Bekijk volle/desktop versie : Hoe laat ik een vrouw op een volwassene manier weten...



31-03-2008, 23:08
[dat ik wat voor haar voel?, dat ik er echt keileuk vind om samen met haar mijn toekomst te delen?, iemand enig idee?...]

31-03-2008, 23:12


langs haar ouders!

31-03-2008, 23:13

Citaat door YouTube:
[dat ik wat voor haar voel?, dat ik er echt keileuk vind om samen met haar mijn toekomst te delen?, iemand enig idee?...]


Idd langs haar ouders...

aan je kei te zien kom je zeker uit brabant?

31-03-2008, 23:14
door gewoon eerlijk je gevoelens voor haar te uiten...en ze zeggen wat je voor haar voelt...ik wens je heel veel geluk ermee

ghair inschallah

31-03-2008, 23:16


Gewoon zeggen wat je voelt!

Succes!

31-03-2008, 23:22

Citaat door verdwaalde:
langs haar ouders!


Voor die tijd dat ik haar zelf heb gesproken, zal ik dat dus nooit doen!,


Citaat door Moslima_Dounya:
Idd langs haar ouders...

aan je kei te zien kom je zeker uit brabant?


Neej., ik wil het haar zelf laten weten en wil wederzijds weten hoe zij over mij denkt.,


Citaat door rabatia,ikram:
door gewoon eerlijk je gevoelens voor haar te uiten...en ze zeggen wat je voor haar voelt...ik wens je heel veel geluk ermee

ghair inschallah


Is dat niet Gay., straks word ik afgewezen omdat ik zo Gay doen.... nee., niets voor mij!, da moewe nie hebbe!

Shoukran., jij ook..


Citaat door SweetxLadyx:
Gewoon zeggen wat je voelt!

Succes!


Ik weet het ook niet., k ben wat dit betreft gewoon onzeker...denk ik

31-03-2008, 23:28

Citaat door YouTube:
Voor die tijd dat ik haar zelf heb gesproken, zal ik dat dus nooit doen!,



Neej., ik wil het haar zelf laten weten en wil wederzijds weten hoe zij over mij denkt.,



Is dat niet Gay., straks word ik afgewezen omdat ik zo Gay doen.... nee., niets voor mij!, da moewe nie hebbe!

Shoukran., jij ook..



Ik weet het ook niet., k ben wat dit betreft gewoon onzeker...denk ik


Dan zal ik het gewoon tegen haar vertellen, gewoon eerlijk zijn is het beste

31-03-2008, 23:30

Citaat door Moslima_Dounya:
Dan zal ik het gewoon tegen haar vertellen, gewoon eerlijk zijn is het beste



ja., hoe moet ik dat aanpakken?,
naar haar toe stappen en zeggen....
<< heey hallo dame, ik vind jou leuk? >>

31-03-2008, 23:32

Citaat door YouTube:
ja., hoe moet ik dat aanpakken?,
naar haar toe stappen en zeggen....
<< heey hallo dame, ik vind jou leuk? >>


Haha nee... hoe is je contact nu op dit moment met haar? Als je niet in openbaar wil zeggen kun je ook pm-en

31-03-2008, 23:38

Citaat door Moslima_Dounya:
Haha nee... hoe is je contact nu op dit moment met haar? Als je niet in openbaar wil zeggen kun je ook pm-en


Geen contact., maar ik nog kans...?

Ik wil haar! Ik wil haar! Ik wil haar!, ze is zo mooi lief teder en zorgzaam., ze heeft mijn hart geraakt...

Wens geen pm's van vrouwelijke leden., taqiAllah

hahahaah grap-juhhh!,

31-03-2008, 23:40

Citaat door YouTube:
Geen contact., maar ik nog kans...?

Ik wil haar! Ik wil haar! Ik wil haar!, ze is zo mooi lief teder en zorgzaam., ze heeft mijn hart geraakt...

Wens geen pm's van vrouwelijke leden., taqiAllah

hahahaah grap-juhhh!,


Haha oke dan..

uuhm ff denken, nou als je haar nummer hebt zou je haar bijvoorbeel kunnen bellen, je kunt ook wel via msn ofzo maar dat is zo afgezaagd, heb je wel al eerder met haar contact gehad? hoe is dat dan gelopen?

31-03-2008, 23:42

Citaat door YouTube:
Voor die tijd dat ik haar zelf heb gesproken, zal ik dat dus nooit doen!,



Neej., ik wil het haar zelf laten weten en wil wederzijds weten hoe zij over mij denkt.,



Is dat niet Gay., straks word ik afgewezen omdat ik zo Gay doen.... nee., niets voor mij!, da moewe nie hebbe!

Shoukran., jij ook..



Ik weet het ook niet., k ben wat dit betreft gewoon onzeker...denk ik


wat is daar zo gay aan ...helemaal niet je vind haar toch echt leuk of niet....nou wees een man en zet je trots even op zij...en vertaal haar gewoon je gevoelens...is niks gays aan hoor

31-03-2008, 23:44


Spreek haar aan op een nette manier! Wees vooral rustig en niet meteen terzake komen als je haar voor het eerst spreekt.