hoi Cascaya
voor iedereen voelt het anders en elke zwangerschap is anders.
Bij mij had ik al wel zo'n gevoel dat ik zwanger was. Was een paar dagen overtijd toen ik een test ging doen....die positief bleek.
Ik voelde helemaal niets. Was niet misselijk...had geen rare buien...niets.
Maar ja, na een weekje ongeveer begon het. Misselijk dat wil je niet weten. Ik was zo ziek dat ik niet kon werken. Was zo'n 6/7 weken niet gaan werken. Ziekenhuisopname gehad van een paar dagen - moest aan het infuus. En ja, daarna ging het wel weer een beetje.
Nu ben ik 20 weken zwanger..en sommige dagen gaat het goed, andere dagen minder. Zo'n 2 weken terug voelde ik voor het eerst echt wat in mijn buik. Een soort zeepbelletje dat knapt noem ik het maar. Het gevoel is heeel moeilijk uit te leggen, maar wel heel erg speciaal.
In het begin was het een heel licht gevoel... nu voel ik het wat sterker en zie ik m'n buik lichtjes bewegen bij zo'n gevoel.
Vorige week was ik me toch een partij MOE.... dat wil je ook niet weten!!
Heb het nog nooit zo erg meegemaakt. Afgelopen weekend heb ik me toch geslapen...maar het ergste is dat als je opstaat het lijkt of je nog moeier bent!
maar goed... de tijd op zich vooral als je het voelt bewegen vind ik wel heel speciaal.
En je weet eigenlijk pas echt wat je moeder meegemaakt om jou op de wereld te zetten en op te voeden als je zelf een kindje hebt gebaard en opgevoed hebt....
("htel drouk tharfi elhak djel welidien", zegt mijn ma altijd)
Nou ik hoop voor je dat je zwanger bent insa-allah en anders gewoon sabber hebben. Insa-allah zal het binnenkort wel lukken....
Groetjes
Yasminax