Bekijk volle/desktop versie : Door tekort aan liefde van ouders



Pagina's : [1] 2 3

27-03-2008, 16:54
Zijn de marokkaanse jongeren vaker de weg kwijt.

Eens of oneens

27-03-2008, 16:54


Eens maar ik zou ipv liefde => aandacht zeggen dat ze hun kinderen tekort geven

27-03-2008, 16:57
ach hou toch op zeg dat is gewoon bullshit,ik weet dat mijn ouders van mij houden,maar dat hebben ze noooit maar dan ook nooit in woorden gezegd
en aandacht kregen we al helemaal niet,nou er is niets mis met ons.

27-03-2008, 16:59

Citaat door ILhameLovesA:
ach hou toch op zeg dat is gewoon bullshit,ik weet dat mijn ouders van mij houden,maar dat hebben ze noooit maar dan ook nooit in woorden gezegd
en aandacht kregen we al helemaal niet,nou er is niets mis met ons.



Alhamd allah dat het zo met jou vergaan is.

27-03-2008, 17:09



Citaat door Selaila:
blá.



Selly,

moet je ongi worden..

27-03-2008, 17:10

Citaat door noechanarif:
Selly,

moet je ongi worden..


Vandaag geworden en ik ben gestraft voor alle gemene dingen die ik al een week verkondig o 't forum met helse buikkrampen

27-03-2008, 17:11
Eens, maar het moet inderdaad geen liefde zijn maar aandacht tekort.

Veel Marokkanen durven niet aan hen zoon/dochter te zeggen dat ze van hen houden, maar de ouders houden wel degelijk van hen kinderen maar uiten dat niet.

27-03-2008, 17:13

Citaat door Selaila:
Vandaag geworden en ik ben gestraft voor alle gemene dingen die ik al een week verkondig o 't forum met helse buikkrampen




Ik DACHT AL.. LEEF JE UIT.

27-03-2008, 17:32
Aandacht en/of gebrek aan communicatie. Vooral het communiceren met kinderen is erg belangrijk. Laten we eerlijk wezen; de meeste Marokkanen communiceren niet met hun kids.

Ieder mens verlangt nu eenmaal naar liefde, warmte & genegenheid. Als je dat niet vanuit huis uit meekrijgt, dan gaan kids dat elders zoeken.

27-03-2008, 17:33

Citaat door Symphatica:
Aandacht en/of gebrek aan communicatie. Vooral het communiceren met kinderen is erg belangrijk. Laten we eerlijk wezen; de meeste Marokkanen communiceren niet met hun kids.

Ieder mens verlangt nu eenmaal naar liefde, warmte & genegenheid. Als je dat niet vanuit huis uit meekrijgt, dan gaan kids dat elder zoeken.



Mooi gezegd zuster............ volledig mee eens

27-03-2008, 17:51

Citaat door noechanarif:
Zijn de marokkaanse jongeren vaker de weg kwijt.

Eens of oneens



Ik denk juist dat ze de liefde thuis vinden, aangezien de meerderheid van de maatschappij tegen ze is.

27-03-2008, 17:54
Niet eens, welke ouder houdt niet van zijn kind?? Gebrek aan communicatie door generatie,- cultuurkloof dat is denk ik meer oorzaak. En veel van die ontspoorde jongeren komen uit dezelfde buurten, dus verkeerde straat rolmodellen.

27-03-2008, 18:35


Eens

Ik vind het niet raar, want marokkaanse gezinnen beginnen vanaf 5 kinderen. Zie maar dat je 5-10 kinderen aandacht geeft.

27-03-2008, 18:39
Volgens mij is het eerder aandacht wat de kinderen niet/weinig krijgen. (geldt niet voor elk gezin)

27-03-2008, 18:43

Citaat door stanga:
Eens

Ik vind het niet raar, want marokkaanse gezinnen beginnen vanaf 5 kinderen. Zie maar dat je 5-10 kinderen aandacht geeft.

Dit slaat helemaal nergens op! Volgens jou kunnen ouders maar van een beperkt aantal kinderen houden en houdt de liefde op bij het vijfde kind

Pagina's : [1] 2 3