Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Sigaretten, rooklucht Bah Bah Bah



Pagina's : [1] 2

03-04-2008, 17:53
Ik kan die geur niet luchten Bah,,,

waarom roken mensen

03-04-2008, 17:56


Voor de show, za3ma kijk ik ben graaf

Nee, ik denk dat het wel een goed alternatief is voor uw tijd een beetje doen vooruit te gaan

03-04-2008, 17:58
Meest stomzinnige verslaving die er is, gooit bakken geld we om je longen in de fik te zetten, maar ja mijn man rookt ook...

03-04-2008, 18:00
Een roker in huis is echt irritant.
ze hebben geeneens door dat je er veel last van ondervindt, al zeg je het 1000x.
In een andere ruimte roken haalt ook niets uit omdat die penetrante geur door het hele huis trekt en in je kleding gaat zitten.

03-04-2008, 18:03



Citaat door Dangereux:
Een roker in huis is echt irritant.
ze hebben geeneens door dat je er veel last van ondervindt, al zeg je het 1000x.
In een andere ruimte roken haalt ook niets uit omdat die penetrante geur door het hele huis trekt en in je kleding gaat zitten.


Als ik de auto van men broer leen dan weet ik al dat ik ga stinken
Yeh elmela
Bij ons thuis mag NIEMAND roken, waga das bezoek, yallah zied BUITEN

03-04-2008, 18:05

Citaat door Dangereux:
Een roker in huis is echt irritant.
ze hebben geeneens door dat je er veel last van ondervindt, al zeg je het 1000x.
In een andere ruimte roken haalt ook niets uit omdat die penetrante geur door het hele huis trekt en in je kleding gaat zitten.

mijn rookt alleen op dakterras en dat is op zolder, maar toch ruik je het door het hele huis, hij rookt het zelf niet meer.....hij is eens een jaar gestopt en toch weer mee gestart helaas. MAak me vooral zorgen om zijn gezondheid.

03-04-2008, 18:07

Citaat door Dangereux:
Ik kan die geur niet luchten Bah,,,

waarom roken mensen


omdat we er verslaafd aan zijn??

03-04-2008, 18:13
bij mij binnen mag ook niet gerookt worden en bij mijn ouders ook niet, bezoek of geen bezoek en regen of geen regen.....ze krijgen een parapluutje en kunnen hun gang gaan

03-04-2008, 18:20
Bij mij thuis mag er binnen ook niet gerookt worden.
Weer of geen weer en anders moeten ze het maar ophouden.

Natuurlijk is het een verslaving en kom je er niet niet snel van af.
Het blijft ieuww..

Wiet is helemaal smerig, wanneer je in de stad bent en iemand loopt voorbij met een joint...........ik overdrijf niet als ik zeg dat ik binnen 10 minuten een migraine aanval krijg.

Ik woonde vlakbij een coffeshop Bah........gewoon midden in en wijk.

03-04-2008, 19:07

Citaat door Cubica:
omdat we er verslaafd aan zijn??



Yek a bounani, cigarette ook al

03-04-2008, 19:25
Roken Is Zwaaaaaaaaaaaaaar Stinkzooi, Maar Sommige Uhum Zijn Er Verslaafd Aan Al Ze Al Heel Lang Roken, Ze Willen Stoppen Maar Kunnen Het Niet 1 2 3 Omdat Hun LICHAAM Erom Blijft Vragen.

03-04-2008, 19:58

Citaat door Super_Nina:
Yek a bounani, cigarette ook al


iwa verslaafd aan...dan stoppen dan weer beginnen...geen discipline

03-04-2008, 20:13


Ik ben de allergrootste anti-roker die er is, als mensen in mijn omgeving roken neem ik afstand van ze al zijn ze poeslief. Ik weet zeker dat als er iemand thuis bij ons zou roken dan zou ik niet tegen diegene praten.

03-04-2008, 20:13

Citaat door Cubica:
iwa verslaafd aan...dan stoppen dan weer beginnen...geen discipline





Echt vies, als je zelf niet rookt ruik je pas die geur..

03-04-2008, 20:22

Citaat door Oem__Yassine:
Echt vies, als je zelf niet rookt ruik je pas die geur..


we ruiken t zelf ook wel ....ik vind t ook verschrikkelijk als mn kleren er naar gaan ruiken....ben nu veel minder aan t roken dan drie jaar terug...nu zijn het 2 - 4 sigaretten per dag

Pagina's : [1] 2