Bekijk volle/desktop versie : Ik ga morgen inshallah naar Amsterdam, maar



04-04-2008, 21:30
weet iemand misschien waar ik fournituren kan vinden.
Of gewoon een winkeltje met stof en dergelijke maar wel in de buurt van Bos en lommer markt!?


Mijn dank is groot!

04-04-2008, 21:49


buurt van bos en lommer kan ik je niet helpen, maar in Oud zuid op de albert cuyp straat (waar dus ook de albert cuyp markt zit) zit een marokkaanse winkel met stoffen, Ben yakhlaf stoffen heet het... om precies te zijn eind van de albert cuypstraat.... nr 247 als het goed is! hij heeft momenteel een aantal mooie stoffen, hij heeft veel stoffen maar het moet ook net je smaak zijn! Succes.

04-04-2008, 21:56

Citaat door Nurse_:
buurt van bos en lommer kan ik je niet helpen, maar in Oud zuid op de albert cuyp straat (waar dus ook de albert cuyp markt zit) zit een marokkaanse winkel met stoffen, Ben yakhlaf stoffen heet het... om precies te zijn eind van de albert cuypstraat.... nr 247 als het goed is! hij heeft momenteel een aantal mooie stoffen, hij heeft veel stoffen maar het moet ook net je smaak zijn! Succes.


Djazakallah oe gharain meid,
Maar moeder is van plan om naar Bos en lommermarkt te gaan en niet naar Albert cuyp, (waren we vorige week namelijk al geweest) maar me moeder was een beetje verdwaald.!
Maar morgen inshallah gaan we echt alleen naar Bos en Lommer..!


Maar alsnog heel erg bedankt

04-04-2008, 22:12

Citaat door Lella_sultana19:
Djazakallah oe gharain meid,
Maar moeder is van plan om naar Bos en lommermarkt te gaan en niet naar Albert cuyp, (waren we vorige week namelijk al geweest) maar me moeder was een beetje verdwaald.!
Maar morgen inshallah gaan we echt alleen naar Bos en Lommer..!


Maar alsnog heel erg bedankt


Succes,
Wellicht dat je op lommer markt wel wat gaat vinden, het stikt er van de marokkanen dus stoffen etc. is daar big Bussines!