Bekijk volle/desktop versie : mannen kunnen jullie.........



Pagina's : [1] 2 3 4

28-03-2008, 16:57
van 1 vrouw houden??

ik vraag me soms af of mannen echt wel van iemand kunnen houden en of hun gevoelens wel echt zijn en of ze wel bij 1vrouw kunnen houden

alleeeeeeee vuur jullie reacties maar af

28-03-2008, 17:02


Jij eet toch ook niet elke dag patat. Nee joh, joke. We willen wel maar door de omstandigheden, mededankzij de meiden zelf zijn we genoodzaakt om onze gevoelens te onderdrukken. Heel verwarrend allemaal maar het is toch zo. Ik vindt me zelf eerlijk gezegd ook wel een beetje zielig.

28-03-2008, 17:03

Citaat door Fleischbaum:
Jij eet toch ook niet elke dag patat. Nee joh, joke. We willen wel maar door de omstandigheden, mededankzij de meiden zelf zijn we genoodzaakt om onze gevoelens te onderdrukken. Heel verwarrend allemaal maar het is toch zo. Ik vindt me zelf eerlijk gezegd ook wel een beetje zielig.


mee eens


en waarom kunnen vrouwen wel van 1 man houden

28-03-2008, 17:06

Citaat door tarifecht:
[/SIZE][/COLOR]

mee eens


en waarom kunnen vrouwen wel van 1 man houden


Im sooo pitiful ... i know.. i know..

Ik weet meestal niet wat ik met zulke vragen moet. Wil jij een eerlijk antwoord, dan ben ik volgende week nog niet klaar.

Mischien als we met open kaarten gaan spelen, dan zijn ''we'' zondag avond al klaar De nadruk op ''we''

28-03-2008, 17:09



Citaat door Fleischbaum:
Im sooo pitiful ... i know.. i know..

Ik weet meestal niet wat ik met zulke vragen moet. Wil jij een eerlijk antwoord, dan ben ik volgende week nog niet klaar.

Mischien als we met open kaarten gaan spelen, dan zijn ''we'' zondag avond al klaar De nadruk op ''we''



ik kan wel van 1 man houden en al sik van iemand houdt dan meen ik het ook en geen ik me ni 100 procent maar 200 pocent en ik weet zeker dta ik dan ni een ander zou willen of op een ander verliefd worden

28-03-2008, 17:12
dat kunnen ze wel

28-03-2008, 17:12
ewa jullie gaan me toch ni wijs maken da er geen mannen op m.nl aanwezig zijn

ewa stem op poll

28-03-2008, 17:14
als een man van een vrouw houdt ziet hij haar als zijn eigendom niet altijd leuk

28-03-2008, 17:14

Citaat door tarifecht:
ik kan wel van 1 man houden en al sik van iemand houdt dan meen ik het ook en geen ik me ni 100 procent maar 200 pocent en ik weet zeker dta ik dan ni een ander zou willen of op een ander verliefd worden


Bewijs het eens ? En noch is het onbetrouwbaar. Dit soort dingen zijn eenmaal moelijk aan te kaarten. Of mischien ben ik veelste nuchter.. dat kan het ook zijn maar in principe is dit vrijwel onmogelijk. Voor al als we het over de Marokkaanse dames hebben. En nee ik provoceer/generaliseer niet maar weet gewoon heel goed waar ik over praat.


Citaat door Its_Just_Me:
dat kunnen ze wel


Dat had ik je ook kunnen vertellen, maar waarom doen ze het niet?
Hoef je trouwens geen geleerde voor te zijn.


Citaat door hajat:
als een man van een vrouw houdt ziet hij haar als zijn eigendom niet altijd leuk



Nee precies. Daarom ben ik ook een voorstand van een afstandelijk-relatie.
Jij doet je ding, hij doet ze ding en vul melkaar maar aan (als het moet) .
Heel handig en efficiënt.

28-03-2008, 17:15

Citaat door Fleischbaum:
Bewijs het eens ? En nog dan is het niet vertrouwelijk. Dit soort dingen zijn eenmaal moelijk aan te kaarten. Of mischien ben ik veelste nuchter.. dat kan het ook zijn maar in principe is dit vrijwel onmogelijk. Voor al als we het over de Marokkaanse dames hebben. En nee ik provoceer/generaliseer niet maar weet gewoon heel goed waar ik over praat.



ewa ik ken mijn eigen , en jij kent jou eigen precies ook goe

hoe bedoel je met ik weet waarover ik praat??hou je van verschilelnde vrouwen?

28-03-2008, 17:28

Citaat door tarifecht:
ewa ik ken mijn eigen , en jij kent jou eigen precies ook goe

hoe bedoel je met ik weet waarover ik praat??hou je van verschilelnde vrouwen?



Maar goed ook :-))

Tsja net als hoe het ik het zeg hé.. Nee dat niet maar weet onderhand wel waar vrouwen allemaal in staat voor zijn.. kan der jammer genoeg niet veel over vertellen anders had ik het echt gedaan. Maar jij zou het toch ook moeten weten, of ik roep maar wat.

28-03-2008, 21:06
ik kan het wel hoor

28-03-2008, 21:12



Citaat door viva_larache:
ik kan het wel hoor



proficiaaaaaaaaat

moi aussi je taime pour toujour

28-03-2008, 21:15

Citaat door tarifecht:
proficiaaaaaaaaat

moi aussi je taime pour toujour

hum oke oke dus ben je al verliefd?

29-03-2008, 19:17

Citaat door viva_larache:
hum oke oke dus ben je al verliefd?



haha ik gaf een antwoordt op je OT


snapieeeeeeee

Pagina's : [1] 2 3 4