Bekijk volle/desktop versie : Verhalenwedstrijd.



30-03-2008, 22:45
Dag allemaal,

Voor een hele tijd terug, ik denk zo'n 3 tot 4 jaar geleden heb ik mee gedaan aan een verhalenwedstrijd. Dat was ontzettend leuk, ik heb er met plezier aan meegedaan. En daarbij vroeg ik me af of er geen wedstrijd meer georganiseerd kan worden?

Ik kan mij niet meer herinneren welke leden toen die tijd de juryleden waren, maar de wedstrijd was op en top hier op het forum georganiseerd voor zover het kan. Het zou mooi zijn als dezelfde juryleden het weer kunnen gaan houden.

Ik hoop er gauw weer iets van weer te horen.

Groeten Just me.

31-03-2008, 00:13


Leuk idee, kun je mensen opgeven?

25-05-2008, 13:33

Citaat door JuSzT_Me:
Dag allemaal,

Voor een hele tijd terug, ik denk zo'n 3 tot 4 jaar geleden heb ik mee gedaan aan een verhalenwedstrijd. Dat was ontzettend leuk, ik heb er met plezier aan meegedaan. En daarbij vroeg ik me af of er geen wedstrijd meer georganiseerd kan worden?

Ik kan mij niet meer herinneren welke leden toen die tijd de juryleden waren, maar de wedstrijd was op en top hier op het forum georganiseerd voor zover het kan. Het zou mooi zijn als dezelfde juryleden het weer kunnen gaan houden.

Ik hoop er gauw weer iets van weer te horen.

Groeten Just me.


Goede middag JuSzT_Me,

Als het goed is, heb jij het over het volgende:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=637977

Ik denk niet dat dezelfde jury-leden nog allemaal lid zijn, al weet ik niet precies wie dat zijn. Maar mocht er een verhalen wedstrijd komen, wil ik graag als jurylid optreden.

Kom maar met een goed idee en laat het me weten.

Groetjes,

E_S (Poetry beheer).

25-05-2008, 22:46

Citaat door EmiR_Soltan:
Goede middag JuSzT_Me,

Als het goed is, heb jij het over het volgende:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=637977

Ik denk niet dat dezelfde jury-leden nog allemaal lid zijn, al weet ik niet precies wie dat zijn. Maar mocht er een verhalen wedstrijd komen, wil ik graag als jurylid optreden.

Kom maar met een goed idee en laat het me weten.

Groetjes,

E_S (Poetry beheer).


Dag Emir,

Dat klopt, het gaat over bovenstaande verhalenwedstrijd. Jammer dat de jury-leden van toen niet meer lid zijn, of in ieder geval niet hebben gereageerd op mijn topic. Ik zal in ieder geval met een goed idee op de proppen willen komen, geef me alleen wat tijd svp.

Ik hoop dat er zich wat meer jury-leden willen aanmelden.

Reacties a.u.b.

Mvg, Just me.