Bekijk volle/desktop versie : ontrouw



Pagina's : [1] 2

01-04-2008, 01:30
ik wil graag advies.



Sinds kort ben ik erachter dat mijn vriend met nog een andere dame een relatie heeft/had. en heb daar over ruzie gehad met hem.

maar weet nu niet zo goed meer wat ik oet doen. ik heb het hem vergeven en dat weet hij. alleen is het moeilijk voor hem omdat hij aangetast is in zijn trots.

hij vertelde die andre meid dingen over mij die niet helemaal klopte waar door zij denkt dat ik lieg of dat ik jarloers ben wat ik niet ben.

01-04-2008, 01:32


|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
| (@)(@)x x x x(@)(@) x x x | ( @)

01-04-2008, 01:36
nou wat je moet doen...gewoon uit maken meid hij heeft je al die tijd bedrogen en tegen je lopen liegen..

hoe kan je hem weer vertrouwen...ik zou er gewoon een eind aan maken als ik jouw was..

01-04-2008, 01:36
Ik zou hem dumpen.. als de mijne 1 x vreemd gaat gelijk oprotten..
zo lang ik maar nx zie en nix merk.. maar tot ik er achter kom dan ciaoo!!
en zowieso als je man vriend vreemd gaat en je houdt oprecht van hem
hoe dan ook.. Allah brengt altijd de antwoorden naar je toe

zolang ik op Allah vertrouw vrees ik voor niks..

01-04-2008, 01:40




"omdat hij aangetast is in zijn trots"

Moet hij zich niet als een xxxx gedragen.

01-04-2008, 01:42

Citaat door bloepje_am:
ik wil graag advies.



Sinds kort ben ik erachter dat mijn vriend met nog een andere dame een relatie heeft/had. en heb daar over ruzie gehad met hem.

maar weet nu niet zo goed meer wat ik oet doen. ik heb het hem vergeven en dat weet hij. alleen is het moeilijk voor hem omdat hij aangetast is in zijn trots.

hij vertelde die andre meid dingen over mij die niet helemaal klopte waar door zij denkt dat ik lieg of dat ik jarloers ben wat ik niet ben.



nextt afgelikte boterham

01-04-2008, 01:45
en het ergste is nog wel dat hij slecht over jou sprak met die andere wijf.
dat betekent dat hij geen respect voor je heeft.
ik bedoel vreemdgaan is al een zeer ernstig delict.
DUMPEN DIE HANDEL

eens een cheater altijd een cheater.

01-04-2008, 01:46
is hij aangetast in zin trots ?

hoe zit het met jouw trots ?

01-04-2008, 01:48

Citaat door bloepje_am:
ik wil graag advies.



Sinds kort ben ik erachter dat mijn vriend met nog een andere dame een relatie heeft/had. en heb daar over ruzie gehad met hem.

maar weet nu niet zo goed meer wat ik oet doen. ik heb het hem vergeven en dat weet hij. alleen is het moeilijk voor hem omdat hij aangetast is in zijn trots.

hij vertelde die andre meid dingen over mij die niet helemaal klopte waar door zij denkt dat ik lieg of dat ik jarloers ben wat ik niet ben.



stap 1. zoek een touw van circa 1,5 meter lang

stap 2. zoek een mooi plekje op de zolder

stap 3. strik het touw om je nek

stap 4. duw die stoel van je af !




gegarandeerd succes

01-04-2008, 01:51

Citaat door bloepje_am:
ik wil graag advies.



Sinds kort ben ik erachter dat mijn vriend met nog een andere dame een relatie heeft/had. en heb daar over ruzie gehad met hem.

maar weet nu niet zo goed meer wat ik oet doen. ik heb het hem vergeven en dat weet hij. alleen is het moeilijk voor hem omdat hij aangetast is in zijn trots.

hij vertelde die andre meid dingen over mij die niet helemaal klopte waar door zij denkt dat ik lieg of dat ik jarloers ben wat ik niet ben.



Wat een situatie zeg, hoe oud ben je als ik mag vragen?

Dat hij zal liegen tegen die andere dame dat is duidelijk, ik had niet anders verwacht. Waarschijnlijk maakt hij jou zwart bij haar en haar zwart bij jou, zo gaan die dingen. HIJ LIEGT TEGEN JULLIE BEIDEN!

