Bekijk volle/desktop versie : voor de mannen wat willen jullie later,



Pagina's : [1] 2 3 4 5

27-03-2008, 21:51
[ Worden? Hoeveel denken jullie later te verdienen? En aangezien jullie een vrouw willen die thuis blijft, hoe denken jullie voor 4 of 6 kinderen te zorgen zonder een vrouw die meehelpt met de financieen? ]



[Wordt eens tijd dat er logisch na gedacht wordt? Niet iedereen wordt dokter of advocaat? En je kinderen niet alles kunnen geven wat ze willen is pijn in hart]

27-03-2008, 21:54


met een minumum salaris van 1500 euro komt het goed maar 3 kinderen in plaats van 6 en een vrouw die genoegen neemt met een redelijk leventje je weet toch

27-03-2008, 21:57
met 2weken,en 2kinderen komt goed.

27-03-2008, 21:57
Ja hoor 1500?? hahah denk aan de huur, school voor de kinderen (nog niet eens over studeren), dingen die jij je vrouw en je kinderen nodig hebben, vakantie als je met z'n allen naar marokko wilt gaan, boodschappen en zo kan ik door gaan, 1500 is daar wisselgeld bij,

27-03-2008, 21:58


Marokkaanse mannen willen allemaal president van bank Elwafa worden. Vandaar dat ze hier aan de uitkering zijn.

27-03-2008, 22:00

Citaat door Lauren:
Ja hoor 1500?? hahah denk aan de huur, school voor de kinderen (nog niet eens over studeren), dingen die jij je vrouw en je kinderen nodig hebben, vakantie als je met z'n allen naar marokko wilt gaan, boodschappen en zo kan ik door gaan, 1500 is daar wisselgeld bij,

ga eens gauw aan je vader vragen hoe die rondkomt met een sociale uitkering van 1200 per maand...en vraag jezelf een af hoe paar honderdduizend marokkanen rond komen met hun gezin met een uitkering in nederland.!!!!

27-03-2008, 22:03

Citaat door Mimisch:
ga eens gauw aan je vader vragen hoe die rondkomt met een sociale uitkering van 1200 per maand...en vraag jezelf een af hoe paar honderdduizend marokkanen rond komen met hun gezin met een uitkering in nederland.!!!!


Mijn vader heeft geen uitkering ahamoelilah hij heeft kinderen genomen en is er bereid zo hard mogelijk voor te werken,

Ik vraag me het niet af hoe die honderduizend marokkanen rond komen het is al duidelijk ze wonen in een ghetto en de kinderen kunne niet normaal studeren of werken op hele vroege leeftijd, ik hoef je niet te laten zien hoe het met je mede marokkanen afloopt (drugsdealen enz), wil je dat je kinderen ook zo eindigen?? wil je in een 2 kamerflat wonen?

27-03-2008, 22:04

Citaat door Lauren:
Ja hoor 1500?? hahah denk aan de huur, school voor de kinderen (nog niet eens over studeren), dingen die jij je vrouw en je kinderen nodig hebben, vakantie als je met z'n allen naar marokko wilt gaan, boodschappen en zo kan ik door gaan, 1500 is daar wisselgeld bij,


1500, ik d8 tijd geleden inderdaad dat het ook erg weinig was, totdat mijn manager zei dat het, het minimum is!!

27-03-2008, 22:07

Citaat door SunShine_s:
1500, ik d8 tijd geleden inderdaad dat het ook erg weinig was, totdat mijn manager zei dat het, het minimum is!!



Ja voor hollanders die 1 kind hebben en een vrouw die ook nog eens 1500 of meer verdient.

27-03-2008, 22:09

Citaat door Lauren:
Mijn vader heeft geen uitkering ahamoelilah hij heeft kinderen genomen en is er bereid zo hard mogelijk voor te werken,

Ik vraag me het niet af hoe die honderduizend marokkanen rond komen het is al duidelijk ze wonen in een ghetto en de kinderen kunne niet normaal studeren of werken op hele vroege leeftijd, ik hoef je niet te laten zien hoe het met je mede marokkanen afloopt (drugsdealen enz), wil je dat je kinderen ook zo eindigen?? wil je in een 2 kamerflat wonen?

ewa hier ben ik als voorbeeld. mijn vader heeft geleefd van een uitkering van 1200 per maand. en wij zijn 5 kinderen en hamdoelah allemaal opgeleid en hij heeft ons allemaal groot gebracht. ik ben de jongste thuis en ik ben als de 22 gepasseerd en ik heb een eigen autogarage en ik werk..ik werk voor me vader en me moeder die me zo groot hebben gebracht en mij de juiste opvoeding hebben gegeven. nu is zijn uitkering maar ong. een bijsalaris weetje dus geen bla bla dat we allemaal in ghetto belanden!

27-03-2008, 22:13
ik wil voorman straattegel teller worden

27-03-2008, 22:13
Je kan goed leven op 1500 euri's hoor.... niet voor iedereen is een villa met zwembad en tennisbaan weggelegd.

Als je zoveel verdient dan moet je vind ik wel kijken hoeveel kinderen je neemt, en hoeveel jaar ertussen zit. 3 ofzo met 3 jaartjes ofzo ertussen.
Kan je gemakkelijk opbouwen met studie en alles eromheen.

Wij zijn met zijn 3en thuis en hebben een soortgelijk inkomen, hamdoelilah heb genoeg en zou het ook niet anders willen!

27-03-2008, 22:14



Citaat door Mimisch:
ewa hier ben ik als voorbeeld. mijn vader heeft geleefd van een uitkering van 1200 per maand. en wij zijn 5 kinderen en hamdoelah allemaal opgeleid en hij heeft ons allemaal groot gebracht. ik ben de jongste thuis en ik ben als de 22 gepasseerd en ik heb een eigen autogarage en ik werk..ik werk voor me vader en me moeder die me zo groot hebben gebracht en mij de juiste opvoeding hebben gegeven. nu is zijn uitkering maar ong. een bijsalaris weetje dus geen bla bla dat we allemaal in ghetto belanden!



Tbarkellah!
Lahi galih lik inchallah

27-03-2008, 22:14

Citaat door Mimisch:
ewa hier ben ik als voorbeeld. mijn vader heeft geleefd van een uitkering van 1200 per maand. en wij zijn 5 kinderen en hamdoelah allemaal opgeleid en hij heeft ons allemaal groot gebracht. ik ben de jongste thuis en ik ben als de 22 gepasseerd en ik heb een eigen autogarage en ik werk..ik werk voor me vader en me moeder die me zo groot hebben gebracht en mij de juiste opvoeding hebben gegeven. nu is zijn uitkering maar ong. een bijsalaris weetje dus geen bla bla dat we allemaal in ghetto belanden!


goed van je vader en je moeder,

Maar toen jij nog klein was, waarschijnlijk aangezien je 22 bent hebben je broers/zussen je vader en je moeder geholpen met geld, ze hebben niet 5 kinderen (jonge leeftijd ) in een keer gehad.

27-03-2008, 22:14
Hoe wil je rondkomen met € 1500,-? Ik wil niet elke maand stroggelen, daar heb ik dus geen behoefte aan.

Pagina's : [1] 2 3 4 5