Bekijk volle/desktop versie : Bestaaat dat eigenlijk??? vrouwen met borsthaar??



Pagina's : [1] 2 3 4

12-12-2003, 09:44
ieuwww gewoon een vraagje....??? k heb meisjes gezien die hele mooie zehma die turkse en marokkaanse wijffe op schooool ieuww ze hebben ook haren op hun buik wahja vies gaan ze t weghale met strips in de wc allah i koun fil3awn...echt zo manwijffe als t aangroeit ieuwwwwww

ik hoop dat jullie weten wat ik bedoel wantt k vind ze aliens solly

ennetje zei tegen me ja k scheer ook mn kon/thaar willie heeft ze konthaar dan...ik looop zwaar achter



xxjes Naadje

12-12-2003, 09:47


ze hebben er niet zelf voor gekozen om haartjes op hun buik ofzo te laten groeien...


maar ik zie dat dit een BLA-topic is ..Verveling yek :jeweetog:

12-12-2003, 09:47
Sorry, je Nederlands is zo bar slecht, dat ik er geen enkel touw aan vast kan knopen.

12-12-2003, 09:50
En Ik VerStA Er GeeN Ene BArst Van

12-12-2003, 09:50


ooh abdel dat formele gedoe en dat goed nederlands typpe/spreke doe dat aub ergens anders wallahila bessah effe op marokko.nl goed nederlands spreke...ach whatever!


enne gil juist jah..hoe raad je het?

12-12-2003, 09:53

Citaat:
Origineel gepost door s_soumaya18
ooh abdel dat formele gedoe en dat goed nederlands typpe/spreke doe dat aub ergens anders wallahila bessah effe op marokko.nl goed nederlands spreke...ach whatever!


enne gil juist jah..hoe raad je het?
T woord k.onthaar sloeg alles om

12-12-2003, 09:54
Jaaa dat bestaat wel !!!!!!

Ik had een meisje in mijn klas die dat had en ze droeg altijd van die topjes waardoor je het kon zien Iiiiiiiiiiegh harsen die handel net als bij de heren.

12-12-2003, 09:54

Citaat:
Origineel gepost door GillDeLaTouret
T woord k.onthaar sloeg alles om
okeej dan, very good from you...ooh ooops dit s weer geen goed engels sorry abdell


12-12-2003, 09:56

Citaat:
Origineel gepost door MizzMeknes
Jaaa dat bestaat wel !!!!!!

Ik had een meisje in mijn klas die dat had en ze droeg altijd van die topjes waardoor je het kon zien Iiiiiiiiiiegh harsen die handel net als bij de heren.
Nee nee fee serieusss meen je dat????

12-12-2003, 09:58

Citaat:
Origineel gepost door s_soumaya18
ooh abdel dat formele gedoe en dat goed nederlands typpe/spreke doe dat aub ergens anders wallahila bessah effe op marokko.nl goed nederlands spreke...ach whatever!


enne gil juist jah..hoe raad je het?
Het spijt me, maar ik weet nog steeds niet wat je allemaal loopt te bazelen. Dus meid, ga wat nuttigs doen en laat het openen van topic over aan mensen die wel kunnen nadenken.

groet
Abdel

12-12-2003, 10:00

Citaat:
Origineel gepost door Abdel0095
Het spijt me, maar ik weet nog steeds niet wat je allemaal loopt te bazelen. Dus meid, ga wat nuttigs doen en laat het openen van topic over aan mensen die wel kunnen nadenken.

groet
Abdel
Ga aub wat met je leven doen...k heb toch geen leven en open topics zoveel ik wil.....gaaa wat met je leven doen----->eeeh geval dat zich te goed voelt en zich slim voordoet..maar het in werkelijkheid nie is...doe nu maar je woordenboekje dicht en doe wat met je leven !!!!! en snel want je dringt nie doorr


vanaf nu Lucht!

12-12-2003, 10:01
Ik heb een keer een donkere meid met borsthaar gezien.
Ze had nog zon diep uitgesnede truitje aan.
Ouallah ik vond het smerig en echt van dat dikke borsthaar
Alleen niet veel,klein beetje tussen borsten.
Veeel meiden hebben van die kleine dunne haartjes op hun buik.
Netals veel meiden een klein dunne snortje boven hun lippen hebben.
Gewoon harsen die troep


12-12-2003, 10:09


Ja ik lieg niet en precies wat Norejihan zegt

12-12-2003, 10:13
En ik dank allah swt dat ik dat nie heb...wayemaaa so erg voor ze....en norejihan dat mensen dan een diep uitgesneden truitje aandoen mensen hebben lef!! en norejihan k heb t nie over kleine haartjes op de buik maar echt erg...als je ze zo ziet ha je denken model mooi meisje maar wat er allemaal in die wc's gebeuren you just don't wanna know

12-12-2003, 10:34

Citaat:
Origineel gepost door s_soumaya18
En ik dank allah swt dat ik dat nie heb...wayemaaa so erg voor ze....en norejihan dat mensen dan een diep uitgesneden truitje aandoen mensen hebben lef!! en norejihan k heb t nie over kleine haartjes op de buik maar echt erg...als je ze zo ziet ha je denken model mooi meisje maar wat er allemaal in die wc's gebeuren you just don't wanna know
In de wc''s vind ik wel shokerend
Hars het dan thuis.
Daar heb je alle tijd en tensloote ben je thuis.
Veiliger bestaat niet.


Pagina's : [1] 2 3 4