Bekijk volle/desktop versie : Premtime nazis haten buitenlanders



02-04-2008, 23:47

Citaat door Wicky:
wie heeft net premtime gekeken? wajoe ik stond echt versteld die mensen zijn echt ziekk...ze haten negers...en ze zijn voor de palstijnen Joden moeten ze ook niks van hebben.. ik denk dat het filmpje nu al online is..maar zodra die wel beschikbaar is dan zal ik het met jullie delen,,,
.

02-04-2008, 23:53


kifesh? ze haten negers maar zijn voor palestijnen?
feshkel

03-04-2008, 00:39
heb het ook gezien, was wel vaag. Die mensen zal je maar in je omgeving hebben.
Stond er ook van te kijken toen ze dat zeiden over palestijnen dacht oh dus toch een pluspuntje. Maar het slaat nergens op want zijn wel tegen moslims, tegenstrijdige onzin. Lachtte me dood om die jongen aan het eind die stoer tegen prem zei dat hij toch het land uit moest, kon zn benen niet stil houden, was super zenuwachtig, nerd.

03-04-2008, 09:26
k heb t ook gezien!!


hahaha grappig!!

ze weten niet wat ze zeggen!

03-04-2008, 09:44



Citaat door xxxxx:
wie heeft net premtime gekeken? wajoe ik stond echt versteld die mensen zijn echt ziekk...ze haten negers...en ze zijn voor de palstijnen Joden moeten ze ook niks van hebben.. ik denk dat het filmpje nu al online is..maar zodra die wel beschikbaar is dan zal ik het met jullie delen,,,


plaats link a.u.b.

03-04-2008, 10:02
Jah, ik had laatste stuk gekeken. Echt raren mensen waren dat. Had je die stuk op het einde gezien toen die zwarte tege die jongen zei als jij aan de macht komt dan moet ik het land uit, hoor je die nederlander zo van :Ja.

Echt erg

03-04-2008, 10:06
Ik had het laatste stukje gezien.. Pff echt rare mensen...