Bekijk volle/desktop versie : Stuur de belangrijkste mail van je leven en help je broeder in nood .. !!



09-09-2002, 12:59
Hoi lieve mensen (als je niet lief bent dan moet je de opening beschouwen als een slijmactie die het woord glibberig een nieuw betekenis geeft),

Indien je de mogelijkheid hebt om een vriendelijke of minder vriendelijke mailtje te sturen, hebt .. please do so, and help your brother out.


Waarom:

Het is namelijk zo dat ik gisteren een droom had, die veel van de werkelijkheid weg had. In die droom liep ik door een donkere woud die mij doodsangsten aanjoeg. Het was natuurlijk mijn droom dus was ik niet echt bang (dat begrijpen jullie ook wel), maar had ik gewoon last van "QzweetjeangsthaasdepleurisX" waar ik in mijn droom de medicamenten voor vergeten was te slikken (100% morfine).

Maar goed, ik liep dus dwalend, hopeloos op zoek naar een uitweg. Voor me zag ik een struikgewas .. ik liep er naartoe om een beetje van de bosbesje te genieten en zodoende van mijn honger af te komen. Ineens springen de Backstreet Boys eruit, A.J. rende als een kierewiete (met homopasjes in slowmotion) halvegare zool, met een lasso in de hand, op me af. Voordat ik er erg in had, werd ik overmeesterd door Nick (werd in de rug aangevallen anders had ik mijn bekwame fighting skills aangewend).

Maar goed ze overmeesterden me en bonden me om een totempaal. Toen begonnen ze al hun liedjes te zingen (een echte marteling met als hoogtepunt het moment dat A.J. hoge noten verwarde met een geflipte radio fregeuntie), terwijl ze me probeerden blind te maken, met hun danspasjes (dans overbodig).

"When does the hurting stop", schreeuwde ik uit. Toen sprong Justin Timberlake uit een boom en zei; "zodra jij ook een populaire jongen bent, morgen gaan we je mail checken en als die leeg is, komen we iedere dag langs" (afgerond met een afschuwelijke Whoeaaaaaaaaaaa).

Toen schoot ik overeind in mijn bed en bemerkte ik dat mijn matras vochtig was geworden door al dat zweten (nee, nee echt waar ik gebruikte em niet als toilet in de nachtelijke uurtjes ).

Dus mensen "HELP ME OUT IN HERE" en stuur effe een mailtje naar Riagpatient@hotmail.nl vol met lofprijzingen en veren (ik ben nu nog een kale yazid).

I am counting on your help.

Voor degene die denken dat dit een grap is, NEEEEEEEEEEEEEEEEEE het is geen grap .. !!!

HELP ME en dan vallen alle puzzelstukjes op hun plaats.

09-09-2002, 13:02


Ik heb het Riagg al gebeld, ze komen je zo halen....

Doe maar rustig aan..... Diep ademhalen......

09-09-2002, 13:08
hmmm volgens mij heb jij echt een serieus probleem..........

09-09-2002, 13:11
you need help..........................

09-09-2002, 13:14


3la mafkees.......



09-09-2002, 13:14
zielig voor je dat je geen vrienden hebt die je mailtjes sturen maar dat is wel logisch als je zo gek bent

09-09-2002, 13:16
Ja jullie hebben gelijk, ik zie het nu ook voor het eerst onder ogen stelletje door de maatschappij verserieuzde droogkloten ...


Ik stel 1 vraag en probeer daar eens oprecht en eerlijk antwoord op te geven.


Ik kijk in de spiegel en zie mezelf .
Wat zien jullie als je in de spiegel kijkt ... !!!

09-09-2002, 13:21

Citaat:
Origineel gepost door senhajiaa
zielig voor je dat je geen vrienden hebt die je mailtjes sturen maar dat is wel logisch als je zo gek bent
Wollah volgens mij ben jij een slimme meid (als je een jongen bent spijt me dat) ... !!!

Het is namelijk zo dat ik soms dagen niet kan slapen, omdat ik geen mailtjes toegstuurd krijg. Dan sta ik dus midden in de nacht op en log ik onder een van mijn andere vele mailadressen in en wissel ik mailtjes uit. In die mailtjes staat dan van alles o.a. hoe het met mezelf gaat, hoe het er op romantisch gebied voor staat en of ik mezelf wel ben. Die beantwoord ik dan doodleuk en dan ga ik met een goed gevoel naar bed, niet voordat ik een warme glas melk heb gedronken. Vervolgens dommel ik als een mak lammetje in slaap .. waarin ik dan de schaapjes uit tel ..!!!

Dus we kunnen zeggen dat jij de koe bij de hoorns hebt gevat Senjaja .

09-09-2002, 13:25

Citaat:
Origineel gepost door fardou
WAAAAAAAAAAAAH,daar hebben we flow weer.
Haha, ik je uit.
Kun je niet eens de backstreetboys verslaan??
En dan dacht je nog sterker te zijn dan mij
Ach arme jongen!!Zal ik je komen redden uit deze nare situatie????
Zeg het maar hoor en ik kom er aan in mijn kickboxpakje!!
Need Help

Maar je mag niet slaan want ik ben een teder wezen .. !!!

09-09-2002, 13:27
keer tot allah en vergeet niet woedoe te doen voor je gaat slapen en lees koran en gedenk allah en daarna gaan we kijken of je die dromen nog krijgt safie maar wel houden aan de regels van de islam en bid op tijd en veel koran lezen helpt echt wel.

09-09-2002, 13:31

Citaat:
Origineel gepost door yassine23
keer tot allah en vergeet niet woedoe te doen voor je gaat slapen en lees koran en gedenk allah en daarna gaan we kijken of je die dromen nog krijgt safie maar wel houden aan de regels van de islam en bid op tijd en veel koran lezen helpt echt wel.
Broeder ik bid mijn gebeden en heb geen last van nachtmerries .. maar bedankt voor je waarheidsgetrouwe advies.

09-09-2002, 13:49

Citaat:
Origineel gepost door fardou
Oke!!Dan zal ik die Backstreetboys met mijn wijze woorden onder
tafel lullen.(oh nee er staan geen tafels in het oerwoud ).
Backstreetgirls zijn het probleem niet .. nee het is die Justin M. Jackson Timberlake wannabe die mij dwarszit ... !!!

09-09-2002, 14:02



Citaat:
Origineel gepost door fardou
hahahha, das helemaal een makkie.
Hij kijkt niet bepaalt slim uit zijn ogen.
Brithney was zeker ook te slim voor hem


Ik kijk ook zo uit mijn ogen SO WHAT IS YOUR POINT

09-09-2002, 15:35
De beste manier om van je BackStreet Boys-fobie af te komen is vooral veel cd's van ze te luisteren.