Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : dit kreeg ik via mail....

Pagina's : [1] 2

Hanan_A
12-12-2003, 19:49

>>Onderstaande woorden zijn de vertaling van een gedicht dat onze >>grote Imaam >>Ibn Al-Qayyim (rahimahullaah) ooit heeft geschreven. Denk eens diep >>na in >>jullie zelf over deze woorden, en vraag jezelf of dit op jou >>slaat... >> >>Imaam Ibn Al-Qayyim Al-Jawziyyah zei: >> >>"De liefde van de Geliefde dien je onvoorwaardelijk terug te geven. >>Als je aanspraak maakt op liefde maar de Geliefde bestrijdt, dan is >>je >>liefde niets dan schijn. >>Je bemint de vijanden van je Geliefde, en toch wil je liefde in >>ruil. >>Je bevecht de geliefde van je Geliefde, >>is dit liefde of het volgen van Sheitaan ? >>Ware toewijding is niets dan totale overgave van lichaam en ziel >>aan 1 >>Liefde. >>We zagen mensen beweren dat ze onderworpen waren, >>maar toch zijn zij velen trouw. >>Ze leggen hun vertrouwen hier en hun hoop daar, >>en hun liefde is zonder gevolg." >> >>(Ibn Qayyim Al-Jawziyyah, "An-Noeniyyah", p.158)

Lady_moi
12-12-2003, 19:54
ow zo

rachidabella
12-12-2003, 21:11
??? hoor ik erbij met mij drie vraagtekens? :D

Hanan_A
13-12-2003, 15:27
:) wat?.... is het niet duidelijk? of ...

ik_oke_is
13-12-2003, 15:30

Origineel gepost door Lady_moi :D Ladymoi probeer eens minder je best te doen op te vallen zehmaa je MOET ├ęcht zo een grote ondertekening klein kind :maf3:

AlHoceima_Leila
13-12-2003, 16:01
oh oke ik snap het een beetje jah

sousiagirl21
13-12-2003, 16:15
ik snap er helemaal niks van

Lady_moi
13-12-2003, 16:21
Origineel gepost door ik_oke_is Ladymoi probeer eens minder je best te doen op te vallen zehmaa je MOET ├ęcht zo een grote ondertekening klein kind :maf3: ik hou van aandacht :) ma omda gij et vraagt zal ik et ne beetje verkleine en wie is ier de kleine??wadist jong als gij mij nie afkan negeer mij dan gewoon

rachidabella
13-12-2003, 16:24
Origineel gepost door Lady_moi ik hou van aandacht :) ma omda gij et vraagt zal ik et ne beetje verkleine en wie is ier de kleine??wadist jong als gij mij nie afkan negeer mij dan gewoon :stout: en hij komt niet eens uit utrecht!!!

Lady_moi
13-12-2003, 16:28
Origineel gepost door rachidabella :stout: en hij komt niet eens uit utrecht!!! ah zijder weer :) wat kan mij da schelen of die van utrecht is of nie nu is het hij die mij nie afkan ma bij mij ist ik die de utrechters nie afkan :maf:

rachidabella
13-12-2003, 16:31
Origineel gepost door Lady_moi ah zijder weer :) wat kan mij da schelen of die van utrecht is of nie nu is het hij die mij nie afkan ma bij mij ist ik die de utrechters nie afkan :maf: hahaha ewa jij kunt ze toch makelijk aan die utrechters!! :D

Lady_moi
13-12-2003, 16:37
utrecht utrecht utrecht :jammer: ok genoeg erover kga andere topics checke

rachidabella
13-12-2003, 16:39

Origineel gepost door Lady_moi utrecht utrecht utrecht :jammer: ok genoeg erover kga andere topics checke have fun he ;)

yasmina82
13-12-2003, 16:48
Hanan-A de mensen snappen er niets van wat jij probeert over te dragen... inchaallah zien ze het licht op en Dag.. Ga zo door meid weerhoud je niet van sommige kinderachtige reacties!!!!!!!! Allah eoakbar.. Liefs yasmina82

Hanan_A
13-12-2003, 16:52
Origineel gepost door yasmina82 Hanan-A de mensen snappen er niets van wat jij probeert over te dragen... inchaallah zien ze het licht op en Dag.. Ga zo door meid weerhoud je niet van sommige kinderachtige reacties!!!!!!!! Allah eoakbar.. Liefs yasmina82 :) dank je lieve zuster, ik was me er niet van bewust dat het zo moeilijk is, maar als degene die het niet snappen enkele zinnen eruit willen halen die ze niet begrijpen kan ik wellicht helpen...

Pagina's : [1] 2