Bekijk volle/desktop versie : AEL vindt bomaanslagen Turkije toelaatbaar



13-12-2003, 18:45

Citaat door abdarrahman:

Citaat:


Uitgegeven: 13 december 2003 14:14

RIJSWIJK - De Arabisch-Europese Liga (AEL) Nederland veroordeelt de bomaanslagen in Turkije van eind november niet. Dat bevestigde zaterdag desgevraagd de vice-voorzitter van de AEL, Naima Elmaslouhi.

In het Algemeen Dagblad liet Elmaslouhi zaterdag weten dat de aanslagen volgens haar voortkomen uit onvrede van Turkse moslims met het optreden van de VS in Irak en van Israël in de Palestijnse gebieden.

"Die mensen voelen zich onderdrukt en vernederd en zij willen zich verzetten. Dat is een logisch reflex. Dat verzet steunen we. Wij kunnen daar niet over oordelen.'' De AEL keurt het volgens Elmaslouhi wel af dat er onschuldige burgerslachtoffers vallen bij de bloedige aanslagen. De Arabisch-Europese Liga Nederland vindt het wel toelaatbaar dat militairen of mensen die bij militaire instituten werken dood gaan bij die aanslagen.

Reacties op dit bericht? Mail de redactie.
nog een dappere uitspraak heb ik nog niet gehoord in europa...
...
wat vinden jullie hiervan?!
.

13-12-2003, 19:17


De AEL wordt steeds gekker en enger. Ik zou bijna typen 'jammer dat er niet een van die gasten is overreden bij die debiele actie van ze een weekje terug op de A10', maar als ik dat werkelijk zou vinden werd ik ook steeds gekker en enger.

13-12-2003, 19:57
wat een zielige drollenvangers die AEL prut . nam ze al niet serieus en dit is gewoon lachwekkend. stelletje mongolen daar bij de AEL . ze roepen maar van alles om in het nieuws te komen en dit is weer zo'n voorbeeld.

13-12-2003, 21:09
Nou, een bom in Turkije maar alleen en alleen als die op een kantoor van de AEL valt.

Persoonlijk lijkt het mij het beste dat de AEL in een Nacht van de Lange Messen wordt uitgeroeid. Misschien dat extreme Marokkaanse Leider van Glorieuze Legioenen de AEL kan uitnodigen voor een Wereld Hervormings Congres op Schiermonnikoog.

Als ze daar dan zitten, die terroristen, dan schuiven een paar echte kerels in hun zandschuivers bij vloed en volle maan de duinen weg en keert de rust weerom, is het met die AEL gedaan.

Ik heb begrepen dat Volkert de Waanzinnige, zijn geest aangevreten door hondsdolheid binnenkort even vrij komt voor een bezoek aan z'n huisarts. Als ik JahJah was liet ik me voorlopig niet in Hilversum interviewen.

Scottie, naar de hel met de AEL!

13-12-2003, 22:29


Nou, Rahman, ik denk dat de AEL eerder weg is dan Israel. Kunnen de joden dan in Marokko terecht?

Vanwaar die haat? Hebben joden of Israeliers jou iets misdaan?

De AEL is overigens ook in Turkije niet welkom.

Waarom heb jij een tekst in je handtekening die niemand kan lezen? In Nederland mag je alles in het Nederlands schrijven zolang het maar niet kwetsend is.

Nee, op een eiland, een congresje en dan de sluizen openzetten, of per ongeluk het helmgras knippen bij springvloed.

We ruimen ze huis wel op, of voeren ze aan de overgebleven zeehondjes van Pieterburen. Je weet wel, dat plaatsje waar Hollanders geld naar toe sturen om die lieve en kostbare zeebeestjes te redden.

Ook in de hel is geen plaats voor de AEL.

Scottie, duinpan.

14-12-2003, 01:25
Laat ze nog maar even doorgaan met dit debiele aandachttrekken, des te eerder is dit cluppie wijlen!

14-12-2003, 01:45

Citaat:
Origineel gepost door JudgeIbi
De vraag is: "wie vertegenwoordigd de AEL nou in Nederland?" moeten wij als molsims hun uitspraken nog serieus nemen? Ik denk het niet!
Sterker nog...als de AEL acties ondersteund waarbij andere onschuldige moslims slachtoffers van zijn, heb ik de neiging te stellen dat in elk geval de Nederlandse Moslims recht hebben op veiligheid.....

14-12-2003, 01:49

Citaat:
Origineel gepost door abdarrahman
nog een dappere uitspraak heb ik nog niet gehoord in europa...
...
wat vinden jullie hiervan?!
Hm, dapper in de zin dat ze steeds meer hun ware aard laten zien...tot voor kort probeerde ik de ael nog als een emancipatiebeweging te zien, en vond...net zoals Job Cohen dat stelde, dat er eerst naar ze geluisterd moest worden...Emanicipatie van minderheden vind ik namelijk een goede zaak..maar ja, als er kennelijke andere belangen spelen dan concreet de emancipatie in nederland..als hun profilering veranderd, veranderd natuurlijk ook mijn gedachtengang...

