Bekijk volle/desktop versie : Wat Moet Ik Doen???



Pagina's : [1] 2 3

29-03-2008, 17:57
IK weet echt niet wat ik moet doen, ik ben 3 jaar getrouwdt met mijn man wat ik laatst nog ex noemde. We hadden heel veel ruzie en problemen en waren voor bijna 4 maanden uit elkaar. We zijn zelfs bij rechtzitting geweest voor voorlopige voorziening en hij heeft mij de huis toegewezen.
We hebben samen een kind en stonden dus op het punt om te gaan scheiden onze beiden advocaten zijn bezig om het in te dienen.

Ik hou nog van mijn man en heb het initiatief genomen om hem te bellen en gevraagd of hij wel zeker was dat hij wilt scheiden? Hij zei ik weet het niet. Ik heb hem in die tussentijd dat we uit elkaar waren uit woede aangifte gedaan dingen bij hem geflikt die niet leuk zijn. Maar hij is de gene die wou scheiden en dat deed mij pijn vandaar die gekke dingen. Ik heb hel goed met hem gesproken en hij zei dat hij niet er zeker van is dat hij wil scheiden en dat hij het wilt proberen, maar dan stap voor stap omdat we toch wel dingen hebben meegemaakt. Ik vond het goed en we gaan dus afspreken en stuurt hij zijn ouders nog niet om mij terug te halen. Stap voor stap om weer naar elkaar te groeien. Laatst hadden we afgesproken met elkaar en we hadden gezoend en en de rest weten jullie wel. Het voelde wel anders omdat zoals hij heeft gezegt veel is gebeurt en zijn lang uit elkaar geweest. Ik zeg nu tegn hem of hij nog wat voor mij voelt en van mij houdt hij zegt ja maar we moeten rustig aan doen om officieel weer bij elkaar te komen. IK weet niet wat ik moet doen

29-03-2008, 18:04


Ik hoorde ook van mensen dat hij 2x isgezien in die tussen tijd dat we uit elkaar waren met een nl meisje. 1x met een dikke en de andere x met een dunne. Ik d8 hij gaat vreemd wat ik nog steeds denk. Hij zegt dat waren collega´s. IK weet niet wat ik moet geloven. hij belt mij nu wel steeds en smsen vaak samen om weer tot elkaar te groeien. hij vraagt ook voordurend wat ik nodig heb, heeft al bepaalde dingen gekocht voor mij en zijn kind en heeft mij ook contant geld gegeven. DENKEN JULLIE DAT HIJ MIJ NOG WILT?? ik vraag steeds aan hem of hij van me houdt en zegt hij ja en dan zeg ik hoeveel en zegt hij gewoon. en zegt hij rustig aan alles op zijn tijd.

29-03-2008, 18:09
je moet andere mensen niet geloven, als hij zegt dat ware collega's dan waren het zijn collega's.

je zegt zelf dat jullie rustig aan tot elkaar willen komen, wat is het problem dan? heb gewoon sabr en uiteindelijk komt het wel goed.

29-03-2008, 18:17
ik hoop het insahalah ik hou wel van hem

29-03-2008, 18:18



Citaat door b_karima:
je moet andere mensen niet geloven, als hij zegt dat ware collega's dan waren het zijn collega's.

je zegt zelf dat jullie rustig aan tot elkaar willen komen, wat is het problem dan? heb gewoon sabr en uiteindelijk komt het wel goed.



dank je wel schat, alleen denk je dat hij me nog graag wilt

29-03-2008, 18:20

Citaat door hadja1983fatoch:
dank je wel schat, alleen denk je dat hij me nog graag wilt


na wat je vertelt hbe wel, anders zou hij toch allang van je gescheiden zijn? komop meid niet zo onzeker, jullie hebben al veel meegemaakt en de een als de ander heft fouten gemaakt, niemand is perfect alleen Alah swt.

29-03-2008, 18:22

Citaat door hadja1983fatoch:
dank je wel schat, alleen denk je dat hij me nog graag wilt


niemand kan je dit zeggen of bevestigen lieve schat
heb sbar en tawakoel 3la allah en inchallah komt alles goed

29-03-2008, 18:23
heftig, maar ik zou t toch weer proberen, en die verhaaltjes over de dikke en de dunne zijn maar fabeltjes....en denk aan je kind natuurlijk...

