Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk waarmee kan je het beste....



04-04-2008, 21:56
Je gezicht reinigen aan het eind van de dag om make up grondig weg te halen???

tips graaaag

04-04-2008, 22:07


Ewa ze3ma niemand reinigt ze gezicht ??

04-04-2008, 22:10
ik gebruik garnier (pure ) is een blauwe tubetje.. is een gezichtscrub .. erg goed voor onzuiverheden..

04-04-2008, 22:12

Citaat door lady_hanane:
ik gebruik garnier (pure ) is een blauwe tubetje.. is een gezichtscrub .. erg goed voor onzuiverheden..



Maar je kan toch niet elke dag een scrub gebruiken om je make te reinigen en mascara dan??, want scrubben rondom je ogen mag absoluut niet !

04-04-2008, 23:47


Voor mascara kan je oog-reinigingsdoekjes van etos gebruiken.

04-04-2008, 23:58

Citaat door Mocrodiddlina:
Voor mascara kan je oog-reinigingsdoekjes van etos gebruiken.


Oke bedankt lieverd en voor je gehele gezicht gewoon. voor blush en gebruik ook conclear ..

04-04-2008, 23:59

Citaat door maroc6:
Oke bedankt lieverd en voor je gehele gezicht gewoon blush en gebruik ook conclear ..



Dat zou ik echt niet weten,je kan toch gewoon make-up reinigingsdoekje gebruiken?

05-04-2008, 16:47

Citaat door lady_hanane:
ik gebruik garnier (pure ) is een blauwe tubetje.. is een gezichtscrub .. erg goed voor onzuiverheden..


Ik vind het geen fijne product.

die mag je niet rondom je ogen gebruiken!

05-04-2008, 17:21
hey meid,

Ik gebruik voor mijn ogen van loreal make verwijderaar, en voor de rest heb ik een liquid soap van neoderma die reinigt echt je huid en moet je ook zo opschuimen, daarna heb ik desinfecterende lotion ook van neoderma die gebruik ik standaard elke dag, en heb nu nergens meer last van.

het was eve zoeken, maar heb nu mijn produkten gevonden succes!

06-04-2008, 17:29

Citaat door fatoush:
hey meid,

Ik gebruik voor mijn ogen van loreal make verwijderaar, en voor de rest heb ik een liquid soap van neoderma die reinigt echt je huid en moet je ook zo opschuimen, daarna heb ik desinfecterende lotion ook van neoderma die gebruik ik standaard elke dag, en heb nu nergens meer last van.

het was eve zoeken, maar heb nu mijn produkten gevonden succes!



Hey meid, bedankt voor het delen van je ervaring..
Waar kan ik die liquid soap van Neoderma kopen en voor hoeveel?