Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk * Clip in Extensions *



Pagina's : 1 [2] 3

30-01-2011, 20:51
Domme vragen bestaan niet....alleen domme antwoorden ;-)
clip in extensions zijn gewoon klipjes die je in je haar klikt en er ook weer uithaalt.. dus je kan ze gewoon in en uithalen wanneer jij wilt.. ik zou gaan voor waxextensions als je het voor langere tijd wilt... als je het bij een goede salon laat doet heb je absoluut geen beschadigingen aan je eigen haar

30-01-2011, 20:55


Is Rafinaz een aanrader?

30-01-2011, 21:32
weet ik niet.. ik ga altijd bij http://www.beauty-queenz.nl .. ze komt ook aan huis en is heel goed.. qua prijs ook goedkoop

30-01-2011, 23:34

Citaat door Goldielox:
Ja kom op zeg, hoe zit het dan met de oude generatie vrouwen die allemaal een tatoo op hun kin hebben en hun voorhoofd



Vroeger waren ze onwetend.
Jou reactie hierop is belachelijk zij deelt alleen de feiten met jullie!

31-01-2011, 00:19


clip extensions kun je toch zelf erin zetten ; ik vond ze waardeloos want ze bleven helemaal niet goed zitten


31-01-2011, 00:23
Ik heb ze gehad, ze zijn alleen handig voor een avond of zo.. Niet om ze altijd te dragen. Ik heb er 180 euro aan uitgegeven, 180 euro naar de mallemoer. Je ka nze halen in zowat alle negerwinkels. Van die pruikwinkels.. Ik heb ze gehaald in Utrecht, op de Amsterdamsestraatweg. `

02-02-2011, 14:06
beste meiden

doe hairweaving en verkoop ookzelf 100% humain hair van zeer goede kwaliteit. Het is beter dan clip inn heb zelf ook een keer geprobeerd na enkele keren was mijn haar afgebroken, gaat niks boven hairweaving

02-02-2011, 14:41

Citaat door Goldielox:
Je kan beter naar de winkel gaan want haar heb je in 1000000 verschillende soorten tinten. Rafinas is een goede winkel die heb je in utrecht denhaag amsterdam rotterdam. Verkoopt extensions van echt haar. Ik heb de mijne alweer 1 jaar en geloof me iedereen denkt dat het me echte haar is, en asl ik dan vertel van niet staan ze zo
Maar clipin is beter dan die extensions erin lijmen of erin vlechten OMDAT je ze er dan uit kan halen wanneer jij dat wilt denk aan zwemmen/slapen blabla en je kan ze beter dan beter onderhouden wassen fohnen etc..



voor hoeveel haal jij jou clip extentions?

02-02-2011, 17:21

Citaat door mjin:
beste meiden

doe hairweaving en verkoop ookzelf 100% humain hair van zeer goede kwaliteit. Het is beter dan clip inn heb zelf ook een keer geprobeerd na enkele keren was mijn haar afgebroken, gaat niks boven hairweaving


Jij wil wel heel graag verkopen.... clip in zijn gewoon haarklipjes... hoe kan je haar daar nou van afbreken??? Weave is juist slecht en heel irritant zo'n vlecht op je hoofd.. je haar kan niet eens normaal ademen... je ziet het heel snel en je kan je haar niet eens opsteken of in een staart doen...

02-02-2011, 17:51
Gaat niet om verkopen ben altijd heel eerlijk met mijn mening, praat uit ervaring. met weave kan je wel je haar opsteken of in een staart doen degene die het bij jou ingezet heeft, heeft het niet goed gedaan.
Ik praat uit ervaring en iedereen die hairweaving bij mij doet kan het bopsteken of in een staart doen

02-02-2011, 18:02
je kan het wel opsteken.. maar mooi en soepel is het niet.. en het draagt niet lekker.. dit is gewoon mijn mening... degene die het bij gedaan heeft had het wel degelijk goed gedaan.. alleen ik vind er gewoon meer nadelen dan voordelen aanzitten..

02-02-2011, 22:00

Citaat door SunnySmile:
Albert Cuyp? Waar ligt dat?

Want zelf kom ik uit Breda..


In de stad in Breda heb je ook zo'n winkel hoor

02-02-2011, 22:41


In rotterdam kruiskade is slechte kwaliteit!.
ik doe met mijn extensions echt alles mee en was ze daarna ze zijn n iet dun geworden en ze zijn nog super zacht
en die van rotterdam vind ik niet geweldig.
Ik zelf heb die gekocht in den haag
Het is tegenover de haagsemarkt
super groot winkel
heb het daarna naar een turkse kapster gegeven en die vervolgens op maat gedaan enzo die persoon is uit bergen op zoom

03-02-2011, 11:29

Citaat door bnibouayach_k:
In rotterdam kruiskade is slechte kwaliteit!.
ik doe met mijn extensions echt alles mee en was ze daarna ze zijn n iet dun geworden en ze zijn nog super zacht
en die van rotterdam vind ik niet geweldig.
Ik zelf heb die gekocht in den haag
Het is tegenover de haagsemarkt
super groot winkel
heb het daarna naar een turkse kapster gegeven en die vervolgens op maat gedaan enzo die persoon is uit bergen op zoom

heb je adres voor me

03-02-2011, 11:58

Citaat door Goldielox:
Ja kom op zeg, hoe zit het dan met de oude generatie vrouwen die allemaal een tatoo op hun kin hebben en hun voorhoofd



Blijft haram, ook al wordt het door een hajja gedaan.
In die tijd was het onwetendheid, ze wisten niet dat het haram is.
Nu kan iedereen alles te weten komen door de informatiebronnen die wij hebben zoals Internet. Vroeger hadden ze dat niet. Allah yehdihoum w yehdina

Pagina's : 1 [2] 3