Bekijk volle/desktop versie : Waarom denken Marokkaanse meisjes altijd zo negatief over Marokkaanse jongs.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

14-12-2003, 21:15
Ik vroeg me nou af waarom Marokkaanse meisjes altijd zo negatief denken over jongens.Is het uit jalozie?
En dat allemaal terwijl Marokkkaanse jongens Marokkaanse meisjes de mooiste meisjes vinden

14-12-2003, 21:19


niet iedereen vind dat

en er zijn ook jongens die alleen maar negatief denken over marokkaanse meiden

14-12-2003, 21:20
Niet alle marokkaanse meisjes over 1 kam scheren meneer....ik ben dol op marokkaanse jongens.....alleen er zitten af en toe ook irritante tussen....

14-12-2003, 21:23
ik mag jullie wel

14-12-2003, 21:25



Citaat:
Origineel gepost door Sweet_Esma
Niet alle marokkaanse meisjes over 1 kam scheren meneer....ik ben dol op marokkaanse jongens.....alleen er zitten af en toe ook irritante tussen....
Sorry,maar ik nou eenmaal de meerderheid vaak als algemeen.

14-12-2003, 21:26
[QUOTE]Origineel gepost door Eastboy
[B]Sorry,maar ik neem nou eenmaal de meerderheid vaak als algemeen.

14-12-2003, 21:28

Citaat:
Origineel gepost door najlae
niet iedereen vind dat

en er zijn ook jongens die alleen maar negatief denken over marokkaanse meiden
Ik zal je zeker niet latig vallen want ik lijk niet op hem en wil al helemaal niet op hem lijken.Denk sterker nog dat hij liebver op mij zou willen lijken

14-12-2003, 21:57
Waarom? omdat de meeste jongens negatief over marokkaanse meisjes denken, kijk maar naar de topics die hier staan (bv die van "praatjes&quot. Maar ja niet alle marokkaanse jongens zijn het zelfde... Ik heb nix tege Marokkaanse jongens, als ze je maar respecteren.

14-12-2003, 21:58
nou, weet je hoe dat komt, bij mij is het als volgt, de jongens die ik hier in Den Haag spot, zijn of supermooi en superarrogant, of ze zijn moeilijk lelijk en OOK nogeens wanhopig opzoek naar makkelijke meiden, of ze zijn superleuk maar lopen naast hun niet-marokkaanse vriendinntjes. En ALS je eenmaal wat hebt met een marokaanse jongens, dan denkt ie dat je voor hem door het vuur gaat zonder dat hij dat voor jou hoeft te doen. ik kan nog wel meer redenen bedenken, maar het is denk ik slimmer om ff eerlijk te zeggen, ik ben jullie wel steeds leuker aan het vinden.

14-12-2003, 22:13
dat zijn meestal mensen die vaak slegte ervaringen hebben met marocboyzzzz...

overal heb je rotte appels zitten wil nie zeggen dat ieder1 zo is

14-12-2003, 22:17

Citaat:
Origineel gepost door Sweet_Esma
Niet alle marokkaanse meisjes over 1 kam scheren meneer....ik ben dol op marokkaanse jongens.....alleen er zitten af en toe ook irritante tussen....
ohhh

14-12-2003, 23:15
i agreeee i`m also a good boy

14-12-2003, 23:30



Citaat:
Origineel gepost door Eastboy
Sorry,maar ik nou eenmaal de meerderheid vaak als algemeen.
Ja en wij nemen de meerdeheid ook als algemeen. De meeste jongens vallen ons lastig. Niet allemaal maar de meerderheid en daarom nemen we de meerderheid als algemeen

15-12-2003, 09:55

Citaat:
Origineel gepost door najlae
niet iedereen vind dat

en er zijn ook jongens die alleen maar negatief denken over marokkaanse meiden
Ja inderdaad

15-12-2003, 10:09
Ik ken er geen persoonlijk maar op straat kunnen ze wel heel direkt zijn en grof en ik denk niet dat dat goede eigenschappen zijn
Niet allemaal hoor

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6