Bekijk volle/desktop versie : wat moet ik doen ??



Pagina's : [1] 2 3

01-04-2008, 18:36
ik heb ontdekt dat mijn nicht zwanger is (hoop ik niet)

ik was vrijdag naar dordrecht gegaan bij famillie en toen ging ik zaterdag met mijn nicht naar stad ze zag heel anders uit elke keer als ik daarheen ga en ga ik met haar naar stad is ze blij en we praten/lachen maar zaterdag zag ze anders uit hoe ik ondekt dat ze zwanger is ? ging we kruidvat binnen en keek ze op die doos van test toen schrok ik van maar durfde haar niet te vragen waarom daar keek en ik dacht dat die doos anders is. is voor iets anders of zo (ik dacht laat ze maar vertellen als zij wil) toen ging we vandaar uit en belde ze haar vriend op en hij kwam naar ons toe en ze vroeg mij of ik alleen ga wat in de winkels kijken en dat ze naar kruidvat gaan met hem en dan komen ze zo terug ok ik ging naar v&d binnen en na 5 min belde ze mij en zegt dat ze met hem (haar vriend) naar huis gaat om zijn boodschappen te laten(hij had be3da niks bij geen plastik zakjes of zo (maar ik zelf heb niks gelooft want na heb ik die doos van test gezien kwamen veel dingen uit me hoofd kifach is nu zwanger en hoe en wat enz

maar toen ik vandaag naar stad ging na mijn werk ging ik gelijk naar kruidvat en zocht ik naar die doos en las ik daar dat ie van test is als iemand zwanger is toen pas schrok ik echt van



ik heb nooit gedacht dat mijn nicht zou zo doen of misschien was het per ongeluk of zo want zij is slim niet dom (er is 1 probleem aan haar ze is iligaal hier )


ik weet nu niet wat ik moet doen

ik wou het aan mijn moeder vertellen maar dacht van niet walah ik weet echt niet wat ik moet doen

iemand een idee???

01-04-2008, 18:50

12 keer bekeken en 1 reactie

01-04-2008, 19:07
Praat er eerst met haar over. Voordat het erg uit de hand gaat lopen.

01-04-2008, 19:56

Citaat door eloujdia23:
ik heb ontdekt dat mijn nicht zwanger is (hoop ik niet)

ik was vrijdag naar dordrecht gegaan bij famillie en toen ging ik zaterdag met mijn nicht naar stad ze zag heel anders uit elke keer als ik daarheen ga en ga ik met haar naar stad is ze blij en we praten/lachen maar zaterdag zag ze anders uit hoe ik ondekt dat ze zwanger is ? ging we kruidvat binnen en keek ze op die doos van test toen schrok ik van maar durfde haar niet te vragen waarom daar keek en ik dacht dat die doos anders is. is voor iets anders of zo (ik dacht laat ze maar vertellen als zij wil) toen ging we vandaar uit en belde ze haar vriend op en hij kwam naar ons toe en ze vroeg mij of ik alleen ga wat in de winkels kijken en dat ze naar kruidvat gaan met hem en dan komen ze zo terug ok ik ging naar v&d binnen en na 5 min belde ze mij en zegt dat ze met hem (haar vriend) naar huis gaat om zijn boodschappen te laten(hij had be3da niks bij geen plastik zakjes of zo (maar ik zelf heb niks gelooft want na heb ik die doos van test gezien kwamen veel dingen uit me hoofd kifach is nu zwanger en hoe en wat enz

maar toen ik vandaag naar stad ging na mijn werk ging ik gelijk naar kruidvat en zocht ik naar die doos en las ik daar dat ie van test is als iemand zwanger is toen pas schrok ik echt van



ik heb nooit gedacht dat mijn nicht zou zo doen of misschien was het per ongeluk of zo want zij is slim niet dom (er is 1 probleem aan haar ze is iligaal hier )


ik weet nu niet wat ik moet doen

ik wou het aan mijn moeder vertellen maar dacht van niet walah ik weet echt niet wat ik moet doen

iemand een idee???

Vertel haar dat je haar gezien hebt toen ze naar die zwangertest keek.

En zeg haar dat je vermoed dat ze zwanger is vooral omdat ze een vriend heeft.

En voor ze rest moet ze het zelf uitmaken

Zie maar dat het jouw niet overkomt.

01-04-2008, 20:34

Illegaal en dat kind gaat er voor papieren zorgen.

01-04-2008, 21:36
je schrijft erg onduidelijk.

02-04-2008, 01:13
ik zou het zeker niet tegen je moeder. Ik ken marokaanse vrouwen wel raken helemaal in paniek dus laat je moeder meskiena gewoon met rust. Ik weet niet hoe oud ze maar ik denk dat ze oud en wijsgeenoeg is om zelf te bepalen wat ze ermee aan moet en als ze het nodig vindt vertelt ze het zelf aan je moeder

02-04-2008, 01:29

Citaat door abdelkader:
Illegaal en dat kind gaat er voor papieren zorgen.


haha je kent de truckjes al

02-04-2008, 10:26
kom jij maar bij mij

02-04-2008, 10:46

Citaat door LilmOslima:
haha je kent de truckjes al


Tegenwoordig krijgt ze dat niet. Zo slim is ze ook weer niet hoor.

02-04-2008, 10:48

Citaat door anm007:
kom jij maar bij mij


Ze zal haar zwangere nichtje bij jou droppen wanneer die man haar niet wil hebben of helpen. Dus 9 maanden lang blijf je droog.

02-04-2008, 11:01
Niet aan je moeder vertellen!
Praat eerst met haar, misschien is ze niet eens zwanger. Dat ze de verpakking in handen heeft gehad wil niet meteen zeggen dat ze zwanger is.

02-04-2008, 12:29


Citaat door lina2003:
Niet aan je moeder vertellen!
Praat eerst met haar, misschien is ze niet eens zwanger. Dat ze de verpakking in handen heeft gehad wil niet meteen zeggen dat ze zwanger is.



niemand kijkt naar die doos terwijl denkt dat ie zwanger is


02-04-2008, 12:30

Citaat door anm007:
kom jij maar bij mij


02-04-2008, 12:32

Citaat door Berber_Power:
goed voor haar nu krijgt ze les papiers be3da (hoop ik) en ik denk dat ze da expres heeft gedaan duszz zo erg is et niet



nee hoor wie doet nou zo expres

zij wilde nooit met die jongen want hij is jonger dan haar (hij is 35 en zij is 42 jaar ) en hij denkt nog niet aan trouwen (heeft ze mij een keer verteeld)

Pagina's : [1] 2 3