Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen ruiken wie de meest geschikte partner is!



08-09-2002, 18:46
De lichaamsgeur wordt bepaald door een cluster genen dat MHC wordt genoemd, en dat ook verantwoordelijk is voor het immuunsysteem.
Vroegere experimenten, waarbij vrouwen aan T-shirts moesten ruiken waarin mannen een nacht hadden geslapen, toonde aan dat ze de
T-shirts van mannen met van hen verschillend MHC het lekkerst vonden.

We voelen ons immers het meest aangetrokken tot iemand met een zo verschillend mogelijke genetische gesteldheid, omdat dit de overlevingskansen van het nageslacht gevoelig zou verhogen.

Natuurlijk is niemand daar bewust mee bezig, al zou het geen slecht idee zijn dat een vrouw bij de keuze van een vader voor haar kinderen geblinddoekt is, waardoor haar kroost van een zo goed mogelijk immuunsysteem wordt voorzien.




08-09-2002, 18:51


uuuuh.........ja dame bedankt voor deze informatie....zoiets had ik ook een x meegkregen op school....

08-09-2002, 19:05

Citaat:
Origineel gepost door Fouzia19
uuuuh.........ja dame bedankt voor deze informatie....zoiets had ik ook een x meegkregen op school....
HET WAS GRAAG GEDAAN

08-09-2002, 19:15
Kom maar aan mijn voeten ruiken of je er dan nog zo over denkt

08-09-2002, 19:16



Citaat:
Origineel gepost door Obiwan_kenobi
Kom maar aan mijn voeten ruiken of je er dan nog zo over denkt
nou ik ruik het al stinkie

08-09-2002, 19:17

Citaat:
Origineel gepost door Obiwan_kenobi
Kom maar aan mijn voeten ruiken of je er dan nog zo over denkt
hahhaha

08-09-2002, 21:58

Citaat:
Origineel gepost door Fouzia19
uuuuh.........ja dame bedankt voor deze informatie....zoiets had ik ook een x meegkregen op school....
Ja beshatek !!( Dat blijkt dat je goed hebt opgelet )

MAAR dat is nog altijd NIETS als iemand andere mensen wil informeren die dat NIET wisten hé ....

Thalla
Hanaetje

08-09-2002, 22:03

Citaat:
Origineel gepost door Obiwan_kenobi
Kom maar aan mijn voeten ruiken of je er dan nog zo over denkt
Noo thanxxxxxxxxxxxx!!!.... .

De manier hoe je het vertelt, geeft al GENOEG informatie hoe ze "ruiken"

Thalla
Hanaetje

08-09-2002, 22:06
daarom draag ik ook angel, daar zitten feromonen en chocola in verwerkt dat trekt vrouwen aan!!! ik gebruik alles om aan een vrouw te komen.

08-09-2002, 22:20

Citaat:
Origineel gepost door Teaser
daarom draag ik ook angel, daar zitten feromonen en chocola in verwerkt dat trekt vrouwen aan!!! ik gebruik alles om aan een vrouw te komen.
Are we talking about this fragrance Teaser?



Cuz' damn that sure makes a woman go wild!! :verliefd: :verliefd: