Bekijk volle/desktop versie : Ben jij nog maagd?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

29-03-2008, 12:10
Hey Luitjes,

Er wordt tegenwoordig zo een rare betekenis aan maagdelijkheid gegeven.
Je zou maagd zijn totdat je letterlijk het geslacht van een man in je hebt gehad, maar we zijn toch moslims? Dan ben je al ontmaagd op het moment dat je intiem bezig bent met iemand...of vind je dat de letterlijke definitie bij jou van toepassing is?

Er wordt tegenwoordig zoveel gedaan; zoenen, voelen, pijpen, beffen (hashak) en men blijft beweren maagd te zijn.. ik vind dat je dan al een deel van je maagdelijkheid bent verloren.

Gr.
Mademoiselle_el!

29-03-2008, 12:31



Citaat door mohammmeddddd:
ik ben maagd nog nooit gezoend zelfs.



ja echt? mashallah

29-03-2008, 12:32

Citaat door Karimm24:
Een vrouw die ontmaagd is voordat ze trouwt, moet aan haar borsten gehangen worden.
Een man die ontmaagd is voordat hij trouwt, moet aan zijn ballen opgehangen worden...
het gaat er even om wanneer je ontmaagd bent...wat is de betekenis van ontmaagding voor jullie

29-03-2008, 12:33
stelletje scheinheiligerds hiero..jullie nakken er allemaal op los en spreken dagelijks af en op m.nl de nette moslims uithangen weetje laat mij 1 ding jullie duidelijk maken...wij marokkanen en in alle andere moslimlanden wij zijn moslims omdat wij moslims zijn geboren maar wij zijn geen moslims in daden zoals onze profeet mohammed was..

29-03-2008, 12:37



Citaat door Mimisch:
stelletje scheinheiligerds hiero..jullie nakken er allemaal op los en spreken dagelijks af en op m.nl de nette moslims uithangen weetje laat mij 1 ding jullie duidelijk maken...wij marokkanen en in alle andere moslimlanden wij zijn moslims omdat wij moslims zijn geboren maar wij zijn geen moslims in daden zoals onze profeet mohammed was..
? oke fijn dat je je mening deelt! Maar volgens mij heb je mijn topic niet begrepen, de vraag is wanneer je vindt dat iemand ontmaagd is.

De profeet(saw) is uiteraard een groot voorbeeld, en er zal niemand aan hem kunenn tippen.

29-03-2008, 12:38

Citaat door Mademoiselle_el:
? oke fijn dat je je mening deelt! Maar volgens mij heb je mijn topic niet begrepen, de vraag is wanneer je vindt dat iemand ontmaagd is.

De profeet(saw) is uiteraard een groot voorbeeld, en er zal niemand aan hem kunenn tippen.

luister dan ben jij zo dom of ben ik te slim?? je bent ontmaagd als je seks echt seks hebt gehad dus niet kussen of wat dan ook maar gewoon geslachtsgemeenschap je weet toch

29-03-2008, 13:12

Citaat door Mimisch:
stelletje scheinheiligerds hiero..jullie nakken er allemaal op los en spreken dagelijks af en op m.nl de nette moslims uithangen weetje laat mij 1 ding jullie duidelijk maken...wij marokkanen en in alle andere moslimlanden wij zijn moslims omdat wij moslims zijn geboren maar wij zijn geen moslims in daden zoals onze profeet mohammed was..


Die Mimisch met zijn grote mond .. Get á life en scheer niet iedereen over één kam ..
Met je '' wij marokkanen en wij moslims'' ..

29-03-2008, 13:19
Als je gezoent hebt ben je ontgroent! En als je geslachtsgemeenschap heb ben je ontmaagd!

29-03-2008, 13:20

Citaat door FZ_oujdia:
Die Mimisch met zijn grote mond .. Get á life en scheer niet iedereen over één kam ..
Met je '' wij marokkanen en wij moslims'' ..

heyyy balhaar ben je er weer

29-03-2008, 13:20

Citaat door MC_Chicka:
Als je gezoent hebt ben je ontgroent! En als je geslachtsgemeenschap heb ben je ontmaagd!


En hoe noem je het als je weleens gestreelt bent geworden .. (?)

29-03-2008, 13:22

Citaat door Mimisch:
heyyy balhaar ben je er weer


Je bedoelde zeker '' lala FZ ben je er weer, jij weet ook niet van ophouden''..

ik ook van jou

29-03-2008, 13:23

Citaat door FZ_oujdia:
En hoe noem je het als je weleens gestreelt bent geworden .. (?)

Hmmz....
Dat heb ik niet meegkregen van mijn bassisschool tijd!

29-03-2008, 13:23


nog nooit gezoend,gestreeld en ontmaagd! goed he?

29-03-2008, 13:24

Citaat door FZ_oujdia:
Je bedoelde zeker '' lala FZ ben je er weer, jij weet ook niet van ophouden''..

ik ook van jou

nee ne je hebt het goed gelezen weetje a balhaar hahahh tijdje geleden waar was je dan?

29-03-2008, 13:27

Citaat door Mimisch:
nee ne je hebt het goed gelezen weetje a balhaar hahahh tijdje geleden waar was je dan?


Ik had het zeker goed gelezen .. Daarom herhaalde ik je zin nog eens netjes

Het is idd een tijdje geleden.. Ben je niet meer boos op mij
Je weet dat ik je maar al te graag #@%^x ..

Pagina's : [1] 2 3 4 5