Bekijk volle/desktop versie : Ben zoooooooooo blij



Pagina's : [1] 2

01-04-2008, 14:45
Ik krijg net te horen dat de belastingdienst EINDELIJK een beschikking klaar heeft voor mij op 11/04 en word uitbetaald de 20ste.

Ik betaal al sinds januari de kdv volle pot(had het eind dec aangevraagd) zonder iets van de belasting en nu krijg ik het volledig eind april, dat word zwaar shoppen seg

Ik hoop alleen dat ze de wijzigingen ook hebben doorgevoerd en niet alleen de aanvraag

Duurde het bij iedereen zo lang??

01-04-2008, 14:47


Wat goed zeg

01-04-2008, 14:50
bij mij rond de zes weken, ik krijg nu al maanden te weinig omdat ik te lui ben om de wijzigingen door te geven. heb net opnieuw digid aangevraagd om het volgende week te regelen.

besaha, en shop ze

01-04-2008, 14:50

Citaat door Mouny:
bij mij rond de zes weken, ik krijg nu al maanden te weinig omdat ik te lui ben om de wijzigingen door te geven. heb net opnieuw digid aangevraagd om het volgende week te regelen.

besaha, en shop ze

Ik belde ze elke week werd er helemaal gek van man
Elke keer werd ik afgescheept, ik ben letterlijk en figuurlijk helemaal blut hahaah kom maar met 760 elke maand en eind van deze maand is het 1012

01-04-2008, 14:54



Citaat door MissLoulou:
Ik krijg net te horen dat de belastingdienst EINDELIJK een beschikking klaar heeft voor mij op 11/04 en word uitbetaald de 20ste.

Ik betaal al sinds januari de kdv volle pot(had het eind dec aangevraagd) zonder iets van de belasting en nu krijg ik het volledig eind april, dat word zwaar shoppen seg

Ik hoop alleen dat ze de wijzigingen ook hebben doorgevoerd en niet alleen de aanvraag

Duurde het bij iedereen zo lang??


eindelijk zeg!!! kom maar richting almere met die zak geld ik weet er wel raad mee..

trouwens na 100 maanden hebben ze ook eindelijk mijn wijziging doorgevoerd die ik in december had doorgegeven..

New York here I come

01-04-2008, 14:56

Citaat door MissLoulou:
Ik belde ze elke week werd er helemaal gek van man
Elke keer werd ik afgescheept, ik ben letterlijk en figuurlijk helemaal blut hahaah kom maar met 760 elke maand en eind van deze maand is het 1012


\
Wat wel handig is is om het geld rechtstreek na het kdv te laten overmaken, soms is het erg aanlokkelijk om het te gebruikebn

01-04-2008, 14:56
Joejoejoejoeeeeeeeeeeeeeeeeeeej joejoejoejoeeeeeeeeej :banan:

01-04-2008, 15:06

Citaat door l7am9a:
:

En wel lekker is dat ik dan het geld jan tot april op 20 april in 1 keer krijg..
Dat heeft ze me wijs gemaakt maar of dat ook gebeurd??

Ja ik hoop dat ze al mijn wijzigingen die ik in de loop van de maanden heb ingestuurd hebben verwerkt dan krijg ik shi 2000 van hun en anders moet ik nog wachten
Ik haat ze echt ik ga nu 2 keer nadneken of ik wat ga wijzigen of aanvragen

Citaat door trisinti:
eindelijk zeg!!! kom maar richting almere met die zak geld ik weet er wel raad mee..

trouwens na 100 maanden hebben ze ook eindelijk mijn wijziging doorgevoerd die ik in december had doorgegeven..

New York here I come


Heerlijk ohh heks ik ben jaloers kon ik maar mijn man overhalen om naar NY te gaan of miami
Hij wil het niet
Kom we gaan samen shoppen voor de kids je weet toch vakantie komt eraan enz, ik trakteer je wel op een cola


01-04-2008, 15:06

Citaat door Mouny:
\
Wat wel handig is is om het geld rechtstreek na het kdv te laten overmaken, soms is het erg aanlokkelijk om het te gebruikebn

Welke geld, het is mijn geld hoor, ik heb het elke maand voor betaalt uit mijn eigen zak dus wat moet er dan gestort worden op de kdv, ik heb altijd alles betaald

01-04-2008, 15:07

Citaat door Maroc_Meissie:
Joejoejoejoeeeeeeeeeeeeeeeeeeej joejoejoejoeeeeeeeeej :banan:


01-04-2008, 15:08
Je had een voorschot kunnen krijgen.
Als je na 6 weken niks ontvangt, dat had het kabinet besloten omdat er anders te veel mensen in de problemen zouden komen.

01-04-2008, 15:13

Citaat door mimi_tangaouia:
Je had een voorschot kunnen krijgen.
Als je na 6 weken niks ontvangt, dat had het kabinet besloten omdat er anders te veel mensen in de problemen zouden komen.

Seg wollah als ik dit wist he tfoe en ik maar op brood en water leven
Nee hoor grapje maar heb het wel zwaar gehad de afgelopen maanden ik hield soms niets over op het einde van de maand trrr wist het niet dat ik een voorschot kon krijgen

01-04-2008, 15:41


hhahaahah meskiena,ja je kan kiezen of een voorschot elke maand of 1 keer in het jaar uitbetaald krijgen.

01-04-2008, 15:45

Citaat door MissLoulou:
Ja ik hoop dat ze al mijn wijzigingen die ik in de loop van de maanden heb ingestuurd hebben verwerkt dan krijg ik shi 2000 van hun en anders moet ik nog wachten
Ik haat ze echt ik ga nu 2 keer nadneken of ik wat ga wijzigen of aanvragen


Heerlijk ohh heks ik ben jaloers kon ik maar mijn man overhalen om naar NY te gaan of miami
Hij wil het niet
Kom we gaan samen shoppen voor de kids je weet toch vakantie komt eraan enz, ik trakteer je wel op een cola




kom maar naar almere we hebben leuke winkels voor kinderen..gaan we samen shoppen..ik hoef je cola niet
ik neem altijd me eigen drinken mee van huis

01-04-2008, 15:46

Citaat door trisinti:
kom maar naar almere we hebben leuke winkels voor kinderen..gaan we samen shoppen..ik hoef je cola niet
ik neem altijd me eigen drinken mee van huis

yehla schande, voor een keer gaan we buiten drinken

Mijn man zegt altijd is echt leuk shoppen in almere ben benieuwd

Pagina's : [1] 2