Bekijk volle/desktop versie : Arsenal ready for Anfield



03-04-2008, 17:17
dat zijn de woorden van William Gallas,Fabregas en Walcott

Ik geloof er wel in dat ze de halfe finale insa'allah zullen halen



ARSENAL remain confident that they can stun Anfield to reach the Champions League semi-finals.

The Gunners were held to a 1-1 draw at the Emirates last night after Dirk Kuyt grabbed a crucial away goal.

Liverpool are renowned for their European triumphs at home but Arsenal believe they can rip up the formbook.

Skipper William Gallas said: "We know that it will be difficult.

"We know that they will be strong and we know the supporters will be behind them, so that will be the opportunity to show everybody how good we can be."

Cesc Fabregas added: "There are still 90 minutes to play.

"We know what we can do and we know what it is to play at Anfield.

"It will be tough, it will be difficult but the pressure is still there for both of us."

And Theo Walcott is relishing Arsenal's role as the underdogs.

He said: "People can say that Liverpool are favourites.

"That is a good thing really. We can just concentrate on ourselves and they can have all the pressure.

"We will take the positives out of this game, look at Liverpool’s negatives and see where it takes us. I think we will go there, play our football and get a goal."




03-04-2008, 17:27


ik zou die gezichten van liverpool willen zien als ze het niet halen

03-04-2008, 17:29

Citaat door RomarioXY:
ik zou die gezichten van liverpool willen zien als ze het niet halen



ja ahahaha, ik zou de gezichten van arsenal niet willen zien als hun het niet hale , maar komt wel goed insa'allah

03-04-2008, 17:51
Liverpool verliezen op Anfield? k weet niet hoor

03-04-2008, 18:10



Citaat door Clashh:
Liverpool verliezen op Anfield? k weet niet hoor



Je was ook overtuigd dat Arsenal niet zou winnen in San Siro. Arsenal heeft al zovaak gespeeld op Anfield dus ik denk dat deze uitwedstrijd geen voor of nadeel zal hebben..

03-04-2008, 18:15

Citaat door henry14:
Je was ook overtuigd dat Arsenal niet zou winnen in San Siro. Arsenal heeft al zovaak gespeeld op Anfield dus ik denk dat deze uitwedstrijd geen voor of nadeel zal hebben..


Dus omdat Arsenal vaak gespeeld heeft op Anfield, hebben ze geen voor of nadeel? Zwak argument .. ze kunnen alleen winnen als Liverpool totaal niet in de wedstrijd zit, zoals Milan toen in San Siro was .. Liverpool is haast onverslaanbaar op Anfield ..

03-04-2008, 18:18
Arsenal hup wordt feners tegenstander!

03-04-2008, 18:21

Citaat door Clashh:
Dus omdat Arsenal vaak gespeeld heeft op Anfield, hebben ze geen voor of nadeel? Zwak argument .. ze kunnen alleen winnen als Liverpool totaal niet in de wedstrijd zit, zoals Milan toen in San Siro was .. Liverpool is haast onverslaanbaar op Anfield ..


Liverpool is gewoon een ploeg die niet in vorm is. Als we kijken naar de laatste wedstrijden horen we dat Fernando Torres in vorm is, maar pas geleden tegen ManU deed ie niks en gisteren was ie ook onzichtbaar. Steven Gerrard is de enigste speler die gewoon boven zijn niveau speelt in zilke topwedstrijden.

Ik hoop dat volgende week van Persie gewoon helemaal fit is, hij is echt een voetballer die het verschil kan maken.

03-04-2008, 18:48
Zeiden ze ook over de Thuiswestrijd 1-1 haha


Hij (Steven gerrard) komt met een verwoestende uithaal -> exit Arsenal

03-04-2008, 19:45

Citaat door henry14:
Liverpool is gewoon een ploeg die niet in vorm is. Als we kijken naar de laatste wedstrijden horen we dat Fernando Torres in vorm is, maar pas geleden tegen ManU deed ie niks en gisteren was ie ook onzichtbaar. Steven Gerrard is de enigste speler die gewoon boven zijn niveau speelt in zilke topwedstrijden.

Ik hoop dat volgende week van Persie gewoon helemaal fit is, hij is echt een voetballer die het verschil kan maken.



Liverpool is een ploeg die niet in vorm is? Grappig, kijk es naar de resultaten van Arsenal de afgelopen weken ..

29-03-08 Bolton 2 - 3 Arsenal
23-03-08 Chelsea 2 - 1 Arsenal
15-03-08 Arsenal 1 - 1 Middlesbrough
09-03-08 Wigan Athlet. 0 - 0 Arsenal

Beide ploegen zijn op dit moment in evenwicht .. alhoewel Arsenal ze gewoon had moeten afmaken in Emirates Stadium .. nu heeft Liverpool een uit goal .. en spelen ze in Anfield waar ze haast onverslaanbaar zijn ..

Je gaat mij echt niet vertellen dat Arsenal zomaar ff gaat winnen ..

Oh, wil je Torres vergelijken met Adebayor? Adebayor heeft sinds Milan niet meer gescoord, behalve gisteren dan, in de competitie .. Torres heeft al chi 2 of 3 hattricks dit seizoen erin liggen .. Torres is wel degelijk in vorm ..

03-04-2008, 22:59
al die uitspraken zal ik onthouden vooral die van jou toufick, dat zei je precies over AC Milan ik zal geen uitspraken doen wie zal winnen maar ik heb het volste vertrouwen in dat arsenal het gaat halen insa'allah

04-04-2008, 18:20
It's football guys
sometimes it's up and sometimes it's down
magoed, kep vertrouwen in L'pool en k denk dat we die gunners wel aan kunnen
btw, van alle 23 goals die Torres heeft gescoord heeft ie r 19 van in Anfield gescoord
magoed eerst moeten we arsenal morgen verslaan in the prem.

04-04-2008, 18:30


De bal blijft rond, dus je weet het niet .. hoop dat Torresje ff een hattrick maakt

05-04-2008, 17:27
torres wordt onschadelijk gemaakt hoop ik door gallas