Bekijk volle/desktop versie : Twijfels



Pagina's : [1] 2

31-03-2008, 23:32
Ik heb de laatste tijd geen goed gevoel meer als ik aan mijn werkomgeving denk. Ik vind het maar niks en ben zelfs verder aan het kijken. Ik kan mijn schijnheilige collega's niet uitstaan en ik voel mij altijd opgelucht als ik het gebouw verlaat op weg naar huis.

Wie heeft dit ook meegemaakt? Betekent dit dat ik gewoon knopen moet doorhakken en elders moet zoeken naar een leuke baan?

31-03-2008, 23:39


Wordt tijd dat je eens aan een andere baan denkt. Denk aan jezelf meid voor je uw eigen kapot maakt door één of andere depressie. Ik heb het ook absoluut niet naar men zin en kan u garanderen dat het geen lachertje is, maar goed, zomer inchallah is het gedaan bij mij.

31-03-2008, 23:46
Meid ben je mal...nooit zomaar weggaan...ik zou het probleem aan de kaak stellen en je collega's confronteren en er heel nadrukkelijk bij zeggen dat je vooral niet van plan bent weg te gaan....kop op, schouders naar achteren en laat ze maar een poepie ruiken..

ps.je kunt ondertussen wel een vertrouwenspersoon inlichten over je situatie

31-03-2008, 23:49
Zoek gewoon verder naar iets anders,
Als je daar nie graag bent, moet je daar ook niet blijven..

en wanneer je iets anders hebt gevonden, neem je maar ontslag hé
Denk aan jezelf meid, het moet wel nog leuk blijven!

01-04-2008, 17:17


Ik vind het belangrijk dat ik met een goed gevoel naar mijn werk gaan. Werksfeer en collegialiteit speelt bij mij een groter rol dan geld, komt cliché over maar denk ik erover.

Rondkijken dan maar? Met een chagrijnig gezicht naar kantoor gaan is ook niet fijn.

01-04-2008, 17:20
Beat them up like runaway slaves...

Nee, serieus lijkt me beter dat je iets anders gaat zoeken, ergens waar jij je wel thuis voelt !

01-04-2008, 17:23

Citaat door mon_dieu:
Beat them up like runaway slaves...

Nee, serieus lijkt me beter dat je iets anders gaat zoeken, ergens waar jij je wel thuis voelt !


I wish i could beat the hell outta them

Ja, verder zoeken is misschien wel de oplossing.

01-04-2008, 18:03
Jeetje, wat is het toch met werkomstandigheden de laatste tijd. Bij ons op werk is het gros opgefokt en/of overspannen en een enkeling schijnheilig als de pest!

Ik zou als ik jou was, lekker op zoek gaan naar een leuke baan waar je zelfs beter van wordt, en daarna pas je huidige baan opzeggen.

01-04-2008, 18:22
geen oude schoenen weg doen ,voor je nieuwe hebt.
ga eens verder kijken naar een ander baan .
als je het niet naar je zin hebt .en op het moment dat je wat hebt gevonden .
je huidige baan opzeggen .
wens je veel sterkte wat je besluit ook mag zijn .

01-04-2008, 18:28
Ik had ook problemen op het werk..een paar jaar terug..

Was eerst uitzendkracht..collega's waren scheinheilige bitchen die een hekel aan me hadden..
Ze hebben van ALLES geprobeerd om mij daar weg te pesten..

Ik kreeg een jaarcontract...ze gingen reorganisern...ik zou niet in vaste dienst komen..

En in dat jaar heb ik ervoor gezorgd dat ALLES wat ze mij geflikt hadden boven tafel kwam...

Einde verhaal: zij zijn stuk voor stuk overgeplaats als ze weigerden zouden ze worden ontslagen, waar ze zacht gezegd niet BLIJ mee waren
1 bitch werkte daar al 15 jaar.

En ik? Ik kreeg mijn vast contract1 ook al zaten ze midden in reorganisatie en vielen er zelfs ontslagen.. ALHAMDOULILLAH

IK werk en nu al 5 Jaar en ben 3 schalen omhoog gegaan!

Nogmaals": ALHAMDOULILLAH! Sbar en TACTIEK is de code tot succes.

01-04-2008, 18:56

Citaat door mmu2:
Ik had ook problemen op het werk..een paar jaar terug..

Was eerst uitzendkracht..collega's waren scheinheilige bitchen die een hekel aan me hadden..
Ze hebben van ALLES geprobeerd om mij daar weg te pesten..

Ik kreeg een jaarcontract...ze gingen reorganisern...ik zou niet in vaste dienst komen..

En in dat jaar heb ik ervoor gezorgd dat ALLES wat ze mij geflikt hadden boven tafel kwam...

Einde verhaal: zij zijn stuk voor stuk overgeplaats als ze weigerden zouden ze worden ontslagen, waar ze zacht gezegd niet BLIJ mee waren
1 bitch werkte daar al 15 jaar.

En ik? Ik kreeg mijn vast contract1 ook al zaten ze midden in reorganisatie en vielen er zelfs ontslagen.. ALHAMDOULILLAH

IK werk en nu al 5 Jaar en ben 3 schalen omhoog gegaan!

Nogmaals": ALHAMDOULILLAH! Sbar en TACTIEK is de code tot succes.

zo mag ik 't horen..laat je nooit wegpesten...zorg dat je van iedereen een zwarte lijst hebt met dingen die je tegen hen kunt gebruiken...succes gegarandeerd...

01-04-2008, 18:57

Citaat door mmu2:
Ik had ook problemen op het werk..een paar jaar terug..

Was eerst uitzendkracht..collega's waren scheinheilige bitchen die een hekel aan me hadden..
Ze hebben van ALLES geprobeerd om mij daar weg te pesten..

Ik kreeg een jaarcontract...ze gingen reorganisern...ik zou niet in vaste dienst komen..

En in dat jaar heb ik ervoor gezorgd dat ALLES wat ze mij geflikt hadden boven tafel kwam...

Einde verhaal: zij zijn stuk voor stuk overgeplaats als ze weigerden zouden ze worden ontslagen, waar ze zacht gezegd niet BLIJ mee waren
1 bitch werkte daar al 15 jaar.

En ik? Ik kreeg mijn vast contract1 ook al zaten ze midden in reorganisatie en vielen er zelfs ontslagen.. ALHAMDOULILLAH

IK werk en nu al 5 Jaar en ben 3 schalen omhoog gegaan!

Nogmaals": ALHAMDOULILLAH! Sbar en TACTIEK is de code tot succes.

btw wat doe je voor werk?

01-04-2008, 19:30



Citaat door niesj:
btw wat doe je voor werk?


management-assistente op de Universiteit

01-04-2008, 19:42
Wat is de reden dat je het niet naar je zin hebt?

Ik loop nu namelijk bij iedere werkgever tegen hetzelfde aan: van die boeren, die opmerkingen maken over buitenlanders/Marokkanen. Tegenover hun ga ik er heel cool en zakelijk mee om, maar van binnen wil ik ze echt wat aandoen en het verpest mijn werksfeer. Het lef gewoon om alles zo zwart/wit te zien, eikels! Echt waar overal zit er wel zo iemand tussen, spreken ze het niet uit dan denken ze het wel.

01-04-2008, 20:27
niet te emotioneel worden wat betreft je werk.

zoek verder en zodra je wat vindt vertrekken.

andersom zouden ze echt geen twijfels hebben

Pagina's : [1] 2