Bekijk volle/desktop versie : Aanklacht over film??



Pagina's : [1] 2

31-03-2008, 23:36
Salmalekum, broeders en zusters,
Ik heb gehoord dat als de film binnen ??? en 24 uur niet word afgehaald van Internet, gaan de meeste/alle moslims die een aanklacht in kunnen dienen een aanklacht indienen. Ik heb het gehoord van mijn vader en mij vader gaat dat zekers doen. Weet iemand hier meer over, ik had het ook toevallige op de radio gehoord toen ik zat te rijden, maar had niet goed gehoord.

01-04-2008, 01:38



Citaat door Arabianboy:
Valt er brood te halen



laat me het weten, doe ik ook mee...

01-04-2008, 01:51
massaal aanklagen!!

01-04-2008, 02:11
Precies vooral iemand gaan aanklagen die in een film laat zien wat Moslim extremisten de afgelopen tijden gedaan hebben. Je hebt geen poot om op te staan, het is niets anders dan feiten achter elkaar gezet.

01-04-2008, 02:12



Citaat door Travian:
Precies vooral iemand gaan aanklagen die in een film laat zien wat Moslim extremisten de afgelopen tijden gedaan hebben. Je hebt geen poot om op te staan, het is niets anders dan feiten achter elkaar gezet.



ja.. en de haatzaaiende tekst op t laats is ook afkomstig van de extremistische moslims...

01-04-2008, 02:15

Citaat door Travian:
Precies vooral iemand gaan aanklagen die in een film laat zien wat Moslim extremisten de afgelopen tijden gedaan hebben. Je hebt geen poot om op te staan, het is niets anders dan feiten achter elkaar gezet.


Ze hebben geen poot om op te staan vanwege geplukte beelden van youtube..

Je draait de rollen om.....

Waren er naast alle "fouten" nog feiten aanwezig in dat filmpje..

01-04-2008, 02:23

Citaat door Travian:
Precies vooral iemand gaan aanklagen die in een film laat zien wat Moslim extremisten de afgelopen tijden gedaan hebben. Je hebt geen poot om op te staan, het is niets anders dan feiten achter elkaar gezet.



Opzettelijk verkeerd vertalen van Quraan teksten, het koppen van geweld met de Islamitische burgers hier, de Islam vergelijken vergelijken met Nazisme en Communisme... etc etc etc

Ze hebben we degelijk poten om op te staan, en niet tevergeten het herhaaldelijk schenden van auteursrechten.

01-04-2008, 02:26
ik heb shockschade opgelopen!!

01-04-2008, 02:27
Iemand die een centje zal bijverdienen aan de film is Salahadine..

Hoezo blond..

01-04-2008, 02:29

Citaat door BlueAngel:
Ze hebben geen poot om op te staan vanwege geplukte beelden van youtube..

Je draait de rollen om.....

Waren er naast alle "fouten" nog feiten aanwezig in dat filmpje..



Ik weet niet naar welke film jij hebt zitten kijken. Maar fitna bevat alleen beeldfragmenten van dingen die gedaan zijn, of gezegt zijn. Alleen maar feiten. Zit geen meningtussen.

01-04-2008, 02:32

Citaat door Travian:
Ik weet niet naar welke film jij hebt zitten kijken. Maar fitna bevat alleen beeldfragmenten van dingen die gedaan zijn, of gezegt zijn. Alleen maar feiten. Zit geen meningtussen.




Hmzzz ik denk dat de vraag eerder is welke film jij hebt gezien..

Er loopt hier al een topic over alle fouten die in de film te zien zijn..

Best lachwekkend om zoveel fouten uit een 15 minuut durende film te halen..

Op zich een hele prestatie..

01-04-2008, 02:54

Citaat door ZielBroeder:
Mooi, kan hij meteen z'n oetkering opzeggen!


Hij verdiend z'n geld als artiest.. .. wat een hopeloze uitspraak ..

01-04-2008, 23:41



Citaat door BlueAngel:


Hmzzz ik denk dat de vraag eerder is welke film jij hebt gezien..

Er loopt hier al een topic over alle fouten die in de film te zien zijn..

Best lachwekkend om zoveel fouten uit een 15 minuut durende film te halen..

Op zich een hele prestatie..


Noem die fouten is op dan

01-04-2008, 23:48
Ik heb hier iets gevonden:

http://www.diversiteit.be/

Misschien iets nuttigs?

01-04-2008, 23:52

Citaat door melkisgoed:
Ik heb hier iets gevonden:

http://www.diversiteit.be/

Misschien iets nuttigs?


dit helpt ook!!!


A report posted on Islam Watch

--------------------------------------------------------------------------------

http://www.foxnews.com/story/0,2933,344409,00.html

A report posted on Islam Watch, a site run by Muslims who oppose intolerant teachings and hatred for unbelievers, exposes a prominent Islamic cleric and lawyer who support extreme punishment for non-Muslims — including killing and rape.

A question-and-answer session with Imam Abdul Makin in an East London mosque asks why Allah would tell Muslims to kill and rape innocent non-Muslims, including their wives and daughters, according to Islam Watch.

"Because non-Muslims are never innocent, they are guilty of denying Allah and his prophet," the Imam says, according to the report. "If you don't believe me, here is the legal authority, the top Muslim lawyer of Britain."

The lawyer, Anjem Choudary, backs up the Imam's position, saying that all Muslims are innocent.

Click here to watch the interview with Islamic lawyer Anjem Choudary.

"You are innocent if you are a Muslim," Choudary tells the BBC. "Then you are innocent in the eyes of God. If you are not a Muslim, then you are guilty of not believing in God."

Choudary said he would not condemn a Muslim for any action.

"As a Muslim, I must support my Muslim brothers and sisters," Choudary said. "I must have hatred to everything that is not Muslim."

Bekijk interview:
http://youtube.com/watch?v=maHSOB2RFm4&feature=related

Bekijk het originele bericht:
http://www.islam-watch.org/AyeshaAhm...-Out-Sunna.htm

Pagina's : [1] 2