Bekijk volle/desktop versie : De geneeskrachtige werking van Soedjoed



04-04-2008, 18:37
De geneeskrachtige werking van Soedjoed

Het lichaam van de mens ontvangt dagelijks een grote hoeveelheid aan elektromagnetische stralingen welke afkomstig zijn van elektrische apparatuur die wij dagelijks gebruiken (computer, mobiel, radio, tv. etc.). Dus zonder dat je het in de gaten hebt, ben je ontzettend geladen (elektrisch). Dat maakt dat je onverklaarbare hoofdpijn hebt, stress, oververmoeidheid, luiheid, diverse klachten in diverse delen van je lichaam…

Wat te doen dan?

Een Westerse onderzoeker, bovendien is hij géén moslim, heeft als conclusie van een diepgaand onderzoek het volgende verklaard:

De mens kan van die elektromagnetische lading, die ongezond is voor het lichaam, alleen afkomen door zijn voorhoofd meermaals per dag met de grond in aanraking te brengen. De aarde heeft namelijk een ontladende werking. Daarom gebruiken de bouwkundigen een elektrische draad die de donderinslagen en andere elektrische schokken en golven naar de grond afleidt.

Verbazingwekkender is dat hij zegt dat men het voorhoofd direct, roerloos en voor enkele ogenblikken tegen de grond moet drukken. Nog sterker: deze houding heeft een nog beter resultaat (ontlading) wanneer je het voorhoofd in aanraking met de grond brengt en wel in de richting van het centrum van de aarde. Dat centrum heeft namelijk een nog sterkere zuiging van die elektromagnetische ladingen.

En houd je vast: weet je waar het centrum van de wereld ligt? De meeste geografen, geologen en aardrijkskundigen zijn het erover eens dat Mekka het centrum van de wereld/aarde is.

Dus... mijn moslimbroeder en zuster, wanneer je in je soejoed je voorhoofd op de grond ligt, ben je niet alleen heel dicht bij de Heer van dit universum, maar ben je onbewust je lichaam aan het ontladen van allerlei negatieve en ongezonde energieën.

Subhan Allah. Lees de volgende verzen uit de Heilige Koran:

Surat Al-Hadied (57). (Het IJzer)
In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.
1. Wat er ook in de hemelen en op aarde is, verheerlijkt Allah; Hij is de Almachtige, de Alwijze.
2. Van Hem is het koninkrijk der hemelen en der aarde. Hij doet sterven en leven en Hij heeft macht over alle dingen.
3. Hij is de Eerste en de Laatste, de Zich Manifesterende en de Verborgene, en Hij heeft kennis van alle dingen.
4. Hij is het Die de hemelen en de aarde in zes dagen schiep; daarna zette Hij zich op de Troon neder. Hij weet wat de aarde ingaat en wat er uit voortkomt, en wat van de hemelen nederkomt en wat er naar toe opstijgt. Hij is met u waar gij ook zijn moogt, want Allah ziet alles wat gij doet.
5. Van Hem is het koninkrijk der hemelen en der aarde en naar Allah worden alle dingen teruggebracht.
6. Hij laat de nacht in de dag overgaan en de dag in de nacht: en Hij is de Kenner van het innerlijk.

04-04-2008, 18:41


Niemand die het leest? .. het is echt de moeite waard hoor.. je leert weer iets bij!

04-04-2008, 19:02
masha'allah!
djazakallahoe gairoen ouhgtie!

04-04-2008, 19:15
MashaAllah,

BarakAllahu fiekie

04-04-2008, 20:01


sobhana allah in welke tijd wist men dat via de sterren(dus op zee)de weg terug kan vinden?

04-04-2008, 20:03
soubhana allah,in welke tijd heft men uitgevonden dat je via de sterren de weg terug kan vinden?(op zee he) in welke tijd ??

04-04-2008, 21:05

Citaat door najib112:
soubhana allah,in welke tijd heft men uitgevonden dat je via de sterren de weg terug kan vinden?(op zee he) in welke tijd ??


Daar weet ik helaas geen antwoord op.

04-04-2008, 21:06
Dit wat ik hier geplaatst heb, heb ik gekregen van een vriendin van me en ik wilde het heel graag met andere delen! Zo zie je maar dat het niet voor niets is dat wij tijdens het gebed ons hoofd in contact laten komen met de aarde.

04-04-2008, 21:07

Citaat door FakedIdentity:
masha'allah!
djazakallahoe gairoen ouhgtie!



dankje!

04-04-2008, 21:08

Citaat door Marueccoss:
MashaAllah,

BarakAllahu fiekie



Bedankt voor je reactie