Bekijk volle/desktop versie : De djinn.



Pagina's : [1] 2

02-04-2008, 18:24
Salaam Aleikoem,

Ik vroeg me af of een djinn seks kan hebben met een mens?


Zou iemand me dat kunnen vertellen door vorm van een paar daliels?

02-04-2008, 18:52


Waarom wil je dat in hemelsnaam weten.

02-04-2008, 18:56
Klinkt redelijk




Veel succes met je vraag, ik hoop dat jet het antwoord erop kunt vinden (wat je er ook mee van plan bent).

02-04-2008, 19:00
Bedankt.

Ik ben gewoon nieuwsgierig, begin niet raar te denken hoor

02-04-2008, 19:07


Deed ik ook niet!


02-04-2008, 19:10


Er zijn zoveel verschillende meningen over..

x Jinn can have sexual relations with women if their husbands do not mention the nameof Allah before engaging in sex. [Rooh al Maanee vol 27 p 119]

Ibn al Jawsee says that a jinn canhave sex with women inthe same way that men do. [Zaad al Maseer fee Ilm at Tafseer vol 8 p 122]

As Suyootee was of the same opinion.[Al Alaam vol 3 p 301].

Ibn Taymeeyah said that jinn and humans
can have sex with one another and beget children, this is a frequent occurance that is wellknown to many. [Majmoo al Fatawaa vol 19 p 39]

x A minority opinion is that of Al Maawardee who said, ‘the intellectual rejects the possibility of sex between human and jinn due to their differences in species, nature and senses. Man is corporeal, jinn is incorporeal. Thus mixing, would not be possible with such difference and offspring would be inconceivable’. [Al Jaami li Ahkaam al Quran vol 13 p 211]

02-04-2008, 19:13

Citaat door Abudais:
Deed ik ook niet!



Ja jaaaaaaa



Citaat door LadyRabat:


Er zijn zoveel verschillende meningen over..

x Jinn can have sexual relations with women if their husbands do not mention the nameof Allah before engaging in sex. [Rooh al Maanee vol 27 p 119]

Ibn al Jawsee says that a jinn canhave sex with women inthe same way that men do. [Zaad al Maseer fee Ilm at Tafseer vol 8 p 122]

As Suyootee was of the same opinion.[Al Alaam vol 3 p 301].

Ibn Taymeeyah said that jinn and humans
can have sex with one another and beget children, this is a frequent occurance that is wellknown to many. [Majmoo al Fatawaa vol 19 p 39]

x A minority opinion is that of Al Maawardee who said, ‘the intellectual rejects the possibility of sex between human and jinn due to their differences in species, nature and senses. Man is corporeal, jinn is incorporeal. Thus mixing, would not be possible with such difference and offspring would be inconceivable’. [Al Jaami li Ahkaam al Quran vol 13 p 211]




Volgens mij klopt da

02-04-2008, 19:20

Citaat door sweety_neda:
Ja jaaaaaaa

Volgens mij klopt da


Het klopt dat mensen en djinns verschillende vormen hebben, maar er zijn ook djinns die een menselijke (of iets ´vastigere&acute vorm kunnen aannemen..

Dus Allah ou a3lem, ik heb geen idee of het kan en hoef het ook niet te weten

Maar in ieder geval gehuwden.. d.w.z. man en vrouw (mensen dus : ) die gemeenschap met elkaar willen hebben dienen zowiezo de bijbehorende du3a op te zeggen.. dan zit het incha Allah ba3da goed.

02-04-2008, 19:26

Citaat door LadyRabat:
Het klopt dat mensen en djinns verschillende vormen hebben, maar er zijn ook djinns die een menselijke (of iets ´vastigere&acute vorm kunnen aannemen..

Dus Allah ou a3lem, ik heb geen idee of het kan en hoef het ook niet te weten

Maar in ieder geval gehuwden.. d.w.z. man en vrouw (mensen dus : ) die gemeenschap met elkaar willen hebben dienen zowiezo de bijbehorende du3a op te zeggen.. dan zit het incha Allah ba3da goed.



Allah ya 7afed ya rabbie


Maar als een djinn dan seks heeft met een ongetrouwde vrouw dan kan hij haar ontmaagden?

03-04-2008, 09:27
een vraagje

Zit daar geen virussen op of iets ?

of zit je niet vast straks aan reclames van hun site of krijg je gekke dingentjes op je scherm?

03-04-2008, 09:32
Oh sorry teveel pagina`s open van marokko.nl en dacht dat ik op de juiste topic reageerde
mijn excuses

03-04-2008, 09:43

Citaat door sweety_neda:
Allah ya 7afed ya rabbie


Maar als een djinn dan seks heeft met een ongetrouwde vrouw dan kan hij haar ontmaagden?


Deze vraag kun je beter aan een geleerde stellen, want ik zou het echt niet weten.

1. het is niet 100% zeker dat djinns sex kunnen hebben met mensen.
2. als ze het kunnen dan is mij onbekend op wat voor manier dat gebeurt en of die te vergelijken is met sex tussen 2 mensen of dat het anders is.

20-12-2010, 18:53


Zie je ze dan ook?

20-12-2010, 19:12
Je moet maar zwanger worden van een djinn, ben benieuwd wat voor baby je krijgt........

Vindt het alsnog een rare vraag.

02-03-2011, 12:15
Hoi,

Voor school doen wij een onderzoek naar het begrip Djinn.

Graag willen wij de drempel verlagen voor de Islamitische Marokkaanse jongeren om gebruik te maken van de reguliere gezondheidzorg wanneer er sprake is van psychische klachten.
Wij willen graag meer inzicht in het fenomeen Djinn en jullie kijk hierop om een zo goed mogelijke interventie te formuleren.

De vragen van de Enquête zullen over het algemeen in stelling vorm gevraagd worden.
Aan het eind van de Enquête zullen ook nog een paar openvragen volgen.

De Enquête duurt 10 minuten en blijft anoniem.

Druk op onderstaande link voor de enquête.

http://www.thesistools.com/web/?id=178851



Wanneer jullie Islamitische mensen in jullie omgeving hebben, zouden jullie dit mailtje dan door willen sturen. Hoe meer respondenten, hoe betrouwbaarder de interventie.



Julie zouden ons daarmee een groot plezier doen!



Alvast vriendelijk bedankt voor jullie medewerking,



5 studenten van de HvA

Pagina's : [1] 2