Bekijk volle/desktop versie : Klein vraagje...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

30-03-2008, 20:54
Kan een nepgoude riem???? Ik heb dus in het weekend een feest en daarvoor heb ik inmiddels een takshita kunnen regelen alleen zonder riem. Nu heb ik van me schoonmoeder een nepgoude riem, zo'n soort ven ketting je weet toch. Maarre volgens mijn vriendin kan dat echt niet en is het daarnaast ook nog eens ouderwets?

Ik probeer er alleen een beetje bij te horen haha, maar wel op de juiste manier

Dus wel of niet? En anders ga ik wel in die mooie zwarte avondjurk die ik laatst heb besteld, maar die is vrij bloot bij armen, decolete en rug. Maarja ik ben natuurlijk geen marokkaanse.

30-03-2008, 21:03


I dont know what to doooo....

30-03-2008, 21:04
<dat kan zeker...

30-03-2008, 21:05
Jij vind van wel? Je gaat me niet voor lul laten lopen op dat feest he

30-03-2008, 21:05


ligt eraan wat voor kleuren in die jurk zitten..

30-03-2008, 21:06
Nee geen nep gouden riem dragen, en helemaal niet als het zo'n kettingriem is Das jaren 80 stijl! Ik zou kijken of je een brede zijden riem kunt vinden die erbij past, deze heb je ook in goud en zilverkleur ( sqalli) en anders dan toch maar voor de avondjurk....

Die nepgoude kettingriem gaat de jurk echt verpesten

30-03-2008, 21:06
Nee ik weet denk ik al wat je bedoeld. Hij is nogal soepel toch? Dat is iets van vroeger, meestal dragen alleen oudere vrouwen dat op bruiloften of feestjes. Niks voor een jonge meid zoals jij. Wat je ook kan doen is een kleur lint kopen die bij de jurk past en dan net onder je borst vast strikken naar achter.

En anders moet je toch echt op zoek gaan naar een wat modernere riem.

30-03-2008, 21:06
Nou ook nog zo iets ik heb 2 jurken, een paar jaar terug gekregen nooit gedragen, vind hem mooi maar ouderwets model. Stof van mekka, zwart met goud heel simpel.

jurk 2 geleend, ook redelijk, model van nu, maar de stof vind ik minder. Ook met goud erin.

Weet je at straks plaats ik van beide jurken een foto mogen jullie kizen wat nog kan....

30-03-2008, 21:08
Ik ga nu fotos proberen te maken met me telefoon straks plaats ik ze

30-03-2008, 21:09

Citaat door Gypsymeid:
Nou ook nog zo iets ik heb 2 jurken, een paar jaar terug gekregen nooit gedragen, vind hem mooi maar ouderwets model. Stof van mekka, zwart met goud heel simpel.

jurk 2 geleend, ook redelijk, model van nu, maar de stof vind ik minder. Ook met goud erin.

Weet je at straks plaats ik van beide jurken een foto mogen jullie kizen wat nog kan....

Ja maak maar even foto's ervan dan hoor je het zo

30-03-2008, 21:09

Citaat door Gypsymeid:
Nou ook nog zo iets ik heb 2 jurken, een paar jaar terug gekregen nooit gedragen, vind hem mooi maar ouderwets model. Stof van mekka, zwart met goud heel simpel.

jurk 2 geleend, ook redelijk, model van nu, maar de stof vind ik minder. Ook met goud erin.

Weet je at straks plaats ik van beide jurken een foto mogen jullie kizen wat nog kan....


Meid wat je ook kunt doen is een langwerpige sjaalkopen en die om je middel wikkelen........... schijnt een trend te zijn!


Voor de andere dames......... dat kan toch?

30-03-2008, 21:09
nee zeker niet die riem, enorm ouderwets
kan je die jurken niet vanachter met een mooie speld ofzo vastzetten?

30-03-2008, 21:10


Ja ben benieuwd naar die neppe gouden riem, want als het zo een smalle is die de oudjes vaak dragen dan moet je dat zeker NIET doen!

30-03-2008, 21:10

Citaat door zahwa:
nee zeker niet die riem, enorm ouderwets
kan je die jurken niet vanachter met een mooie speld ofzo vastzetten?


Dit is ook een goudentip.


Met een mooie broche is het ook heeeeeeeeeel mooi!

30-03-2008, 21:11

Citaat door Latifa_1oujdia:
Meid wat je ook kunt doen is een langwerpige sjaalkopen en die om je middel wikkelen........... schijnt een trend te zijn!


Voor de andere dames......... dat kan toch?

Ja kan ook, of wat ik hierboven zei, een lint van zijde.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10