Bekijk volle/desktop versie : Emigreren naar Marokko



31-03-2008, 10:14
Hallo iedereen!


Ik zou graag in contact willen komen met Nederlanders, Belgen en Marokkanen die geboren en getogen zijn in België/Nederland en nu in Marokko wonen of overwegen om naar Marokko te emigreren.


Ik ben een studente en zou graag internationale ondernemingsschap willen volgen.
Deze richting lijkt me praktisch aangezien ik terug zou willen emigreren , Insha Allah.


Zijn , of kennen jullie mensen die deze stap al hebben genomen?
Zo ja , zouden jullie me wat tips willen geven, wat voor werk ik in Marokko zou kunnen doen etc.
Nederlandstalig zou niet moeten aangezien ik ook Franstalig ben , en ik kan een aardig woordje Arabisch (kan het wel niet schrijven)
Mijn droom is om iets op te richten in Casablanca/Rabat/Marrakech , een project dat nog niet aanwezig is in het Marokkaans koninkrijk.


Alle hulp is welkom , Bedankt!

31-03-2008, 11:49


er zijn echt zat....ik ben het ook van plan over 5 jaar inshallah

31-03-2008, 22:23
Hoi hoi,

Ook ik wil emigreren naar Marokko inchallah. Ben mij nu aan het orienteren op wat ik zou kunnen doen. Mijn voorkeur gaat uit naar Tanger en/of Marrakech.
Het is moeilijk om daar werk te vinden op niveau met een goed salaris.
Indien je op korte termijn wilt emigreren kan ik je adviseren om te googlen op callcenters in Marokko. Er zitten callcenters waar ze Nederlandstaligen zoeken in Tanger, Fez en Casa...

Ga volgende maand beginnen aan een Franse cursus zodat als ik straks daar ga wonen wel goed voorbereid ben. Nu eerst nog ff flink sparen.... Wat niet mijn sterkste punt is : )
Maar als iemand nog tips heeft hoor ik dit graag!!

Groetjes

01-04-2008, 09:09
Inderdaad Timoshke , succes!

Ik wil echt een steentje bijdragen aan de evolutie van mijn land