Bekijk volle/desktop versie : Zet hier je broer in het zonnetje!



Pagina's : [1] 2

02-04-2008, 22:27
Waarom is jouw broer de beste?? Ik hou zoveel van mijn broer! Hij is gewoon de liefste jongen die ik mij kan voorstellen. Hij is 26 jr en mijn voorbeeldbroer. Hij helpt me met alles, hij gaat door dik en dun en legt me alles uit, zolang het bij maar goed gaat op school, desnoods slaapt hij niet, als ik maar mn stof begrijp. Ik bel hem dagelijks 10 keer, zodra ik met een vraag zit. Mijn broerlief helpt me er altijd uit.

Hij maakt zich zorgen om zn zusje en belt me dagelijks of het goed gaat, en o wee als iemand mij lastigvalt of ongelukkig maakt, my big bro is killing him.

Ik kan lachen en huilen met hem, ik sta altijd voor hem klaar, en hij voor mij.

Kortom ik heb de liefste, leukste, grappigste, behulpzaamste lieverdje van een broer!!

Nu jullie!!

02-04-2008, 22:31



Citaat door MannenMagneet:
Waarom is jouw broer de beste?? Ik hou zoveel van mijn broer! Hij is gewoon de liefste jongen die ik mij kan voorstellen. Hij is 26 jr en mijn voorbeeldbroer. Hij helpt me met alles, hij gaat door dik en dun en legt me alles uit, zolang het bij maar goed gaat op school, desnoods slaapt hij niet, als ik maar mn stof begrijp. Ik bel hem dagelijks 10 keer, zodra ik met een vraag zit. Mijn broerlief helpt me er altijd uit.

Hij maakt zich zorgen om zn zusje en belt me dagelijks of het goed gaat, en o wee als iemand mij lastigvalt of ongelukkig maakt, my big bro is killing him.

Ik kan lachen en huilen met hem, ik sta altijd voor hem klaar, en hij voor mij.

Kortom ik heb de liefste, leukste, grappigste, behulpzaamste lieverdje van een broer!!

Nu jullie!!


Verkoop je hem

I'm Kidding.

Ik heb maar 1 broer en hou van hem.
Het is niet alleen een broer zoals jij zegt maar ook een vriend. Hij kan weleens streng zijn. Maar dat vind ik niet erg want hij blijft me broer en is ouder dan mij.
Ik kan altijd bij hem kloppen ....no matter what.
Mijn broer is 23 is getrouwd en heb een dochtertje...lief he.

02-04-2008, 22:33

Citaat door Mabrouka86:
Verkoop je hem


whahahahha wou ik net zeggen

02-04-2008, 22:34

Citaat door rabatiaa:
whahahahha wou ik net zeggen




02-04-2008, 22:35



Citaat door Mabrouka86:
Verkoop je hem

I'm Kidding.

Ik heb maar 1 broer en hou van hem.
Het is niet alleen een broer zoals jij zegt maar ook een vriend. Hij kan weleens streng zijn. Maar dat vind ik niet erg want hij blijft me broer en is ouder dan mij.
Ik kan altijd bij hem kloppen ....no matter what.
Mijn broer is 23 is getrouwd en heb een dochtertje...lief he.


Voor geen miljoen

mijn broer is nog niet getrouwd, en mag niet trouwen van mij. Anders gaat zn vrouw hem opeisen en heeft hij geen tijd meer voor zn zusje

02-04-2008, 22:37
Ik heb 3 broerss en die zijn alledriee kei toff tege mij kben ook hun jongste zusjeee hou Superrr veeeel van hun; als er wa is kan ik altijd bij hun terecht en broers zijn dr ook om je te beschermen natuurlijkk !!

02-04-2008, 22:38

Citaat door MannenMagneet:
Voor geen miljoen

mijn broer is nog niet getrouwd, en mag niet trouwen van mij. Anders gaat zn vrouw hem opeisen en heeft hij geen tijd meer voor zn zusje



haha 2 broers van mij zijn al getrouwd en hebbee ook kinderen maar er is NIKS veranderd ik krijg nog steeds alless en zoude ze veranderen dan zou t komen door hun ( lieve ) vrouwtjee

02-04-2008, 22:39

Citaat door Bollekee:
haha 2 broers van mij zijn al getrouwd en hebbee ook kinderen maar er is NIKS veranderd ik krijg nog steeds alless en zoude ze veranderen dan zou t komen door hun ( lieve ) vrouwtjee