Maar wat ik niet snap is dat hij is aangetast aan zijn trots? JIJ BENT DIEGENDE DIE IS BELAZARD! Dus denk even aan jezelf en aan wat jij wilt, en niet aan hem! Zet jezelf op nummer 1!!!

Hij speelt jullie tegen elkaar op en houdt jullie beiden voor de gek!!

En onthoud JIJ HAD EEN RELATIE MET HEM EN NIET MET DIE ANDERE MEID. Dus je moet bij hem wezen, hij is jou niet trouw gebleven, en heeft die andere meid een kans gegeven.

Dat je hem een kans hebt gegeven dat is jou keuze en daar ben je vrij in. Maar ik denk niet dat het een verstandige zet van je is. Ik heb namelijk sterk het gevoel dat deze jongeman jou niet waardeert en binnen de kortste keren weer vreemd zal gaan. Anyway de tijd zal het leren. Maar jij hebt hem een kans gegeven dus zal je ermee moeten leren leven dat het weer kan gebeuren en dat je veel problemen en ellende nog zal mee maken in de toekomst

DUS DENK GOED NA EN BESLIS OF JE ZO DOOR WIL GAAN!!!!

01-04-2008, 02:44

Citaat door Miss_Rwinaa:
nextt afgelikte boterham



wie is er een afgelikte boterham.

01-04-2008, 02:45

Citaat door greeneyedbeauty:
is hij aangetast in zin trots ?

hoe zit het met jouw trots ?



ik heb mijn trots. alleen kan ik die trots wel op zij zetten ik kan het verschil maken. als ik dat niet doe. dan maak ik alleen mezelf kapot.

01-04-2008, 02:47



Citaat door bentziena:
Wat een situatie zeg, hoe oud ben je als ik mag vragen?

Dat hij zal liegen tegen die andere dame dat is duidelijk, ik had niet anders verwacht. Waarschijnlijk maakt hij jou zwart bij haar en haar zwart bij jou, zo gaan die dingen. HIJ LIEGT TEGEN JULLIE BEIDEN!

Maar wat ik niet snap is dat hij is aangetast aan zijn trots? JIJ BENT DIEGENDE DIE IS BELAZARD! Dus denk even aan jezelf en aan wat jij wilt, en niet aan hem! Zet jezelf op nummer 1!!!

Hij speelt jullie tegen elkaar op en houdt jullie beiden voor de gek!!

En onthoud JIJ HAD EEN RELATIE MET HEM EN NIET MET DIE ANDERE MEID. Dus je moet bij hem wezen, hij is jou niet trouw gebleven, en heeft die andere meid een kans gegeven.

Dat je hem een kans hebt gegeven dat is jou keuze en daar ben je vrij in. Maar ik denk niet dat het een verstandige zet van je is. Ik heb namelijk sterk het gevoel dat deze jongeman jou niet waardeert en binnen de kortste keren weer vreemd zal gaan. Anyway de tijd zal het leren. Maar jij hebt hem een kans gegeven dus zal je ermee moeten leren leven dat het weer kan gebeuren en dat je veel problemen en ellende nog zal mee maken in de toekomst

DUS DENK GOED NA EN BESLIS OF JE ZO DOOR WIL GAAN!!!!




het probleem is hij heeft nooit wat laten vallen over haar aan mij of over mij aan haar. ik ben er zelf achter gekomen. en hij maakte mij niet zwart hij vertelde dingen over priv die niet klopte

01-04-2008, 02:52
Sorry maar ben je nou dom of gedraag je je alleenmaar naar?
Mijn god zijn meid heb je shen blinddoek voor je ogen ofzo of wil je het allemaal maar door vingers zien?

Hij is nu je VRIEND en je hebt hem betrapt LAAT STAAN als het je MAN IS WAT HIJ DAN ALLEMAAL WEL NIET GAAT DOEN!

Maja dat JIJ HEM VERGEEFT zegt al GENOEG OVER JOU!

Dan moet je nu hier niet komen bitchen over je so calld problemen want je neem er GENOEGEN MEE!

Als je er geen genoege mee nam zou je teegn hem zeggen : OPROTTEN!

01-04-2008, 02:58
TSSSSS, zei je nou dat je hem had VERGEVEN:|

Pagina's : [1] 2