29-03-2008, 18:25

Citaat door hadja1983fatoch:
Ik hoorde ook van mensen dat hij 2x isgezien in die tussen tijd dat we uit elkaar waren met een nl meisje. 1x met een dikke en de andere x met een dunne. Ik d8 hij gaat vreemd wat ik nog steeds denk. Hij zegt dat waren collega´s. IK weet niet wat ik moet geloven. hij belt mij nu wel steeds en smsen vaak samen om weer tot elkaar te groeien. hij vraagt ook voordurend wat ik nodig heb, heeft al bepaalde dingen gekocht voor mij en zijn kind en heeft mij ook contant geld gegeven. DENKEN JULLIE DAT HIJ MIJ NOG WILT?? ik vraag steeds aan hem of hij van me houdt en zegt hij ja en dan zeg ik hoeveel en zegt hij gewoon. en zegt hij rustig aan alles op zijn tijd.

meid, mensen kunnen zoveel zeggen en vooral Marokkanen, dus heb lak aan wat ze zeggen , volg je gevoel en op je vraag of hij je nog wilt, denk het zeker wel, anders had ie allang geen contact meer met je en dan was hij ook daar gewoon eerlijk over. De meeste mannen zijn wat betreft gewoon eerlijk in!maak er het beste van en incha Allah komt t goed

29-03-2008, 18:27

Citaat door b_karima:
na wat je vertelt hbe wel, anders zou hij toch allang van je gescheiden zijn? komop meid niet zo onzeker, jullie hebben al veel meegemaakt en de een als de ander heft fouten gemaakt, niemand is perfect alleen Alah swt.



ok ik ben er al mee bezig, ik wil zelf allen heel snel gaan en hij rustig. dan denk ik hou ik meer van hem dan hij van mij.
ik had het hem gevraagt en hij zei lieverd tuurlijk is het wederzijds alles rustig aan

29-03-2008, 18:27

Citaat door hadja1983fatoch:
Ik hoorde ook van mensen dat hij 2x isgezien in die tussen tijd dat we uit elkaar waren met een nl meisje. 1x met een dikke en de andere x met een dunne. Ik d8 hij gaat vreemd wat ik nog steeds denk. Hij zegt dat waren collega´s. IK weet niet wat ik moet geloven. hij belt mij nu wel steeds en smsen vaak samen om weer tot elkaar te groeien. hij vraagt ook voordurend wat ik nodig heb, heeft al bepaalde dingen gekocht voor mij en zijn kind en heeft mij ook contant geld gegeven. DENKEN JULLIE DAT HIJ MIJ NOG WILT?? ik vraag steeds aan hem of hij van me houdt en zegt hij ja en dan zeg ik hoeveel en zegt hij gewoon. en zegt hij rustig aan alles op zijn tijd.


De vraag is.. WIL JIJ HEM TERUG NA ALLES?
Ik hoop dat jullie er samen uitkomen inscha allah. Maar vind het wel stom van je dat je het bed met hem hebt gedeeld, voordat hij je weer netjes is komen halen bij je ouders.

29-03-2008, 18:28

Citaat door mamaouia:
niemand kan je dit zeggen of bevestigen lieve schat
heb sbar en tawakoel 3la allah en inchallah komt alles goed


je hebt gelijk schat maar wat kan jij concluderen uit mijn verhaal. ik twijfel gewoon, en ik weet het niet meer

29-03-2008, 18:29


als jullie tot elkaar willen groeien......dan moeten jullie wel elkaar vaker zien.....nodig hem vanavond bij jou thuis..........maak een lekkere maaltijd voor hem..........en wees vervolgens weer erg lief voor hem.......

29-03-2008, 18:29

Citaat door Criticus_:
heftig, maar ik zou t toch weer proberen, en die verhaaltjes over de dikke en de dunne zijn maar fabeltjes....en denk aan je kind natuurlijk...



ja oke maar waarom doet hij dat, dat deed hij ervoor niet.

29-03-2008, 18:31

Citaat door hadja1983fatoch:
ja oke maar waarom doet hij dat, dat deed hij ervoor niet.





jullie lagen toch toen in een scheiding............dan mag hij toch best een ander aan zijn zijde hebben.....hij hoeft daar overigens geen gevoelens voor te hebben.....

Pagina's : [1] 2 3