In nederland, de concrete plek waar we met zn allen wonen...hebben we het al druk genoeg om aan elkaar te wennen...ik ben ervan overtuigd dat iedere nederlander, autochtoon of allochtoon er belang bij heeft dat we vreedzaam met elkaar kunnen samenleven... De AEL heeft andere belangen, en haalt desnoods het gehele middenoosten erbij om ons aandacht af te leiden...het maakt gebruik van onderbuikgevoelens om leden te werven....ben blij met de reacties waaruit voor het merendeel afkeuring blijkt...en trots op mijn mede allochtonen die hun prioriteiten stellen...Ondanks alle verschillen doen we het niet zo slecht met elkaar in Nederland als ik het ff mag vergelijken met Belgie...De AEL zal hier geen rol van betekenis kunnen spelen, in een interview een tijdje terug heeft Abu Jaja zelf toegegeven dat Nederland Belgie niet is...hij is dat kennelijk vergeten, het is nu aan ons om hem daaraan te blijven herinneren........wij allochtonen moeten gewoon blijven stilstaan bij het antwoord op de vraag waarom we nou speciaal Nederland hebben gekozen als nieuwe thuishaven, en niet een frankrijk of belgie....

14-12-2003, 06:26

Citaat:
Origineel gepost door abdarrahman
niet voooooooooooroordelen
..
Hoezo vooroordelen. Jij plaats een reactie van zo'n AEL gestoorde en vraagt reacties op dat stukje.
De dingen die daarop geplaatst zijn zijn geen vooroordelen, maar dat zijn reacties.

Als het je niet bevalt, vraag er dan niet om.

Ik ben overigens blij met de uitspraken van deze reldame. Want samen met de actie op de A10 is dit weer een nieuwe nagel aan de doodskist van een organisatie die zich steeds militanter en irritanter (zeg eigenlijk maar gerust ONACCEPTABEL) aan het manifesteren is.

14-12-2003, 11:05
je kunt nooit 100% achter een parrtij staan zoals ik ook niet 100% achter de S.P.A. maar dat is niet daarom dat ik enkel het neg. bekijk van deze partij i.p.v. de AEL te bekritiseren en het neg. uit te halen ga eens een beetje meer lezen over de visie van AEL en kom dan later maar eens terug voor je schieve commentaar oké.
Tis ni omdat Naima zoiets zegt dat iedereen van AEL zo denkt oké dat heb je ook binnen de andere partijen er is een vrije meningsuiting en trouwens JULLIE snappen er geen SHIT van jullie WANNABE nsara.
De eerste niet-autochtone partij dat maar eens binnenstormt beginnen jullie al af te breken jullie zijn nooi content dat heb je met tegenwoordige marokkanen.
Kijk eens naar de positieve doel van de AEL, en kom dan maar eens zeiken

en dan heb je sommige van die naïeve anti-AELlers en wannabe nsara die zeggen 'MET ZO EEN STRATEGIE geraak je nergens vooral die Abou Jahjah met zijn aggresiviteit blablabla'
Denk je dat ze ooiit zullen luisteren naarjou als je constant met hun rekening moet houden of zoals ze int marokkkaans zeggen Sijassa haalt niets uit. Sijassa is voor ons ouders maar wij zijn hier geboren wij vragen niets maar dat zijn ons RECHTEN.
Think about that.
Tegenwoordig moet je wel goed optreden anders negeert de helft van deze stomme bevolking de 100den problemen die zich afspelen.
dan heb je ook van die mensen die zeggen 'Ja, maar AEL zal nooit iets bereiken' daarop antwoord ik JE STEM IS VEEL BELANGRIJKER laat je horen dat is wat telt
PROTESTEREN tegen deze onrechtvaardige anti-islamgemeenschap en alles wat voor ISlam is sta ik achter
DENK ER MAAR EENS GOED OVER NA ipv zo achter te reageren van AEL de hel in

salam

14-12-2003, 13:00

Citaat:
Origineel gepost door abdarrahman
nog een dappere uitspraak heb ik nog niet gehoord in europa...
...
wat vinden jullie hiervan?!
Ach wat moet je nou vinden van een club die geweld goedkeurt en predikt.
Dat geldt trouwens ook voor iedereen die het dapper vindt dat dergelijke uitspraken worden gedaan.

De AEL is een gevaar voor de gehele islamitische gemeenschap in west europa......

Intolerantie zal met intolerantie worden beantwoord

14-12-2003, 15:32

Citaat:
Origineel gepost door abdarrahman
het is al genoeg dat ze onze broeders in o.a palestina zijn aan het uitvermoorden..
dat ze alaqsa bezitten.
dat ze oorlogen uitvoerden tegen onze broeders.
...
de lijst is lang.
nee.. nee.. voor jou en jou alleen zal ik binnenkort mijn handtekening veranderen ..oke schattige scottie?
ier is geen 'haat'. wel een antigevoel..
a
Broeders?? zie je nergens over je zusters praten of tellen die voor jou niet? .....en ter jouwer informatie overal op deze fantastische aardbol worden jouw broeders en zusters door hun eigen broeders en zusters vermoord.