Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Welke Tandpasta..................



Pagina's : [1] 2

03-04-2008, 17:47
Hoi Dames, welke tandpasta gebruiken jullie? ik heb altijd prodent gebruikt, maar sinds een paar maanden overgestapt naar Proglazur op aanraden van me tandarts omdat ik gevoelige tanden heb. Wie nog meer? en ben je tevreden met wat je gebruikt?

03-04-2008, 17:51


Ik gebruik alles, wat ik ook voor me vind maar signal ligt me wel goed, colgate iets minder. En heb eens een rare tube uitgetest, za3ma duur, yakkes, precies zand!

03-04-2008, 17:53
Ik heb ook hele gevoelige tanden en gebruik ook Sensodyne maar vind het echt niets helpen....

03-04-2008, 17:53
Meestal extreme clean white van Aquafresh Soms paradontax die staat hier meestal op de wastafel. Goed voor je tandvlees

03-04-2008, 17:54



Citaat door cafechoco:
Ik heb ook hele gevoelige tanden en gebruik ook Sensodyne maar vind het echt niets helpen....



Dat zijn gewoon igarieken, Sensodyne dit, sensodyne dat, ka hek s tisefat 'n bitelma waha

03-04-2008, 17:55

Citaat door Atlas_Gebergte:
Hoi Dames, welke tandpasta gebruiken jullie? ik heb altijd prodent gebruikt, maar sinds een paar maanden overgestapt naar Proglazur op aanraden van me tandarts omdat ik gevoelige tanden heb. Wie nog meer? en ben je tevreden met wat je gebruikt?











ik gebruik aquafresh tandpasta en listerine mondwater

03-04-2008, 17:57
ik gebruik al jaren rokerstandpasta, rook niet maar drink veel thee en koffie en dat haalt aanslag weg...

03-04-2008, 17:58

Citaat door Super_Nina:
Ik gebruik alles, wat ik ook voor me vind maar signal ligt me wel goed, colgate iets minder. En heb eens een rare tube uitgetest, za3ma duur, yakkes, precies zand!




Je hebt zeker paradontax toen gebruikt , ik had hem ook gekocht, en na 1x gebruikt te hebben heb ik hem weggegooit, geen smaak joh, en echt vies.

03-04-2008, 17:59

Citaat door bruidje:
ik gebruik al jaren rokerstandpasta, rook niet maar drink veel thee en koffie en dat haalt aanslag weg...



En wat is de naam ervan? kan je het gewoon bij kruidvat/etos ect kopen? ik drink namelijk ook veel koffie en thee. En is het ook voor gevoelige tanden te gebruiken?

03-04-2008, 17:59

Citaat door Atlas_Gebergte:
Je hebt zeker paradontax toen gebruikt , ik had hem ook gekocht, en na 1x gebruikt te hebben heb ik hem weggegooit, geen smaak joh, en echt vies.


Dat zou kunne moet wel goede topic, kan iemand mij nog iets beters aanraden??


Citaat door bruidje:
ik gebruik al jaren rokerstandpasta, rook niet maar drink veel thee en koffie en dat haalt aanslag weg...


Stel je voor je hebt zo'n moeder met veel nijeth en ze ziet die tandpast voor ROKERS daar liggen.. : 'Fadma, zied da! Ah yemma, mindien. Tkijafed a lmosiba'

03-04-2008, 18:03

Citaat door Super_Nina:
Dat zijn gewoon igarieken, Sensodyne dit, sensodyne dat, ka hek s tisefat 'n bitelma waha


Hahahaha met een beetje liegia dr bij en 7ekken maar!!!!

03-04-2008, 18:05

Citaat door cafechoco:
Hahahaha met een beetje liegia dr bij en 7ekken maar!!!!



Dan moet je eens in maghrieb goed opletten naar hun tanden, agmi zegfen die ikezoegen

Ik moet opeens aan mijn moeder denken over liegija, als ze toilet is gaan schrobben komt ze helemaal uitgeput naar beneden en zegt ze: yalatif, tengimaji sarwajeh nwem ka adaji diefeg oer inoe

03-04-2008, 18:08



Citaat door Super_Nina:
Dat zou kunne moet wel goede topic, kan iemand mij nog iets beters aanraden??



Stel je voor je hebt zo'n moeder met veel nijeth en ze ziet die tandpast voor ROKERS daar liggen.. : 'Fadma, zied da! Ah yemma, mindien. Tkijafed a lmosiba' :gniffel:



mijn man zei het de eerste keer dat hij het zag hij: ik

03-04-2008, 18:08
na het bleken van mn tanden gebruik ik altijd tandpasta met WHITENING!!

helpt echt....ik d8 eerst dat t onzin was maar t helpt

03-04-2008, 18:09

Citaat door Atlas_Gebergte:
En wat is de naam ervan? kan je het gewoon bij kruidvat/etos ect kopen? ik drink namelijk ook veel koffie en thee. En is het ook voor gevoelige tanden te gebruiken?

van pearldrops het heet gewoon rokerstandpasta is echt geweldig heb mooie witte tanden ondanks bakken koffie en thee per dag....

Pagina's : [1] 2