&AMAL FOREVERBITCH maar dit keer niet, dus we stonden achter een muur hy pakte me hand vast, keek me aan, en ik keek hem aan hy kwam dichterby en gaf me kus op de mond ik schrok, naar 7 seconden deinsde ie terug, en zei : 'Sorry sorry ik weet niet wat me bezielt kom ik breng je naar huis' Eenmaal by mn huis aangekomen liet ie mn hand los [ die had hy de hele tyd vast ] en zei die 'Doei sjatje' ik zei Beslemma Tarik, Ik liep naar mn kamer [ verliefd ] mn broer zei tegen mn moeder wat is met haar? ik zei niks ik liep verder, eenmaal in mn kamer ging ik liggen en denken aan die ene kus van tarik, eene kant dacht ik waarom? we zyn al jaren matties, en aan de andere kant, vond ik het heel leuk:$ want Ik was al een tydje tja niet echt verliefd maar gewoon op tarik, Dus ik ging ff op msn, kyken jeweet, dus ikram zei tegen my ejouwww ik heb grote nieuwsss ik zo wat wat? zegt ze SANEA HEEFT MET SAID [ ZE3HMA JY & SANEA VRIENDINNEN ] dus ik dacht van Tfoeeeee dat noem je geen vriendin, maarja naar 5 minuten boeide het me al niet, ik had tarik in mn gedachte, ikram was ma aan het lullen op msn ik zo niks terug ik was met mn gedachte by tarik, ze was ma aan het buzzeren en toen belde se me, met als begin, WHAT TE FUCK IS GOING ON WITH YOU?! dus ik moest lachen zegt ze NEEJ NIET LACHEN JE HEBT EEN JONGEN ONTMOET KLAAR KAN NIET ANDERS WIE IS HET NABIL, MO, AHMED, ALI, OF TOG MA RACHID UTRECHT, dus ik zei tegen haar tegen niemand zeggen, maar ik denk dat ik verliefd ben op tarik dus ze schrok ze begon weer JE BEDOELT TOCH NIET TARIK TARIK, TARIK ONZE TARIK, TARIK MET LEKKERKONTJE [ zo noemden we hem altijd ] TARIKLEKKERKONTJE, NEEEEUJJ TARIK TBARKELLAH JY & TARIK ZO SEXY TOGETHER dus ik zo sssshtttttt dus zij zo YESS IK ZAL NIE ZEGGE K SWEER OP JOU IK ZO WUAHAHA HOIU JE ZOVEEL VAN ME ZEGT ZE JA, volgende dag [vrydag] Ik kwam op school aan, IKRAM springt op me, en trekt me na toilet, VERTEL VERTEL had ik haar verteld over gister ze was bly,




Ik ga verder als jullie meer willen

29-04-2008, 10:56
ga gauw verder meidddd
kusssjes van sissters

29-04-2008, 12:53


/Upp Uup ga snel weer verder meid

29-04-2008, 14:47
UpperdepUp egt een leuk begin

15-05-2008, 18:52
waarom ga je nou niet verder...

Zied upupupupupupupup

15-05-2008, 19:14
NIuewee fan GAAADOOOR,,

15-05-2008, 19:35
Ga zo door Duddet

15-05-2008, 19:39
ja ik bne bezig lieve sgatjes

15-05-2008, 19:47

Citaat door Patrona__Deluxe:
ja ik bne bezig lieve sgatjes




Doe rustig aan meid !

