Bekijk volle/desktop versie : atlasblue



Pagina's : [1] 2

31-03-2008, 16:35
wie heeft hier ook een vliegticket geboekt.Ik kom er niet uit met de mastercard.Ik krijg aangegeven cvv en weet niet wat het inhoud ik heb de laatste vier cijfers gebruikt maar hij pakt het niet.

kan iemand mij dat beter uitleggen want ik naar naar marokko en als het zo doorgaat dan blijf ik hier

31-03-2008, 16:40



Citaat door Otazu:
wie heeft hier ook een vliegticket geboekt.Ik kom er niet uit met de mastercard.Ik krijg aangegeven cvv en weet niet wat het inhoud ik heb de laatste vier cijfers gebruikt maar hij pakt het niet.

kan iemand mij dat beter uitleggen want ik naar naar marokko en als het zo doorgaat dan blijf ik hier


cvv numer bestaat uit 3 nummertjes. Het is aan de achterkant van je creditcard aangegeven, meestal op zo een stickertje.

31-03-2008, 16:49
ik krijg deze melding Your payment information is rejected. Please verify your data.

31-03-2008, 17:09

Citaat door Otazu:
ik krijg deze melding Your payment information is rejected. Please verify your data.


hmmmmm....Heb je de datum ingevuld wanneer je credicardnummer verloopt, dus maand + jaar?

31-03-2008, 17:13


Ik had er ook problemen mee ik had namelijk de volgende fout gemaakt bij het invullen met de gegevens,

B.Zannouti maar het moest B Zannouti zijn dus bij de voornaam geen punt achter zetten dan lukt het wel.


Laat me wat horen.

31-03-2008, 17:19
Ik heb alles goed ingevuld maar kan het zijn omdat ik mijn gegevensin heb gevult en met de mastercard van mijn broertje betaal

31-03-2008, 17:22

Citaat door Otazu:
Ik heb alles goed ingevuld maar kan het zijn omdat ik mijn gegevensin heb gevult en met de mastercard van mijn broertje betaal


ik ben er nu ook mee bezig hih

31-03-2008, 17:23
wil je het even laten weten als het bij jou wel lukt
ik wordt er een beetje paranoide van

31-03-2008, 17:23

Citaat door Otazu:
Ik heb alles goed ingevuld maar kan het zijn omdat ik mijn gegevensin heb gevult en met de mastercard van mijn broertje betaal


Daar ligt het niet aan schat...Ik had ook met iemand anders creditcard betaald, terwijl het mijn gegevens waren.

In ieder geval, succes!

31-03-2008, 17:27

Citaat door aytoesia:
ik ben er nu ook mee bezig hih




heb gewoon geboekt en is in orde

31-03-2008, 17:35

Citaat door Otazu:
Ik heb alles goed ingevuld maar kan het zijn omdat ik mijn gegevensin heb gevult en met de mastercard van mijn broertje betaal



Dat heeft er niets mee te maken. Je moet de goede gegevens noteren van de mastercard van je broertje. De mastercard is van je broertje dus al zijn gegevens noteren. Dus zijn naam enzo.

31-03-2008, 18:03
mijn broertje heeft geen geld er mee opstaan die hufter en mij voor de gek houden tfoe

31-03-2008, 18:04


mastercard is toch geen CREDITCARD?

31-03-2008, 18:06

Citaat door Otazu:
mijn broertje heeft geen geld er mee opstaan die hufter en mij voor de gek houden tfoe



SORRY HBIBA IK LLAG NU ECHT ACHTER MN PC JIJ ZOVEEL MOEITE EN UITEINDELIJK VOOR NIETS


VERMOORD HEM ZACHTJES HE

31-03-2008, 18:07

Citaat door mmu2:
mastercard is toch geen CREDITCARD?
NEE NEE MAAR JE HEBT DIE OPTIE OOK

Pagina's : [1] 2