Bekijk volle/desktop versie : Een Simpele Vraag Aan De Hoofddoekdragenden...



Pagina's : [1] 2 3 4 5

03-04-2008, 21:11
Wat Voor Soort Werk Doen Jullie?

03-04-2008, 21:13


Werkloos ..ben student

03-04-2008, 21:13

Citaat door LJAHLA:
Wat Voor Soort Werk Doen Jullie?



ben eigen baas






















in mijn koezina

03-04-2008, 21:13
Voorlopig nog studente met een beroepskeuze gericht op de rechterlijke macht, inshallah ( lees: officier van justitie).

03-04-2008, 21:16



Citaat door zwina1980:
ben eigen baas






















in mijn koezina


whuahauahauha

03-04-2008, 21:17

Citaat door cupDelicious85:
Voorlopig nog studente met een beroepskeuze gericht op de rechterlijke macht, inshallah ( lees: officier van justitie).



interessant waarom die keuze gemaakt?

03-04-2008, 21:18

Citaat door Mabrouka86:
Werkloos ..ben student



wat studeer je?

03-04-2008, 21:19

Citaat door LJAHLA:
wat studeer je?



Ik studeer de opleiding MWD .. Maatschappelijk Werk & dienstverlening op Inholland

03-04-2008, 21:21
ik ben jongerenwerker en sociaal cultureel werker....

03-04-2008, 21:29

Citaat door dokkkie:
ik ben jongerenwerker en sociaal cultureel werker....



wat doe je dan allemaal....

03-04-2008, 21:29

Citaat door LJAHLA:
interessant waarom die keuze gemaakt?



De keuze is verre van beslissend c.q. bindend. Is eerder een richtlijn voor mij, aansluiting bij de rechterlijke macht houdt voor mij in een beroep als officier van justitie. 'Waarom?', omdat hetgeen de taakomschrijving van bovenstaande inhoudt mij erg aanspreekt. En ook gelet op de andere pioners binnen een rechtszaal.

03-04-2008, 21:30

Citaat door Mabrouka86:
Ik studeer de opleiding MWD .. Maatschappelijk Werk & dienstverlening op Inholland



ben benieuwd.. is het een leuke studie?

03-04-2008, 21:38



Citaat door LJAHLA:
wat doe je dan allemaal....



als jongerenwerker ben je bezig met moeilijke groepen jongeren, in de wijk waar ik werk vooral marokkaanse jongens van 12-18 jaar.
activiteiten met deze jongens en vooral veel praten met hen en proberen invloed te hebben zodat ze niet op "het verkeerde pad" terecht komen. dit door hun gedrag positief te bevesitgen en hen te helpen bij stages, werk en thuissituatie.....

sociaal cultureel werk kan van alles zijn, ik werk dan vooral met allochtone vrouwen met verschillende problematieken.

erg leuke baan en zeer zelfstandig... fijne eraan is ook dan ik zelf mijn tijd inplan en dus bijna noooooit om 9 uur begin met werken

ik zou zeggen wordt allemaal jongerenwerker/soc. cult. werker!!!!!!!

03-04-2008, 21:40

Citaat door dokkkie:
als jongerenwerker ben je bezig met moeilijke groepen jongeren, in de wijk waar ik werk vooral marokkaanse jongens van 12-18 jaar.
activiteiten met deze jongens en vooral veel praten met hen en proberen invloed te hebben zodat ze niet op "het verkeerde pad" terecht komen. dit door hun gedrag positief te bevesitgen en hen te helpen bij stages, werk en thuissituatie.....

sociaal cultureel werk kan van alles zijn, ik werk dan vooral met allochtone vrouwen met verschillende problematieken.

erg leuke baan en zeer zelfstandig... fijne eraan is ook dan ik zelf mijn tijd inplan en dus bijna noooooit om 9 uur begin met werken

ik zou zeggen wordt allemaal jongerenwerker/soc. cult. werker!!!!!!!



Het is volgens mij iets wat je graag doet en daarom ben ik blij voor je. Zoiets wordt vaak door andere onderschat en weggeschreven als iets wat eenieder kan doen. Dus niet. Veel succes meid met de verdere gang van zaken.

03-04-2008, 21:42

Citaat door cupDelicious85:
De keuze is verre van beslissend c.q. bindend. Is eerder een richtlijn voor mij, aansluiting bij de rechterlijke macht houdt voor mij in een beroep als officier van justitie. 'Waarom?', omdat hetgeen de taakomschrijving van bovenstaande inhoudt mij erg aanspreekt. En ook gelet op de andere pioners binnen een rechtszaal.


Nou het juristentaaltje heb je iniedergeval al onder de knie

Pagina's : [1] 2 3 4 5