Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk DR Van De Hoog Facewash Clearskin......



03-04-2008, 21:13
Asalaam Oulaikoem,

Wie is daar mee bekend..??DR Van De Hoog Facewash Clearskin......overweeg hem te kopen..gebruik momenteel sabon beldi..maar me huid draagt daar door uit..en dan maken pukkeltjes meer kans..dus wie kan me zijn ervaring delen!!

Oulaikoem Salaam..

03-04-2008, 21:21


Ik had een hele tijd terug iets van Dr hoog gebruikt..
Me gezicht was helemaal schraal geworden... heb het maar meteen weggegooid en durf nix meer van die merk te gebruiken...

Maar ieder zn eigen ervaringen ermee natuurlijk..
Zijn leden die het juist heel goed vinden...

03-04-2008, 21:23

Citaat door D_lady:
Ik had een hele tijd terug iets van Dr hoog gebruikt..
Me gezicht was helemaal schraal geworden... heb het maar meteen weggegooid en durf nix meer van die merk te gebruiken...

Maar ieder zn eigen ervaringen ermee natuurlijk..
Zijn leden die het juist heel goed vinden...



ah maskina..dat is niet leuk nee..en kan me voorstellen dat je het ook niet meer aandurft..en wat gebruik je nu??..en wat is je huidtype..

03-04-2008, 21:36
Ik gebruik de maskers van Dr. Hoog, en ik moet zeggen dat ze goed zijn.

Zo één keer in de week gebruik ik een masker, en je merkt het resultaat op lange termijn, althans bij mij..

03-04-2008, 21:42



Citaat door Moes_Junk:
ah maskina..dat is niet leuk nee..en kan me voorstellen dat je het ook niet meer aandurft..en wat gebruik je nu??..en wat is je huidtype..



Daar ben ik nu wel overheen hoor...
Ik gebruikte voor me gezicht vaak die van Garnier..
Sinds kort gebruik ik biodermal facewash.. die gaat wel, heb altijd pijn aan me ogen daardoor.. en verder gerbuik ik Nivea creme.. Die vind ik wel lekker.. Eigenlijk wel verschillend.. Heb zelf een droge huid...

03-04-2008, 21:57

Citaat door N_a_i_m_A:
Ik gebruik de maskers van Dr. Hoog, en ik moet zeggen dat ze goed zijn.

Zo één keer in de week gebruik ik een masker, en je merkt het resultaat op lange termijn, althans bij mij..



Klopt,die schijnen goed te zijn..

03-04-2008, 21:58

Citaat door D_lady:
Daar ben ik nu wel overheen hoor...
Ik gebruikte voor me gezicht vaak die van Garnier..
Sinds kort gebruik ik biodermal facewash.. die gaat wel, heb altijd pijn aan me ogen daardoor.. en verder gerbuik ik Nivea creme.. Die vind ik wel lekker.. Eigenlijk wel verschillend.. Heb zelf een droge huid...



Ooh meid..dan is Dr van de hoog niet goed voor jou...de lijn van clearskin dan..want je hebt een droge huid en die lijn is bedoelde voor de vette onzuivere huid..

03-04-2008, 22:03

Citaat door Moes_Junk:

Ooh meid..dan is Dr van de hoog niet goed voor jou...de lijn van clearskin dan..want je hebt een droge huid en die lijn is bedoelde voor de vette onzuivere huid..



Ja het is nu cker 2jaar terug ofzo.. Kan me egt niet herinneren welke het was.. Ik weet wel toen ik me gezicht ermee waste en daarna afdroogde, het egt schuurpapier leek.. Ik schrok egt johh.. Ik nog keer met water spoelen en het bleef egt zo ... dagt pas volgende ochtend ofzo dat me huid weer normaal was.. volgens mij was het niet clearskin-lijn ofzo..

03-04-2008, 22:07

Citaat door D_lady:
Ja het is nu cker 2jaar terug ofzo.. Kan me egt niet herinneren welke het was.. Ik weet wel toen ik me gezicht ermee waste en daarna afdroogde, het egt schuurpapier leek.. Ik schrok egt johh.. Ik nog keer met water spoelen en het bleef egt zo ... dagt pas volgende ochtend ofzo dat me huid weer normaal was.. volgens mij was het niet clearskin-lijn ofzo..


ooh okee..Ahaha maskina..hamdoellilah is dat al weer een tijd geleden..sjoeff

03-04-2008, 22:09

Citaat door Moes_Junk:
ooh okee..Ahaha maskina..hamdoellilah is dat al weer een tijd geleden..sjoeff



Hebben we dat ook weer gehad...

03-04-2008, 22:18
Ik heb vandaag 10 maskertjes van Dr. van der Hoog gekocht en dat maar voor €10,- Daar hoef ik me voorlopig niet druk om te maken. Verder ben ik ben zelf wel erg tevreden met de producten van dr. van der Hoog, maar volgens mij is dat wel duidelijk .

03-04-2008, 23:38

Citaat door Bellefleur:
Ik heb vandaag 10 maskertjes van Dr. van der Hoog gekocht en dat maar voor €10,- Daar hoef ik me voorlopig niet druk om te maken. Verder ben ik ben zelf wel erg tevreden met de producten van dr. van der Hoog, maar volgens mij is dat wel duidelijk .




aahaha zo leuk!!..Tja..Hoe bedóel je tevreden !..enjoy it meid!!!..