Bekijk volle/desktop versie : Helderziende gaat Verdonk helpen



27-03-2008, 12:43
AMSTERDAM - Medium Liesbeth van Dijk gaat Rita Verdonk helpen haar beweging Trots op Nederland te financieren.

Zesde zintuig-ster Van Dijk wil met Verdonk geld ophalen bij Nederlandse pensionado’s in Spanje. Eigenlijk wil ze niet te veel in de publiciteit voor haar betrokkenheid bij Rita Verdonk. ‘Ik stel me bescheiden op’, zegt Liesbeth van Dijk uit Den Haag tegen De Pers .

Ze leerde Verdonk vijf jaar geleden kennen tijdens een etentje bij Hans Nieukerke, toen directeur van het heropvoedingsinstituut Glenn Mills en een vriend van Verdonk. De twee vrouwen raakten bevriend. Van Dijk kreeg landelijke bekendheid toen zij in 2007 te zien was in het KRO-programma Het zesde zintuig, een wedstrijd tussen paranormaal begaafden waarin ze als derde eindigde.

‘Ik spreek Rita elke week’, vertelt Van Dijk. Behalve vriendinnen zijn zij aanhangers van The Secret, de gedachte dat je kunt krijgen wat je wilt door je dat heel sterk voor te stellen. ‘Voor mij is heel belangrijk waar Rita bij de lancering van haar beweging, 3 april, mee komt’, aldus Van Dijk. ‘Als dat inderdaad iets geweldigs wordt, ga ik me inzetten voor fundraising. Ik ga diners voor haar organiseren – die hopelijk 10.000 euro per avond opleveren – en ik sleur haar naar alle landen waar Nederlanders wonen, zoals Spanje, Australië, België en Canada, om geld op te halen. Ze is daar héél populair.’

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3645117/_Helderziende_gaat_Verdonk_helpen__.html?p=13,2

Char heeft nu ook wel weer een gaatje in haar agenda. Readings for Rita!

Al uw werk- en relatiegerelateerde problemen in een oogwenk opgelost. Bel NU! 0900-RITA

27-03-2008, 12:49


Wilders in geldnood, Rita die van alles doet om aan geld te komen. Het is elke dubbeltje omdraaien op de rechterzijde

27-03-2008, 12:52

Citaat door Wereldburger:
up


De waarheid is hard, als politici hun heil zoeken bij mediums dan is het eind zoek