Bekijk volle/desktop versie : BROEDERS EN ZUSTERS, negeer dit aub niet!!!!



Pagina's : [1] 2

30-03-2008, 00:54
SALAAM aan alle gelovige MOSLIMS onder ons!
Ik heb deze email van een vriendin gekregen!
Wie gelovig is gaat dit zeker doorsturen ik zeg jullie dit.. ik heb dit niet verzonnen, deze email heb ik zelf gekregen.
Het is een bericht uit Medina, dit is de waarheid uit Medina.

Sheikh Ahmed heeft dit bericht bekend gemaakt.
Op een vrijdag viel Sheikh Ahmed in slaap tijdens het lezen van de koran en droomde dat de Profeet Mohamed vrede zijn met hem voor hem stond en zei:

- In een week zullen er 7000 mensen sterven en niemand van die 7000 is een echte moslim!!!
- Niemand deed wat Allah swt zei!! De Profeet Mohamed vrede zijn met hem zei ook dat dit de slechte tijden zullen zijn!

-vrouwen van tegenwoordig zorgen niet voor hen man, en de meisjes gaan overal heen en bedekken zich niet!

- respecteren hun ouders niet en de andere mensen.

- de rijke zorgen niet voor de arme ze geven hun geen geld, of Zakat, ze bidden en vasten niet.

De dag des oordeels lieve broeders en zusters is dichterbij gekomen.
Als er maar 1 ster aan de hemel hangt word het hek van het verleden gesloten; De tekens van de Koran zullen gewist worden.
De zon gaat zakken tot op de hoogte van de Aarde. De Profeet Mohamed vrede zijn met hem zei diegene die dit leest zal dit ook moeten lezen voor de andere. Hij zal zich plaats moete maken voor de Paradijs. Als een arme deze email verstuurde werd zijn wensen waar.
Sheikh Ahmed zei wat als dit niet de waarheid is! zal hij als niet moslim sterven. De Profeet Mohamed vrede zijn met hem zei ook jullie moeten vasten, 5 x per dag bidden, geef Zakat, lieg niet, steel niet, heb respect voor de mensen en help de armen.
Iedereen die deze email 35 x kopieert en verstuurd wordt in 3 dagen beloond. iemand heeft dit gedaan en werd beloond. Een ander daar en tegen geloofde dit niet en daarom stierf zijn zoon. Een ander zei: ik ga dit straks of morgen doorsturen, het duurde te lang en hij stierf. Aub lieve broeder en zusters geloof niet dat dit niet de waarheid is.Want dat is het wel! Stuur, kopieer of vertel dit aan al je andere broeder en zusters! En Moge Allah ons Moslims beschermen!!

30-03-2008, 01:01


Waarom geven mensen nog steeds gehoor aan dit soort kettingbrieven?? Ongelooflijk..

Alles gebeurt met Allah swt's wil, een kettingbrief kan daar geen verandering in brengen..

30-03-2008, 01:07

Citaat door Summergirl25:
Waarom geven mensen nog steeds gehoor aan dit soort kettingbrieven?? Ongelooflijk..

Alles gebeurt met Allah swt's wil, een kettingbrief kan daar geen verandering in brengen..



meid, het is logisch dat alles gebeurt met Allah swt's wil maar wie zegt dat een ketting brief een verandering daar in gaat brengen.. ?? dat maak jij er van..

Deze kettingbrief leeft blijkbaar gewoon en ik stuur hem dus ook alleen door en zet hem hier op dit forum dus ik doe wat mij gevraagd word netals de moslims voor mij die deze kettingbrief ook hebben verstuurd.. thats it meid!

Allah u akbar!

30-03-2008, 01:34
dit is nu al 3 jaar bezig!

30-03-2008, 01:35


god heeft ons al duidelijk aangegeven en gewaarschuwd over hoe we moeten leven voordat t te laat is
daar hoeven geen ketting brieven of dromen van anderen dit te verduidelijken

30-03-2008, 09:19
Subhanallah, hoe anderen durven beslissen in Zijn plaats

30-03-2008, 17:54
SHIRK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

verwijderen die troep

30-03-2008, 18:55
La Hawlaa Wa La Qoewata Illa Billah!!!

30-03-2008, 19:09

Citaat door aboe_walad:
SHIRK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

verwijderen die troep


Wallahi topic's net als dit vindt ik echt grappig.
en dan nog altijd aan het einde
:stuur dit aan iedreen
Hehe
subhenAllah.

30-03-2008, 19:09

Citaat door Bjoetifoel:
meid, het is logisch dat alles gebeurt met Allah swt's wil maar wie zegt dat een ketting brief een verandering daar in gaat brengen.. ?? dat maak jij er van..

Deze kettingbrief leeft blijkbaar gewoon en ik stuur hem dus ook alleen door en zet hem hier op dit forum dus ik doe wat mij gevraagd word netals de moslims voor mij die deze kettingbrief ook hebben verstuurd.. thats it meid!

Allah u akbar!



ga kennis opdoen!!

30-03-2008, 19:17

Citaat door aboe_walad:
SHIRK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

verwijderen die troep


Je mag best een mening hebben, maar ik begrijp niet waarom je het bovenstaande troep noemt?

30-03-2008, 20:05

Citaat door N_a_i_m_A:
Je mag best een mening hebben, maar ik begrijp niet waarom je het bovenstaande troep noemt?



dit is geen mening, DIT IS EEN FEIT.
het is troep, afgoderij !!!

30-03-2008, 20:17



Citaat door aboe_walad:
dit is geen mening, DIT IS EEN FEIT.
het is troep, afgoderij !!!

Ben het met mijn broeder eens!!

30-03-2008, 20:22

Citaat door miss_kouskoessa:
dit is nu al 3 jaar bezig!


Effee en correctie, dit is nu al al sinds 1980 bezig

30-03-2008, 22:30
Alles staat in de Koran, heb je geen kettingbrief voor nodig.

Echt stom.. kom maar met de bewijzen, dat de mensen die hem niet doorstuurde doodgingen.

La hawla wa lal quwatta illah billah.

Pagina's : [1] 2