Bekijk volle/desktop versie : Bah voel me zo dik en lelijk na mijn bevalling



Pagina's : [1] 2 3 4

01-04-2008, 21:11
Ik wil even dit even van me wegschrijven.

Ik ben in november bevallen van mijn dochter. Voor de bevalling woog ik 70 kilo. Toen ik 8 maanden zwanger was woog ik al 98 kg, ik ben daarna gestopt met wegen omdat ik er depressief van werd. Aan de ene kant dacht ik wat maakt het uit als ik straks bevallen ben ga ik de strijd tegen de kilo's wel aan. IK ben zwanger en dus is het normaal dat ik aan kom. Ik at niet overdreven veel maar kwam wel veel aan. Iedereen zei ook tegen mij dat het vocht was. Mijn nicht was 2 maanden langer zwanger dan mij maar had helemaal geen grammetje vet alleen een buikje voor de rest was ze gewoon super slank. Ik ging mezelf dus ook vaak vergelijken me haar en daar werk ik ook gek van soms.

De schrik kwam pas na de bevalling. Een week na mijn bevalling woor ik 95 kilo. mijn buik hing (hangt nog steeds) tot aan de grond. Ik voel me zo dik. Ik lijk wel een koe. Mijn lichaam is niet meer zoals het was. Ik heb veel striemen op mijn buik en die hangt echt, niet normaal. Het lijkt wel of ik nog 7 maanden zwanger ben. Ik dacht echt dat mijn buik weg zou gaan na de bevalling. Maar niet alleen mijn buik is dik, mijn hele lichaam.

Mijn dochter is nu 5 maanden en dus 5 maanden verder weeg ik nog steeds 88 kilo. ik ben wel 7 kilo afgevallen met veel moeite maar het is zo moeilijk en het gaat zo langzaam. Ik kan afvallen wat ik wil maar mijn buik blijft een oorlogsgebied, het ziet er echt niet uit. Ik had dit nooit verwacht, elke keer als ik naar mijn buik kijk word ik gek. Soms is het zo erg dat ik tegen mijn buik aan ga slaan en in huilen uitbarst.

Ik weet dat mijn man me onaantrekkelijk vind ookal zegt hij dat niet.

Mijn nicht is 7 maanden geleden bevallen, 2 maanden voor mij en zij is nu nog slanker dan ze eerst was. Ze heeft helemaal geen buik en ziet er super uit. Ik zeg het gewoon eerlijk ik ben super jaloers op haar.

Ik ben heel gelukkig met mijn dochter en natuurlijk heb ik geen spijt dat ik een kind heb genomen, ik hou te veel van haar om daar spijt van tehebben. Maar ik ben ook maar 24 en wil er ook nog goed uit zien. Ik ben nog zo jong en zie er uit als een vrouw van 40. Zelfs mijn moeders buik ziet er beter uit en die heeft 6 kinderen gehad.


01-04-2008, 21:12


ewa meisje
dieten en sporten das de enige oplossing

we hebben het allemaal moeilijk
ik zeker
als ik mij laat gaan dan weeg in no time 90 kilo
maar ik hou mij echt in

01-04-2008, 21:17
sporten gaat echt helpen meid

maar ook buikspieroefeningen

ik heb ook een slappe buik gekregen maar is veel verminderd met sporten
en buikspieroefeningen

01-04-2008, 21:18
ik vrees wel voor de dag dat ik zwanger ben
ze gaan mij moeten opsluiten anders eet ik alles wat ik tegenkom

01-04-2008, 21:19


Let op wat je eet en eet gezond. Voor de rest ga naar een sportschool bij jou en de buurt en schrijf je in. Als je gezond eet en sport ben je binnen no time op je streef gewicht.

01-04-2008, 21:21
Ik kan sporten wat ik wil, maar die hangbuik zal ik blijven houden. Ik kan me niet voorstellen dat die nog ooit strak gaat worden. Mocht ik veel afvallen dan wordt dat een velletje

01-04-2008, 21:21

Citaat door caftanss:
Ik kan sporten wat ik wil, maar die hangbuik zal ik blijven houden. Ik kan me niet voorstellen dat die nog ooit strak gaat worden. Mocht ik veel afvallen dan wordt dat een velletje


BUIKSPIEROEFENINGEN
OF
POWERPLATE

01-04-2008, 21:23
Idd wat hafida al zegt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel buikspieroefeningen. Ik dacht er ook zo over. Ik dacht ik raak die buik nooit kwijt, maar dat is echt onzin.

01-04-2008, 21:27
Hebben jullie ook zoveel striemen. Ik lijk wel een zebra

01-04-2008, 21:28
idd veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel buikspieren

buik komt terug ja als je weer zwanger bent ewa ja

01-04-2008, 21:28

Citaat door caftanss:
Hebben jullie ook zoveel striemen. Ik lijk wel een zebra


Ja ik heb ze ook wel, maar of ik het veel wil noemen? Ik heb wel erger gezien.

01-04-2008, 21:28
je hebt er een mooie dochter voor gekregen he

01-04-2008, 21:29



Citaat door hasna1986:
je hebt er een mooie dochter voor gekregen he




01-04-2008, 21:33
mijn zus heeft een goeie vermageringspil
werkt echt heel goed

ze is ook 20 kilo bijgekomen
en is al 15 af

01-04-2008, 21:34

Citaat door hasna1986:
mijn zus heeft een goeie vermageringspil
werkt echt heel goed

ze is ook 20 kilo bijgekomen
en is al 15 af


Die vermageringspillen zijn niet gezond voor je lichaam. Ze kan beter op de natuurlijke manier afvallen dan die rotzooi te gebruiken. Misschien duurt het wel wat langer maar ze valt wel gezond af.

Pagina's : [1] 2 3 4