15-05-2008, 23:05

Citaat door Patrona__Deluxe:
Dus ik ging naar bed, ruzie bleef doorgaan tot 12.00 uur
Volgende dag ging ik na school, me ouders lagen nog te slapen, mn broer bracht mn zusje en selma&ik ginge na school, ik durfde nix te zeggen tegen haar, dus ik keek haar bang aan en keek weer weg, ze zei wat is er met jou aan de hand je doet raar, ik zo niks niks zo zo ow oke, toen vroeg k waar heb je die piercing gezet, toen zei ze in mn navel ik voreg deed hget pyn toen zei ze nee hoezo vraag je dat wil je er ook eene? ik zo neej neej gewoon, toen zij ahaa op een rare manier we ginge na school bla bla, dus ik was net op weg na huis, toen kwam tarik aan, zei die yallah kom ik zo waar na toe , tarik zei kom nauw maar ik liep hm achterna we zate dus in park toen zei die vertel dus ik zo wat hy zo jaaa waarom was je aan het huilen waarom hadden je ouders ruzie, ik had hem alles verteld hy leunde na me toe deed ze zn arm om me schouder en zeij : 'Schatje wollah als er iets is, ik ben er voor je & als je bij me wilt slapen ik heb plek' Ik antwoordde 'wollah ik waardeer het dat je zovee, dingen voor me doet, Tarik zei : 'Tja Je doet alles voor degene waar je om geeft' Dus we liepen door de park heen, en lopen en maar lopen lopen, we gingen naar de stad, daar kocht hy me een drankje bla bla dus we liepen, en liepen, maar hy deed raar, ik merkte dat er wat aan de hand, hy deed heel verlegen by my, normaal gaat ie springen dansen gaat ie roepen TARIK&AMAL FOREVERBITCH maar dit keer niet, dus we stonden achter een muur hy pakte me hand vast, keek me aan, en ik keek hem aan hy kwam dichterby en gaf me kus op de mond ik schrok, naar 7 seconden deinsde ie terug, en zei : 'Sorry sorry ik weet niet wat me bezielt kom ik breng je naar huis' Eenmaal by mn huis aangekomen liet ie mn hand los [ die had hy de hele tyd vast ] en zei die 'Doei sjatje' ik zei Beslemma Tarik, Ik liep naar mn kamer [ verliefd ] mn broer zei tegen mn moeder wat is met haar? ik zei niks ik liep verder, eenmaal in mn kamer ging ik liggen en denken aan die ene kus van tarik, eene kant dacht ik waarom? we zyn al jaren matties, en aan de andere kant, vond ik het heel leuk:$ want Ik was al een tydje tja niet echt verliefd maar gewoon op tarik, Dus ik ging ff op msn, kyken jeweet, dus ikram zei tegen my ejouwww ik heb grote nieuwsss ik zo wat wat? zegt ze SANEA HEEFT MET SAID [ ZE3HMA JY & SANEA VRIENDINNEN ] dus ik dacht van Tfoeeeee dat noem je geen vriendin, maarja naar 5 minuten boeide het me al niet, ik had tarik in mn gedachte, ikram was ma aan het lullen op msn ik zo niks terug ik was met mn gedachte by tarik, ze was ma aan het buzzeren en toen belde se me, met als begin, WHAT TE FUCK IS GOING ON WITH YOU?! dus ik moest lachen zegt ze NEEJ NIET LACHEN JE HEBT EEN JONGEN ONTMOET KLAAR KAN NIET ANDERS WIE IS HET NABIL, MO, AHMED, ALI, OF TOG MA RACHID UTRECHT, dus ik zei tegen haar tegen niemand zeggen, maar ik denk dat ik verliefd ben op tarik dus ze schrok ze begon weer JE BEDOELT TOCH NIET TARIK TARIK, TARIK ONZE TARIK, TARIK MET LEKKERKONTJE [ zo noemden we hem altijd ] TARIKLEKKERKONTJE, NEEEEUJJ TARIK TBARKELLAH JY & TARIK ZO SEXY TOGETHER dus ik zo sssshtttttt dus zij zo YESS IK ZAL NIE ZEGGE K SWEER OP JOU IK ZO WUAHAHA HOIU JE ZOVEEL VAN ME ZEGT ZE JA, volgende dag [vrydag] Ik kwam op school aan, IKRAM springt op me, en trekt me na toilet, VERTEL VERTEL had ik haar verteld over gister ze was bly,




