Bekijk volle/desktop versie : zouden moslims moeten demonstreren tegen fundamentalistische geloofsgenoten?



Pagina's : [1] 2

29-03-2008, 17:31
Als het zo is;.... zoals een hoop poldermoslims, voorzitters van diverse organisaties verkondigen de laatste paar dagen na uitkomen van de film Fitna van Geert Wilders ,.... dat de Islam belicht Door Wilders in de film Fitna niet de hunne is!.
Waarom gaat men dan als Nederlandse Moslimgemeenschap niet eens massaal de straat op om te demonstreren tegen hun geloofsgenoten die de vredelievende Islam te schande maken , en gebruiken om haat te zaaien ?.

29-03-2008, 17:37


Omdat ze teroristen en radicalen niet als een belediging van de islam zien,maar de kaffiers,die wel kritiek hebben op deze radicalen,zien ze wel als beledigent voor de islam.

Al is dit wel nogal generaliserend.

29-03-2008, 17:38
Zeg maar ..Nederland bekent kleur maar dan Moslim Nederland ofzo!?.

29-03-2008, 17:46
Ik denk dat dit echt een punt is hoor mensen, als de Nederlandse Moslimgemeenschap zich op zulks een wijze zou uitspreken tegen de fundamentalisten en tegen de Sharia dan zouden heeeel veel autochtone medenederlanders heel anders gaan kijken naar de Nederlandse Moslimgemeenschap...het wantrouwen zou gigantisch afnemen.

29-03-2008, 17:48


Fatsoenlijke moslims hoeven helemaal niets, zij zijn niet verantwoordelijk voor extremisten. Waarom zouden moslims verantwoording moeten afleggen over iets waar ze niets mee te maken hebben?

29-03-2008, 17:49

Citaat door arabier66:
Moslims die moslims bekritiseren ???? Rot op, dat kunnen we zelf wel. En heel wat beter zoals Wilders heeft laten zien. 50% van de nederlanders is er opeens van overtuigd dat de Islam de grootste dreiging voor het Westen is. Mooi succes geert !


Waarom doet men dit dan niet? , ik hoor nooit iets?, eerder bijval voor de Fundi`s , of valt er dan toch in de ogen van de Nederlandse Moslim niks tegen deze lui te demonstreren.

29-03-2008, 17:51
Ik zie het niet als mijn verantwoorlijkheid!!!!!!
Nederlanders praten altijd o zo graag over indiviualisme en nu willen ze van mij dat ik moet gaan demonsteren tegen de daden van iemand anders. Te laat ik ben helaas al geïntegreerd. als je nou wat eerder zou komen, zou ik wel op straat gaan. ihhiihihi

k ben verantwoordelijk voor mijn EIGEN daden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29-03-2008, 17:51

Citaat door markovitch_1488:
Ik denk dat dit echt een punt is hoor mensen, als de Nederlandse Moslimgemeenschap zich op zulks een wijze zou uitspreken tegen de fundamentalisten en tegen de Sharia dan zouden heeeel veel autochtone medenederlanders heel anders gaan kijken naar de Nederlandse Moslimgemeenschap...het wantrouwen zou gigantisch afnemen.



Als jij pas denkt dat ik geen bloeddorstige barbaar ben nadat j emij oip de dam hebt gezien met een paar borden en spandoekken: jou probleem....

Ik spreek mij uit tegen extremisme omdat ik een mens ben....niet omdat ik een moslim moet zijn die aan de autochtoon moet tonen dat ie wel braaf is

29-03-2008, 17:52
Het zou de opinie tov islam hoogstwaarschijnlijk wel ten goede komen......

29-03-2008, 17:53

Citaat door markovitch_1488:



Als het zo is;.... zoals een hoop poldermoslims, voorzitters van diverse organisaties verkondigen de laatste paar dagen na uitkomen van de film Fitna van Geert Wilders ,.... dat de Islam belicht Door Wilders in de film Fitna niet de hunne is!.
Waarom gaat men dan als Nederlandse Moslimgemeenschap niet eens massaal de straat op om te demonstreren tegen hun geloofsgenoten die de vredelievende Islam te schande maken , en gebruiken om haat te zaaien ?.






Ach joh,..


ga toch lekker fitnessen







,..



Otaku :


29-03-2008, 17:55

Citaat door Don Vito:
Als jij pas denkt dat ik geen bloeddorstige barbaar ben nadat j emij oip de dam hebt gezien met een paar borden en spandoekken: jou probleem....

Ik spreek mij uit tegen extremisme omdat ik een mens ben....niet omdat ik een moslim moet zijn die aan de autochtoon moet tonen dat ie wel braaf is




29-03-2008, 17:56

Citaat door Globi:
Het zou de opinie tov islam hoogstwaarschijnlijk wel ten goede komen......



Dat wel, maar ik vind dat iemand die zich een weldenkend persoon vind mij daar niet op dient af te rekenen.

29-03-2008, 17:59



Citaat door Don Vito:
Dat wel, maar ik vind dat iemand die zich een weldenkend persoon vind mij daar niet op dient af te rekenen.


Het zou in iedergeval wat meer duidelijkheid geven. Hoeveel weldenkende mensen denk je dat er zijn in Nederland......wereldwijd. Beangstigend weinig.

29-03-2008, 18:10
En wederom...jullie laten precies zien hoe de vork in de steel zit , je verwacht wel dat hier iemand aangepakt wordt door zijn eigen mensen terwijl hij geen wet overtreed maar rept met geen woord over de mensen die jullie z.g.n. vredenlievend geloof maakt tot een gruwel.

29-03-2008, 18:14
als het jullie pakkie an niet is wat die Fundi`s doen!? , waarom moet men zich hier dan druk maken als jullie een keertje voor lul worden gezet doordat iemand laat zien waartoe menig Islamiet toe in staat is!? , Middeleeuws geloofsfanatisme?

Pagina's : [1] 2