Bekijk volle/desktop versie : !! Grote Demonstratie te Utrecht !!



28-03-2008, 20:50
Grote Demonstratie te Utrecht

Op 3 april 2008 zal er een demonstratie plaats vinden
om 18:00 tegen de film van de heer Wilders en tegen
Wilders in het algemeen.

Locatie: Vredenburgplein, te Utrecht (op locatie waar de markt
is, voorbij de Kentucky Fried Chicken)

Graag verzoeken wij u om vreedzaam mee te doen, geen
baldadigheid te tonen. Zodat wij op een vreedzame manier
kunnen laten zien dat wij dit niet langer accepteren en
dat dit ons diep van binnen raakt want de islam is en blijft
een deel van Ons Identiteit.

Verzameltijdstip: rond 18:00

Gair Inshallah,

28-03-2008, 22:50

waarom al die moeite doen voor Wilders die het niet eens waard is. ik zie het nut er niet van in om te gaan demonstreren en hem die aandacht te geven die hij juist zo graag wil.

Zo'n geval als Wilders kan je het beste gewoon negeren en je er vooral niet druk om maken.

28-03-2008, 22:57
Komop seg..
Dat is waar hij juist op kickt.. Ik heb die rotfilm van hem nog niet bekeken en ik ga het ook niet doen, ik ben er 100procent zeker van dat hij sponsers heeft die hem ik weet niet hoeveel geld geven per kijker! Ik gun het hem niet mediageil tss..

En sowieso wat brengt het op demonstreren NIETS, als ik iedere keer als iemand iets slechts zegt over de islam moet demonstreren, ewa dan doe ik mijn hele leven lang niets anders..

Om eerlijk te zijn ik geef geen ene moer om wat ongelovige over de islam denken, ik ga er niet op in..
We hebben geen demonstranten nodig, maar mensen die de islam op een vreedzame en mediabewuste manier doorgeven..
Intellectuelen die er genoeg over weten en niet zomaar paar jongeren die ergens heel vaag van de zus van hun buurvrouw dit of dat hebben gehoord...

28-03-2008, 23:29
zulke dingen kun je beter niet organiseren, daar gaan de rebellen op af.. en dan krijgen we waar Wilders op hoopte.. maarja wie luistert naar mij...

28-03-2008, 23:31

Waar gaan jullie nou over demonstreren. Die beelden en teksten die te zien waren zijn niet nieuw. Wat bereiken julie daarmee helemaal niks. Als de overheid er tegen was dan hadden ze het hem verbiedt om die film te maken. Dus die demonstatie laat zien dat hij julie heeft waar hij jullie wil hebben. Ga je dag nuttig besteden. En vraag aan allah dat hij met hem afrekent. Ik had veel ergere beelden verwacht. Maar ik zie niks anders dan verslag van de aanslagen

29-03-2008, 14:30
teveel aandacht voor hem om te gaan demonstreren, en trouwens de debielen komen er ook op af, die gaa nvernielen enzo

29-03-2008, 20:09
koopavond dus reke maar op rellen
beter niet.. xd0uniiax

29-03-2008, 20:22

Citaat door magrabia84:
waarom al die moeite doen voor Wilders die het niet eens waard is. ik zie het nut er niet van in om te gaan demonstreren en hem die aandacht te geven die hij juist zo graag wil.

Zo'n geval als Wilders kan je het beste gewoon negeren en je er vooral niet druk om maken.



Ja ze heeft wel gelijk, hij is het niet waard om te demonstreren!! allah Zal hem wel verder oordelen op zijn daden en niet wij!!