Bekijk volle/desktop versie : Shoppen



28-03-2008, 21:53
Vandaag lekker naar de stad. ik dacht ga lekker shoppen. Mij god wat een kleren allemaal. Wat een kleuren. Heb echt niks gevonden. Ging een beetje depri naar huis.

28-03-2008, 21:56


yep de mode van tegenwoordig is heel uitdagend en je moet ervan houden!

28-03-2008, 21:59
Je kan die kleuren ook met een donker kleur combineren. Zodat het die felle kleuren afbreekt. Ik had het ook een tijdje terug, wist niet meer hoe ik me nu moest kleden..met al die regenboogkleuren in de winkel.. Toen heb ik wat advies gevraagd, en werd me verteld dat je bijvoorbeeld een knalgele vestje met daaronder een bruin strak truitje. En daarnaast met een bruin pantalon. Is dan best wel leuk hoor, weer wat anders. Het is ook minder saai, dan de standaard kleuren, ik noem maar wat, zwart/wit/bruin, dag in en dag uit.

28-03-2008, 21:59
Bloot dat is niet eens zo erg. Maar bepaalde frutsels en kleuren. Soms denk ik echt dat ik kleren moet gaan ontwerpen wallah. Ben blij dat ik binnekort in een pak loop voor me werk. Hoef ik me ook niet te stressen over wat ik aan moet doen

28-03-2008, 22:04



Citaat door ZaraAya:
Je kan die kleuren ook met een donker kleur combineren. Zodat het die felle kleuren afbreekt. Ik had het ook een tijdje terug, wist niet meer hoe ik me nu moest kleden..met al die regenboogkleuren in de winkel.. Toen heb ik wat advies gevraagd, en werd me verteld dat je bijvoorbeeld een knalgele vestje met daaronder een bruin strak truitje. En daarnaast met een bruin pantalon. Is dan best wel leuk hoor, weer wat anders. Het is ook minder saai, dan de standaard kleuren, ik noem maar wat, zwart/wit/bruin, dag in en dag uit.





goeie tip trouwens anders loop je der bij als een regenboog.


bedankt meid

28-03-2008, 22:13
iik hou juist wel van felle kleuren en gekke mode................

28-03-2008, 22:14

Citaat door shariza:
iik hou juist wel van felle kleuren en gekke mode................




Dat kan als je weet hoe je het moet combineren. En smaak hebt. Soms zie ijk ook meiden lopen denk wauw leuke combinatie was ik niet op gekomen. Wil je me sylist worden

28-03-2008, 22:17

Citaat door doudia:
Dat kan als je weet hoe je het moet combineren. En smaak hebt. Soms zie ijk ook meiden lopen denk wauw leuke combinatie was ik niet op gekomen. Wil je me sylist worden



graag vindt het echt leuk! ik doe het vaak bij vriendinnen..................je moet gewoon durven en doen! als je eens weet wat ik combineerde vroeger?.................ze wisten niet eens dat ik marokaans was.................tegenwoordig is het geen uitdaging voor mij omdat alles voor je uitgekauwt wordt en hangt!...................