Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse meiden.



Pagina's : [1] 2

03-04-2008, 23:31
Nee hoor, don't be afraid. Dit zal geen topic worden, waar ik jullie zal proberen zwart te maken. Heb alleen min of meer een verklaring nodig denk ik.
Het is zo, dat jullie (lees: Marokkaanse dames) altijd negatief over ons(lees: Marokkaanse mannen) praten. Terwijl jullie ons eigenlijk adoreren. Waarom al die negativiteit? Ik kom dan op 1 verklaring uit, jullie zijn bang dat we jullie pijn gaan doen. Is dat 't? Nee, dat zullen jullie vast niet toegeven. Wat is het dan wel, kom maar op.

03-04-2008, 23:32


we zijn negatief over jullie omdat jullie ook negatief zijn over ons!

jullie zijn over het algemeen heel hypocriet en dat is het ergste eigenschap wat een man maar kan hebben!!!



ps.: niet voor alle mannen !

03-04-2008, 23:33
Ja, het is helemaal zo. We geloven dat het ons een bepaald charme geeft; dat negatief doen. Werkt het?

03-04-2008, 23:34
zo zijn het leven het andere geslacht zwart maken maar ondertussen kan je niet zonder ze

03-04-2008, 23:35


We moeten ook hypocriet zijn, als we te aardig enzo. Dan word het voor jullie ook niet leuk. Altijd maar je zin hebben enzo, dat gaat op den duur te eentonig worden. We doen 't voor jullie.

@Baseema: I like it, give us more.

03-04-2008, 23:38
is toch andersom ook zo !

haha, jij geeft op voorhand al aan dat dit geen topic is, waar de marokkaanse dames zwart worden gemaakt..

dat zegt toch genoeg !

03-04-2008, 23:39

Citaat door MocroRomanticus:
We moeten ook hypocriet zijn, als we te aardig enzo. Dan word het voor jullie ook niet leuk. Altijd maar je zin hebben enzo, dat gaat op den duur te eentonig worden. We doen 't voor jullie.

@Baseema: I like it, give us more.


weetje uberhaupt wat hypocriet inhoudt?

de andere de grond indouwen terwijl jij even slecht bezig bent!!!
je eigen zondes goed praten door iemand anders de schuld te geven

plus wji marokkanen zijn sowieso negatief ingesteld!
is altijd al zo geweest! kijk gewoon om je heen

03-04-2008, 23:42

Citaat door verdwaalde:
we zijn negatief over jullie omdat jullie ook negatief zijn over ons!

jullie zijn over het algemeen heel hypocriet en dat is het ergste eigenschap wat een man maar kan hebben!!!



ps.: niet voor alle mannen !

wij hebben teveel schijt dat is het probleem

03-04-2008, 23:52

Citaat door alwazeer:
wij hebben teveel schijt dat is het probleem

was het maar waar!!!

het is alles behalve schijt
jullie houden elke marokkaanse meid in de gaten!!!

jullie hebben een ergere ziek, namelijk geen manieren hebben!

03-04-2008, 23:53

Citaat door MocroRomanticus:
We moeten ook hypocriet zijn, als we te aardig enzo. Dan word het voor jullie ook niet leuk. Altijd maar je zin hebben enzo, dat gaat op den duur te eentonig worden. We doen 't voor jullie.

@Baseema: I like it, give us more.



Bet you do.

03-04-2008, 23:56

Citaat door MocroRomanticus:
Nee hoor, don't be afraid. Dit zal geen topic worden, waar ik jullie zal proberen zwart te maken. Heb alleen min of meer een verklaring nodig denk ik.
Het is zo, dat jullie (lees: Marokkaanse dames) altijd negatief over ons(lees: Marokkaanse mannen) praten. Terwijl jullie ons eigenlijk adoreren. Waarom al die negativiteit? Ik kom dan op 1 verklaring uit, jullie zijn bang dat we jullie pijn gaan doen. Is dat 't? Nee, dat zullen jullie vast niet toegeven. Wat is het dan wel, kom maar op.


Als je -volgens jou- de antwoord al kent waarom vraag je het nog??
En ja jullie kunnen een meid ECHT pijn doen door....... te veel om op te noemen maar gelukkig zijn de meesten van onze meiden de laatste tijd wel verstandiger

03-04-2008, 23:57

Citaat door verdwaalde:
was het maar waar!!!

het is alles behalve schijt
jullie houden elke marokkaanse meid in de gaten!!!

jullie hebben een ergere ziek, namelijk geen manieren hebben!


ik heb schijt
waarom zou ik die moeite doen om meisjes in de gaten te houden
ik ben geen papa

alleen meisjes kunnen niet tegen on jongen als mij wahaha
teveel schijt dat vinden ze erg

03-04-2008, 23:59



Citaat door alwazeer:
wij hebben teveel schijt dat is het probleem


Ewa als je je eigen probeem ziet moet je mssgin wat aan gaan doen
Of hou het lkkr bij je Nederlandertjes maar als je zelf wilt trouwen moet je niet opbezoek gaan naar een clain marokkaanse meid ga dan ook naar zo een blonde oke?

04-04-2008, 00:00

Citaat door meidd:
Ewa als je je eigen probeem ziet moet je mssgin wat aan gaan doen
Of hou het lkkr bij je Nederlandertjes maar als je zelf wilt trouwen moet je niet opbezoek gaan naar een clain marokkaanse meid ga dan ook naar zo een blonde oke?


ik snap niet eens wat je zegt

04-04-2008, 00:01

Citaat door alwazeer:
ik snap niet eens wat je zegt



Ewa jah niet mijn probleem ga lkkr schijt hebben kom je verder mee!!

Pagina's : [1] 2