Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Waarom zag je me niet?

samir98
08-09-2002, 20:16

Waarom zag je mij signalen niet Ieder keer deed ik het weer Maar jij had het niet door Waarom merkte je niet dat ik met je ogen danste Ieder keer deed ik het weer Maar jouw ogen danste niet met de mijne Waarom lach je niet naar mij Ieder keer deed ik het weer Maar jouw lach was niet voor mij bestemd Waarom verklaar je je liefde niet aan mij Ik wou het tegen je zeggen dat mijn liefde altijd bestemd is voor jou In jouw ogen zie ik de vader van mijn kinderen Jouw lach, jouw ogen, jouw liefde, jouw warmte, jouw genegenheid Onze toekomst samen, daar droom ik van Helaas heb ik de moed niet om dit allemaal aan je te vertellen

MissZanab
08-09-2002, 20:39
Hopeloos Mijn hoofd, warrige gedachten maag en buik die kriebelen. De bus waarop ik sta te wachten rijdt voorbij, mensen giebelen. Kan aan niets meer denken dan alleen aan diegene, waar mijn ziel en zaligheid verblijven. Mijn hart bonst bij zijn naam en voel me op wolken drijven. Zou hij hetzelfde ervaren als mij? Dat is nu mijn vraag. Kan alleen maar afwachten. En daarom zit mijn hoofd vol met hopeloze, warrige en afwezige gedachten.

MissZanab
08-09-2002, 20:46
SCHERVEN! Kijk je in de spiegels die alles veranderen in woorden ? Zie je mij en is mijn naam een herinnering ? Vraag me en ik ben weer de woorden die we delen. Geef me je mooie woorden en geef me de stilte die ons weer zoekt en ik weet waarom ik blind elk woord kan geloven dat jij wilde achterlaten toen ik niets meer zag en je laatste woord in scherven viel.

MissZanab
08-09-2002, 20:59
gevoel Als er iemand wijs genoeg was om te zeggen wat ik voel, zou ik vragen het uit te leggen wat het is wat ik bedoel. 'k Voel iets dieps en onkwetsbaars een gevoel dat enkel groeit en het verstand schijnt 't overstijgen en als een roos zacht openbloeit.....

MissZanab
08-09-2002, 21:02

Sluit je ogen! Strek je armen, Sluit je ogen Stel je voor dat je die sterren in wijde bogen In je handen kon warmen. Je vingers verbranden aan die mooie zon Stel je voor dat dat kon... Je snijden aan de scherpe randen van een ster! Maar met je ogen open Zie je kleine glimmende knopen. En denk je: 't is toch een wonder Het ziet er veel mooier uit Als je je ogen sluit.

MissZanab
08-09-2002, 21:08
jij Jou ogen zo mooi als de maan, Jou ogen voel ik in mijn geheugen staan. Nooit zal ik je vergeten, Maar dat heb je altijd geweten.

MissZanab
08-09-2002, 21:10
Als ik aan jou denk Dan gaat er binnen iets gloeien dan rommelt het in mijn maag Mijn hart gaat sneller bonzen alles om me heen zie ik vaag Als mijn ogen zich dan sluiten zie ik jou dicht bij mij We lopen samen, hand in hand de uren vliegen aan ons voorbij Maar dan open ik mijn ogen en ben jij niet bij mij Daarom deze dromen die brengen jou wat dichterbij.

MissZanab
08-09-2002, 21:12
Zal ik nog verder gaan?