Ik ga verder als jullie meer willen




Dus Ikram bleef maar springen en ik zei
A' ; rustig rusitig man dalijk komt ie erachter zoals gewoonlyk kwam selma erby staan,
Selma ; wat is wat is waarom ben je bly
ik kijk ikram aan
ikram zei; 'ik heb wahed lekkere jongen ontmoet'
blaaaa blaa lessen kwamen
tarik kwam na me toe, zegt ie eej
ik zo eej
t; alles goed
a; el7amdoulilah met jou
t; goed goed
t; ej uhm kom je ff mee
a ; oke is goed w8 ff me tas pakken
mn tas viel op de grond, ik wilde me tas pakken & tarik bukte ook om hem te pakken, ik hield me hand vast aan ding wat aan je schouder hangt, en zn hand kwam terecht op mn hand, & keken we elkaar aan, een moment van stilte niemand om ons heen, niemand die ons boeide, toeen kwam IKRAM aan, ikram zei ; ewaaaaaaaaaaa tarik & amal
we werden wakker, tarik moest lachem hy gaf me tas ik lachte ook,
ikram keek me met een sneaky blik aan,
en ik keek haar aan
tarik keek ons aan, hy zo gekke meiden
ikram schrok
wat?!
sindswanneer seg jy meidne, normale waren we gekke wijven
der is wat met jou laayt me je hoofd voelen
tarik kreeg spontaan de lachkick, en toen lachte die met zn perfectee glimlach Naar my

ik lachte terug
tarik zei tegen ikram, ; mag ik amal lenen?
ikram zei ; jaa hoor w8 ff ik wil haatr ff 2 sec lene mag dat
tarik ; ga je gang joh
ikram trok me mee
ikram zei ZOENEN ZOENEN MAAK ME LAUW
ik moest lachen maar ik lette niet op haar, ik keek maar steeeds naar tarik
tarik keek naar my
ik weet niet wat het is, maar zyn ogen verblinndee my
zoo dus ikram was klaar met haar onzin,
dus tarik nam me mee naar zn huis
[ appartement alleen met zn 2 broers ]
we ware alleen, we zaten maar, ik keek om me heen, ik was daar nog nooit geweest, hy zo leuk? ik zo huh wat haha ik scrhok, hy zo ja appartement met een laggerig stemmetje
dus ik zei ja zeker heeel mooi
ik bleef naar de foto kijken vn zn moeder & hem
en ik zei je hebt echteeen mooiie moeder
hy zo ja maar daar wil ik het liever niet over hebben
ik voreg aan hem, ah wat is er aan de hand dan
hy zo niks
ik zo neeee der is wat
hy vertelde dat zn moeder een paar jaar geleden was gestorven aan kanker, ik kreeg tranen in mn ogen, ik gaf hem aan knuffel & zei ; InshA'Allah heeft Allah haar een plekje gegeven in het Paradijs, hy zei Yarabie Ameen

ik ging weer naar achter, hy gaf me een kus op dewang
ik begon te blozen
& hy te lachen
toen zeikhaha wat is der aan de hand
tarik ; je bent aan het blozen zooo schattiggg
ik moes lachen

hy zoo ik kan je wangetjes nu helemaaal kapot knijpen\
ik lachte weer haha
hy zo amal wollah der is wat wat ik al een lange tyd wilde zeggen
ik zei watte dna
hy zei ik vind je leuk, ik denk dat ik verliefd op je ben
ik keek hem verbaast aan,
ik zo serieus?
hy zo ja serieus wollah
dus ikz ei ik voel ook DENK IK wat voor je
hy zo ah serieus
ik zo nee ben niet serieus bezig, tuurlijk ben ik serieus bezig
hy begon te lachen

hy zo het is al 19.00 urr ik breng je anar huis
we liepen langs de AH,
mn buik knorde van de honger
tarik zo ah je hebt honger
ik zo huh nee
hy zo jawel ik hoorr je buik
ik zo eigelijk wel ja
hy zo w8
hy rende de ah binne en kocht een zak snoep chips een fles drinken & kauwgom
ik begon te lachen
wat is zei hy
ik zo neej neej niks zo lief hoe dt voor je koopt
we gingen ergens zitten
hy voerde me de chips
maar ik wilde wat dirnken maar het kwam in mn neus





Schatjes ik ga morgen verder, ik ga slapen

16-05-2008, 15:15


verdurr!!(L.)

16-05-2008, 17:44
Ik ben nu bezig met vervolg, mijn lieffe fans(L)

16-05-2008, 17:45
Ga verder meid!

Pagina's : [1] 2 3