Bekijk volle/desktop versie : van familie moet je het hebben!



Pagina's : [1] 2 3

28-03-2008, 11:00
ik ben zooooooooooo kwaad

28-03-2008, 11:01


Vertel eens meid

28-03-2008, 11:03
vertel wat is er gebeurt? maar in elke familie is wel wat hoor dus je bent niet de enige meid je kan beter met vriendinnen buren enz.enz. omgaan dan met je familie, maar jah het blijft toch je familie.

28-03-2008, 11:03
gooi het er maar uit, meid
what's up

28-03-2008, 11:05


Je kan alleen je eigen kinderen vertrouwen of je man

Familie moet je afschrijven en gewoon meelachen alsof je met de duivel lacht.

28-03-2008, 11:08
ik en mijn moeder hebben zoveel tijd gestoken om mijn neef vooruit te helpen in zijn poging om een vrouw te vinden, hij zelf heeft hier geen ouders die wonen in MArokko, en dus hebben wij ons laten overhalen om de hand van een meisje te vragen, kleren voorh aar te kopen, kostum voor hem en ga zo maar door. Nu vroeg hij ons wat wij vonden van dat meisje omdat hij vond dat ze niet echt spraakzaam was. Mijn moeder zei iwa safi, ze is ok, beter iemand die niet veel zegt dan iemand die er van alles uitflapt. Ik gaf toe dat ze idd niet veel sprak en dat ze meer tv keek dan antwoordde op onze vragen toen we haar hand gingen vragen maar dat wijtte ik aan het feit dat ze ons niet kent en misschien verlegen is. Nu heeft mijn neef alles wat we over haar gezegd hebben tegen dat meisje gezegd en sterk overdreven om te zien of ze wel goed snik is!! Hij zei zelfs dat wij gezegd zouden hebben dat ze niet bij haar positieven is terwijl wij dat helemaal niet gezegd hebben. Ik durf dat meisje niet meer o nder ogen kome en mijn moeder al helemaaaaal niet!! Kun je nagaan hoeveel tijd en moeite wij gedaan hebben hem aan een vrouw te helpen, alles te kopen en dan lapt hij ons zoiets!!

28-03-2008, 11:09
Binnenkort is het hun verloving, ik durf echt niet te gaan, die meid en haar moeder moeten ons echt haten!!

28-03-2008, 11:12

Citaat door rnbgirl2002:
Binnenkort is het hun verloving, ik durf echt niet te gaan, die meid en haar moeder moeten ons echt haten!!



pk je neef aan die homo en vertel aan dat wijf wat ie gedaan heeft maar dan wil ze straks niet meer met hem verloven ...

tja heeft ie pech gehad

28-03-2008, 11:14
salaam alaykoum

ik vindt dat je rechtuit tegen dat meisje moet vertellen wat jullie werkelijk gezegd hebben over haar, en zeg maar dat je neef gelogen heeft over jullie . gewoon eerlijk zijn ! die fakking famillie toch hééééééééy!!!!!

28-03-2008, 11:15
hufter!

28-03-2008, 11:30

Citaat door Beauty_00:
schatje, ik heb geleerd dat je familie op een grote afstand moet houden.

ik ga nu alleen met mijn zussen en vriendinnen om, maar voor de rest hoef ik geen goede contact te hebben met andere familieleden. Ze bezorgen je alleen koppijn. Als je ze ergens tegenkomt dan is het wel gezellig, zolang je ze niet tevaak tegenkomt is alles goed.


Wallah ila, je hebt groot gelijk meid! Ik had mijn neef altijd ok gevonden omdat hij zich zo voordeed, nu echter komt zijn ware aard naar boven! Alleen voor zijn eigen voordeel, gaat hij met ons om! ben echt kwaad wallah!

28-03-2008, 11:31

Citaat door assiam:
salaam alaykoum

ik vindt dat je rechtuit tegen dat meisje moet vertellen wat jullie werkelijk gezegd hebben over haar, en zeg maar dat je neef gelogen heeft over jullie . gewoon eerlijk zijn ! die fakking famillie toch hééééééééy!!!!!



ja ga ik ook doen hoor, ik laat het e rni bij!
Zijn moeder zegt van neen, niet doen blablabla, ze heeft schrik dat dat meisje haar zoon dan niet meer wilt

28-03-2008, 11:34


zoooooooo herkenbaar dit.
bij mij was het in dit geval mijn oom.

hij zat ons zwart te maken in mijn huis tegen zijn toendertijd veloofde.
sindsdien mag ik hem niet.

28-03-2008, 11:35

Citaat door Moslima27:
zoooooooo herkenbaar dit.
bij mij was het in dit geval mijn oom.

hij zat ons zwart te maken in mijn huis tegen zijn toendertijd veloofde.
sindsdien mag ik hem niet.


voila, dat bedoel ik nou! Je doet je uiterste best, met een zuivere intentie en fi sabiel illah help je iemand vooruit en daarna krijg je trap achter je kont!

28-03-2008, 11:35
Wat een lullo zèg !

Pagina's : [1] 2 3