Ik maak maar een grapje hoor. Ik gun me broer het beste, en ook dat hij gelukkig wordt met vrouw en kinderen, dat hoort er bij. Maar eerst moet dat vrouwtje langs mij komen, ik keur haar


02-04-2008, 22:40

Citaat door Mabrouka86:



02-04-2008, 22:42

Citaat door MannenMagneet:
Ik maak maar een grapje hoor. Ik gun me broer het beste, en ook dat hij gelukkig wordt met vrouw en kinderen, dat hoort er bij. Maar eerst moet dat vrouwtje langs mij komen, ik keur haar



hahah ik maak geen grapje ik gun mijn broerss ook het beste; maar ze zijn niet zo dat ze naar hun vrouwtjee gaan luisteren als ze wat over ie zn bloedeigen zusje zegt Naja ze moet ook langs mij komen

02-04-2008, 22:45

Citaat door Bollekee:
hahah ik maak geen grapje ik gun mijn broerss ook het beste; maar ze zijn niet zo dat ze naar hun vrouwtjee gaan luisteren als ze wat over ie zn bloedeigen zusje zegt Naja ze moet ook langs mij komen


Zo hoort het ook!

02-04-2008, 22:47
Ik hou van al myn 5 broers

1- Omdat ze het beste met me voor hebben
2- Omdat ze gewoon super tof zyn
3- Ze helpen my met alles. school/werk/geld noem het maar op
4- Ze zyn erg bezorgd om me, en willen dat ik myn doelen bereik
5- IK HOU GEWOON VAN ZE, en ik ben bly dat zy dat weten en dat ik het weet. Dat is het aller belangerijkste.

En meiden kunnen wel zeuren, van wajoow 5 broers? is dat niet erg? zyn ze niet streng?

Nou nee meiden: Me broers zyn streng op zn tyd, en leuk op zn tyd!
Ik ben trots op ze, en zy op mij.


5 broers zoveel? Nee hoor walhamdoulilah


Ps. Als ik geen broers had, waar stond ik nu dan?
Ik wil niet een vooroordeel trekken, maar je broer houdt je binnen bepaalde grenzen.

02-04-2008, 22:48



Citaat door Keukenprinses:
Ik hou van al myn 5 broers

1- Omdat ze het beste met me voor hebben
2- Omdat ze gewoon super tof zyn
3- Ze helpen my met alles. school/werk/geld noem het maar op
4- Ze zyn erg bezorgd om me, en willen dat ik myn doel bereik
5- IK HOU GEWOON VAN ZE, en ik ben bly dat zy dat weten en dat ik het weet. Dat is het aller belangerijkste



Zekerrr
Gewoon af en toe effee zeggee da je van ze houdttt
Broerr je weet tog dat ik van je houd hea

02-04-2008, 22:48
Ik heb er 2, en kan ze uit elkaar halen!
Ik hou even veel van ze maar de een geeft mij meer aandacht als de andere de jongeste is wat afstandelijker en doet zich voor als mijn baassie Ookal lukt het hem nooit! Heb meestal geen ruzie met hem maar als ik ruzie heb dan is het een grote!

Mijn oudste is heel positief over alles hij helpt me vaak met dingen, als ik hem wat vraag staat hij klaar met een antwoord! ik laat hem dingen zien die ik niet eens aan mijn zus laat zien! Als wij ruzie hebben komt hij rustig in de avond om mij weltrusten te wensen en om vergiffenis te vragen!!
Hij vraagt mijn mening over zijn nieuwe kapsel of zijn nieuwe kleiding style!

Kort om zijn allebei kanjers,

02-04-2008, 22:54

Citaat door Bollekee:
Zekerrr
Gewoon af en toe effee zeggee da je van ze houdttt
Broerr je weet tog dat ik van je houd hea



Inderdaad !
1 van Me broers zegt altyd: Al heb ik 10 vriendinnen, ik blyf van je houden, dat weet je toch? Niemand komt tussen ons in.

Dat vond ik zooooo lief zo een kleine zin, die je hele dag gewoon goed maakt.

Me andere broer zegt wel eens: (na een flauw grap te hebben gemaakt) Ik maak maar een grapje met je, je weet ik hou van je.

Me andere zegt: Als je neit te veel sjikie doet, ga ik nog meer van je houden.

De andere zegt: (als ik vraaghoe zie ik er uit?) je bent zoooo lelyk, oke grapje je ziet er prachtig uit

De andere zegt: Hoe trots kun je op je zusje zyn? Te trots, ik hou van je, & pas goed op je zelf.

zulke kleine zinnen, die myn dag goed maken

Pagina's : [1] 2