Bekijk volle/desktop versie : Bush neergestoken in kinderserie (geen 1 April)



Pagina's : [1] 2 3

01-04-2008, 13:17

Citaat door ZielBroeder:
Kind steekt Bush neer in kinderserie
AMSTERDAM - In een kinderserie is een poppenspel uitgezonden waarin een kind de Amerikaanse president Bush neersteekt uit wraak voor de dood van zijn ouders en zusjes.

Zondag werd de aflevering op Al-Aqsa Tv, de zender van de radicaalislamitische terreurorganisatie Hamas, uitgezonden.

Op de beelden is te zien is hoe Bush smeekt om zijn leven te sparen en het kind vraagt om mee te gaan naar het Witte Huis. Daar zal het kind eten en speelgoed krijgen.

Het kind weigert en vertelt Bush dat het Witte Huis is omgedoopt tot moskee. Vervolgens steekt hij Bush neer...

Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/3684945/_Kind_steekt_Bush_neer_in_kindserie__.html?p=9,1


Moord en brand schreeuwen over een filmpje op internet, maar aan kleine kinderen zoiets dergelijks op TV laten zien is natuurlijk normaal. Wat een zieke mongolen!


Kweekvijver voor toekomstige doe t zelvers? Zwaar sick dus

01-04-2008, 13:27



Citaat door Mister1979:
1 april!!!




01-04-2008, 13:30
Wat een grappig filmpje van deze (moslim)vredesduiven .

01-04-2008, 13:31

Citaat door ZielBroeder:
Kind steekt Bush neer in kinderserie
AMSTERDAM - In een kinderserie is een poppenspel uitgezonden waarin een kind de Amerikaanse president Bush neersteekt uit wraak voor de dood van zijn ouders en zusjes.

Zondag werd de aflevering op Al-Aqsa Tv, de zender van de radicaalislamitische terreurorganisatie Hamas, uitgezonden.

Op de beelden is te zien is hoe Bush smeekt om zijn leven te sparen en het kind vraagt om mee te gaan naar het Witte Huis. Daar zal het kind eten en speelgoed krijgen.

Het kind weigert en vertelt Bush dat het Witte Huis is omgedoopt tot moskee. Vervolgens steekt hij Bush neer...

Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/3684945/_Kind_steekt_Bush_neer_in_kindserie__.html?p=9,1


Moord en brand schreeuwen over een filmpje op internet, maar aan kleine kinderen zoiets dergelijks op TV laten zien is natuurlijk normaal. Wat een zieke mongolen!

..was bush niet die man die regelrecht in de camera loog om een land binnen te vallen...vraag me af hoe verknipt een maatschappij kan zijn als ze zulke wereldleiders tolereren...kan niet eens een boek normaal houden en de 1 kan niet eens onderscheid maken tussen een artiest en moordenaar...

01-04-2008, 13:32



Citaat door ZielBroeder:
Soort van Hitler-Jugend, maar dan ziekkelijker! Hoe maak ik van mijn kind een psychopaat.


Vraag dat maar aan je ouders!

01-04-2008, 13:35

Citaat door ZielBroeder:
Soort van Hitler-Jugend, maar dan ziekkelijker! Hoe maak ik van mijn kind een psychopaat.


Jij zal hem niet tot een psychopaat maken, maar wel zal je hem uit de weg ruimen en dan jezelf aan kant afmaken.

01-04-2008, 13:36

Citaat door ZielBroeder:
Kind steekt Bush neer in kinderserie
AMSTERDAM - In een kinderserie is een poppenspel uitgezonden waarin een kind de Amerikaanse president Bush neersteekt uit wraak voor de dood van zijn ouders en zusjes.

Zondag werd de aflevering op Al-Aqsa Tv, de zender van de radicaalislamitische terreurorganisatie Hamas, uitgezonden.

Op de beelden is te zien is hoe Bush smeekt om zijn leven te sparen en het kind vraagt om mee te gaan naar het Witte Huis. Daar zal het kind eten en speelgoed krijgen.

Het kind weigert en vertelt Bush dat het Witte Huis is omgedoopt tot moskee. Vervolgens steekt hij Bush neer...

Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/3684945/_Kind_steekt_Bush_neer_in_kindserie__.html?p=9,1


Moord en brand schreeuwen over een filmpje op internet, maar aan kleine kinderen zoiets dergelijks op TV laten zien is natuurlijk normaal. Wat een zieke mongolen!
Smeken om zijn leven te sparen.

01-04-2008, 13:40

Citaat door Spookrijder:
..was bush niet die man die regelrecht in de camera loog om een land binnen te vallen...vraag me af hoe verknipt een maatschappij kan zijn als ze zulke wereldleiders tolereren...kan niet eens een boek normaal houden en de 1 kan niet eens onderscheid maken tussen een artiest en moordenaar...


Klopt als een bus. Boes is een hufter..maar lui die op dergelijke wijze kleine kinderen proberen te brainwashen zijn net zulke hufters.

01-04-2008, 13:40

Citaat door ZielBroeder:
Het wachten is op de moslim leiders die hun afschuw zullen uitroepen over dit filmpje. Fatwas kom er maar in, en maak duidelijk dat moslims in Nederland lief zijn en dit veroordelen!

Zaterdag een grote moslim demonstratie op de Dam, waar de vlaggen van Hamas in de fik zullen worden gestoken. Boycot alle producten van Hamas in uw plaatselijke supermarkt!

Oh wacht.. die lui produceren niets buiten haat en psychopatische kinderen.


Islam ies vrede (behalve voor kinderen)


Waarom kun jij "is" nooit normaal schrijven?

01-04-2008, 13:41

Citaat door ZielBroeder:
Het wachten is op de moslim leiders die hun afschuw zullen uitroepen over dit filmpje. Fatwas kom er maar in, en maak duidelijk dat moslims in Nederland lief zijn en dit veroordelen!

Zaterdag een grote moslim demonstratie op de Dam, waar de vlaggen van Hamas in de fik zullen worden gestoken. Boycot alle producten van Hamas in uw plaatselijke supermarkt!

Oh wacht.. die lui produceren niets buiten haat en psychopatische kinderen.


Islam ies vrede (behalve voor kinderen)
..dus je bent nog een kind zeg je nu...

01-04-2008, 13:45

Citaat door Einherjer:
Klopt als een bus. Boes is een hufter..maar lui die op dergelijke wijze kleine kinderen proberen te brainwashen zijn net zulke hufters.

..brainwashers zijn zowiezo niet goed...maar dat ligt in elke situatie gevoelig...en anders...

01-04-2008, 13:48

Citaat door ZielBroeder:
Je mist het punt. Ik vind Bush ook een eikel, maar iets dergelijks aan kleine kinderen laten zien vind jij normaal? Dan ben je in mijn ogen dus een gestoorde extremist!

..ik mis het punt......wat jij ziet voornamelijk over je Islam zien hun netzo goed in negatieve zin over amerikanen...wat je een extremistische sjeik hoort roepen in het clipje van wilders dat de islam boven het westen komt te staan...wordt aan de andere kant weer netzo goed gevoed door bijv mccain door mekka te bombarderen...door het toegeven dat ze landen binnenvallen omwille van de olie...ik mis geen punt hoor kees...probeer eens om het punt heen te cirkelen...

01-04-2008, 13:51



Citaat door ZielBroeder:
Lul er maar weer omheen. Dus jij vind dit normaal?

..ik lul er niet omheen maar keur het niet goed maar ik ga dit niet OPEENS afkeuren openbaar terwijl dit overal gebeurt..vanuit elke hoek...alleen nu de spotlight op de Islam staat moet het opeens fout zijn...ik vind het hypocriet..je leeft in een land waar extreem rechts of nationalisten nog recht hebben om te demonstreren tegen...jawel het oude bekende...kleurlingen..je bent het typische geval van ik zie alles vanuit mijn narcistisch standpunt...de rest is bagger...

01-04-2008, 13:56
Dit klinkt misschien hard maar aan de ene kant begrijp ik wel waarom ze dit soort dingen uitzenden.

01-04-2008, 13:58

Citaat door ZielBroeder:
Nog een keer in Nederlands aub want ies moeilijk te lezen.

Bedoel je nou dat ik het normaal zou vinden om westerse kinderen anti-islam lesstof te bieden? Man ik krijg een punthoofd van jou!


Haal dat puntkapje weg man.

Pagina's : [1] 2 3