Bekijk volle/desktop versie : Hoe zet je filmpjes op je Ipod ( nano 3e generatie)



29-03-2008, 20:04
Salamoe alaikoem

Ik heb vandaag een Ipod 3e generatie gekregen. Ik heb wat filmpjes gedownload van YouTube en heb ze geconverteerd natuurlijk naar Itunes. Maar als ik mn Ipod aansluit om bestanden erop te zetten, gaan alleen de liedjes en niet die filmpjes Wie kan me helpen, ik weet niet eens hoe het werkt


Groen puntje!!

Ma3a salam, Hajar_78

08-04-2008, 21:02


niemand? ik heb het ook nodig

09-04-2008, 13:58
Ik heb nog wel een site voor je. Ik ga het even opzoeken op mijn laptop. Ik heb het programmaatje ook gedownload en het werkt goed

09-04-2008, 14:11
Ga naar deze site:
http://www.dvdvideosoft.com/guides/dvd/convert-YouTube-FLV-video-to-iPod-MP4-video.htm

Klik dan op 'Step 1. Download Free YouTube to iPod and PSP Converter'. (Je kunt het ook op je PSP zetten).
Klik dan als je het venster krijgt met welke uitvoeringsmogelijkheden je wilt: op 'Save'.

Dan ga je hem downloaden. Als hij klaar is, klik je op 'Uitvoeren' of 'Run'.

Vervolgens een paar keer op 'Next', 'Next', 'Next' en dan 'Install'.

Een paar seconde later klik je op 'Finish', zorg er wel voor dat het vakje aangevinkt is met de tekst: 'Launch Free Youtube To Ipod Converter'.

Selecteer dan je taal, ik zou Engels kiezen aangezien er geen Nederlands is.

Als je nu een filmpje wilt downloaden, dan kopieer je de URL uit je adresbalk en die plak je in het gebied onder 'Input Video file or URL containing Video (http://).

Dan geef je hem ook nog een andere naam door de gewenste naam in het tweede vak daaronder in te vullen.

Zorg er wel voor dat je de 'Presets' op een existentie voor Ipod hebt staan. Kies voor een goede beeldkwaliteit met veel beeldvormingen per seconde 'Ipod 5.5 G Highest Quality (MPEG4, 24 fps, 640 x 480, AAC).

Klik op 'Download and Convert.

Dan ben je klaar.

Dan is het gewoon naar je Itunes bibliotheek slepen en dan heb je hem erop staan. Ik heb hem zelf ook gebruikt en hij werkt echt goed.

Mochten jullie nog vragen hebben, dan hoor ik het wel, Insha'Allah