Bekijk volle/desktop versie : Mijn weekend



09-09-2002, 12:19
ik wil ff mijn zaterdag en zondag met jullie delen.

zaterdag was ik met ons hele gezin naar de markt gegaan, en ik kwam daar een oude vriend tegen die ik heel lang niet had gezien.. (een marokaan) hij dacht dat ik alleen was maar pa en ma en de rest stonden bij me in de buurt. dus hij tikt me gewoon aan ik draai me om en daar staat hij. blij om hem te zien maar geschrokken omdat pa vlak bij me stond. moehiem ze zeiden nix of hadden nix in de gaten.

later liep ik alleen ff van het ene kraam naar het andere en daar liep ie weer, ik kreeg zijn nummer. en we bleven elkaar tegen komen en deden net alsof we elkaar niet kennen. en dat is moeilijk om iemand die je graag mag..(als vriend)..te negeren.

eenmaal thuis aangekomen en gegeten te hebben moest ik nog ff de stad in. en ben langs een vriendin gegaan die in de stad werkt. en zoals meiden altijd doen ff alles bijklettsen.. ik belde ik hem ff op. maar ik had geen bereik en ik zei dat ik in de H&M was. belt ie later ff trug ja ik sta voor de deur. waar kan ik je vinden. ik verteld waar ik stond en .. enkele seconden later stond ie voor mijn neus.
we zijn nog ff ergens gaan zitten, we heben even bijgekletst. en toen was het voor mij tijd om naar huis te gaan en als een heer liep hij met mij mee.. alleen bleek later dat dat niet zo handig was want marokaanse jongens van bij mij uit de wijk stonden daar.
we bleven nog ff staan en we hadden afgesproken dat we elkaar de volgende dag weer zouden zien.
en de dag erna kwam hij weer, het was zulk mooi weer en we gingen buiten lopen, en ergens in het park gaan zitten.
het was heel leuk om hem weer te zien.. het is een hele mooie schat.

het enige nadeel is dat die xxxxxxx weer is gaan doorvertellen dat ie mij met en grote brede jongen in de stad heeft gezien.

kortom om ik heb een leuk weekend gehad alleen nu maar hopen dat mijn ouders nergens achter komen...

dat is het nadeel om een thamazighd te zijn ze zoeken overal iets achter ook al is er nix te vinden..

(niet iedere familie is zo, mijne helaas voor mij wel )


ps: het is een beetje langdradig geworden.. maar ja
liefs
Timoesch

09-09-2002, 12:25


farD, ik zou zo graag willen dat ik het kon vertellen.. maar dat kan niet..
en dat vind ik zo jammer... heel erg jammer.

09-09-2002, 12:40
Salaam

Dat is boelshit dat ze het aan haar moeder moet vertellen dan word ze alleen wantrouw. ouders van berbers kinderen zijn gewoon zou. ik begrijp je volkomen. Je weet toch beter.

09-09-2002, 14:01
ik vind het top dat er seriues wordt gereageerd.
missleila.. je begrijpt me volkomen.

en nawera een leuk weekend heb ik zeker gehad..

en vandaag had ik gebeld.. vraagt ie om mee te gaan squashen..Lief he!!!!!

kusje
Timo

09-09-2002, 14:05


oh oh oh ja ja ja weer een meid die haat fantasie wereld hier komt blabalabalaba vertellen wij hebben het al gehoord ik dacht dat je een lezing ging bijwonen maar je hebt de nest van de sataan bezocht dus je krijgt alleen het slechte van terug beslama.

09-09-2002, 14:11

Citaat:
Origineel gepost door yassine23
oh oh oh ja ja ja weer een meid die haat fantasie wereld hier komt blabalabalaba vertellen wij hebben het al gehoord ik dacht dat je een lezing ging bijwonen maar je hebt de nest van de sataan bezocht dus je krijgt alleen het slechte van terug beslama.
dat slaat nergens op..

09-09-2002, 14:14
ik dacht dat het wel ergens opsloeg maar je ik kan het ook niet altijd goed hebben en goed bedoelen.

09-09-2002, 14:20
yassine....meestal kun je mensen iets heel goed duidelijk maken op een vriendelijke manier