Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Enorme last van mijn....



Pagina's : [1] 2

30-03-2008, 19:20
Salaam dames,

sinds een weekje ongeveer heb ik heel erg veel last van mijn rechterschouderblad, en die pijn gaat door in mijn rechterarm, soms zo erg, dat ik dat gedeelte niet kan bewegen, en vanochtend werd ik wakker met ook pijn aan mijn rechterwang. Het is denk ik allemaal met elkaar verbonden, want ik zie op mijn wang ook een blauwe ader lopen richting het gedeelte dat heel pijn doet. Die blauwe ader had ik ook nooit eerder gezien De pijn gaat nu zo van mijn wang naar mijn hals, en zo door in mijn rug en schouderblad, en via daar gaat het weer naar mijn arm

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn en heeft iemand het ook gehad? ik heb het nooit eerder gehad, en ik ben ermee naar de dokter gegaan, maar die wist niet precies wat het was, ik moest nog eens terugkomen.
Het lijkt net alsof er iets trekt of beweegt...doet echt pijn Tijdens het typen van dit bericht voel ik ook mijn linkerhand veel steviger typen dan mijn rechterhand...heeft iemand dit ok gehad of weet iemand wat het is?

30-03-2008, 19:47


Niemand??

30-03-2008, 20:05
el ghair inshallah

30-03-2008, 20:16

Citaat door Bjoetifoel:
el ghair inshallah



Amien insha Allah, dankjewel lieverd

30-03-2008, 20:31


ga naar de dokter

31-03-2008, 02:38
Ik had ook zoiets maar de pyn schoot dan ook door naar myn hoofd.

kreeg ik ook hoofdpyn ; myn gezicht die lykbleek werd enzovoort.

Het kan dat je een verkeerde beweging hebt gemaakt of het kan zoals de dokter altyd tegen my zegt ' van de stress '.

Het kan ook van een verkeerde lichaamshouding ; het kan van de hormonen zyn ; het kan zoveel oorzaken hebben.

Je kunt het best naar de dokter gaan voor een diagnose te kunnen stellen ikoun gair inchallah Allah ichafiek


(massage met warme olyfolie & pynstillers helpen wel)

31-03-2008, 09:49
Heb ik ook, precies ook aan mijn linkerarm. Volgens de dokter is er een spier overbelast, die die pijn veroorzaakt. Ik heb een voorschrift gekregen voor de kinesiste, en moet er vrijdag naartoe

31-03-2008, 10:09
Wat ik niet in begrijp is mensen die pijn hebben die hier een topic komen openen..Ga gwn naar de dokter wow!

31-03-2008, 10:24
Aaah dat heeft mijn moeder ook..

haar hoofd doet pijn wang en haar arm en been..
de dokter zei dat het stress is

31-03-2008, 10:33

Citaat door insaf18:
Wat ik niet in begrijp is mensen die pijn hebben die hier een topic komen openen..Ga gwn naar de dokter wow!

met je eens

31-03-2008, 12:30

Citaat door insaf18:
Wat ik niet in begrijp is mensen die pijn hebben die hier een topic komen openen..Ga gwn naar de dokter wow!



Ik ben al naar de dokter geweest denk je nou echt dat ik eerst een topic kom openen en dan pas naart de dokter ga??
De dokter wist het zelf nog niet en ik moest het nog afwachten, en ik wilde kijken of iemand anders het ook heeft, en wat die ertegen heeft gedaan...nu blij?

31-03-2008, 12:31

Citaat door StreetChic:
Ik had ook zoiets maar de pyn schoot dan ook door naar myn hoofd.

kreeg ik ook hoofdpyn ; myn gezicht die lykbleek werd enzovoort.

Het kan dat je een verkeerde beweging hebt gemaakt of het kan zoals de dokter altyd tegen my zegt ' van de stress '.

Het kan ook van een verkeerde lichaamshouding ; het kan van de hormonen zyn ; het kan zoveel oorzaken hebben.

Je kunt het best naar de dokter gaan voor een diagnose te kunnen stellen ikoun gair inchallah Allah ichafiek


(massage met warme olyfolie & pynstillers helpen wel)



Aah dankjewel meid! voor je hulp, ik ga het proberen!

31-03-2008, 12:32



Citaat door Magrebia:
Heb ik ook, precies ook aan mijn linkerarm. Volgens de dokter is er een spier overbelast, die die pijn veroorzaakt. Ik heb een voorschrift gekregen voor de kinesiste, en moet er vrijdag naartoe


Wat houdt een kinesiste precies in? En sub7anallah, bij jou is het dan precies aa de andere kant, met je linkerarm, ik heb het bij mn rechterarm

31-03-2008, 13:04

Citaat door anwaar_islaam:
Wat houdt een kinesiste precies in? En sub7anallah, bij jou is het dan precies aa de andere kant, met je linkerarm, ik heb het bij mn rechterarm



ja soubhanallah

ik weet niet hoe jullie een kinesiste in Nl noemen, want ben zelf van Belgie .
Misschien een physiotherapeute of zo? In ieder geval probeert ze met massages, warmte en oefeningen de pijn in mijn spieren terug te verlichten en na een tijdje zou ik het dan niet meer mogen voelen.
En oh ja, stress heeft er absoluut mee te maken want ik heb het altijd na periodes van zware stress

31-03-2008, 13:24
hey dame

ik weet niet of je ook koorts gekregen hebt, maar het is een virus die nu heerst!

je moet goed uitrusten, douche met warm water en dan je schouderbladen een beetje maseren tijdens het douchen. hoop dat het dan wel goed komt

Pagina's : [1] 2