Bekijk volle/desktop versie : Tip Belangerijk Voor De Meiden



Pagina's : [1] 2 3 4

27-03-2008, 12:17
Salam meiden

Je bruiloft is maar een feestje, een bekendmaking voor de mensen. Of je het nou klein doet of groot, als je maar in je achterhoofd houdt dat dit nog niet het huwelijk is. Het huwelijk begint na het feest. Veel meiden tegenwoordig denken bij trouwen alleen maar aan het feest, ik moet dit en ik moet dat, en die heeft dit gedaan en ik moet beter. Maar die meiden die kijken niet verder. Die kijken niet naar het leven wat na het feest komt. De verantwoordelijkheden, je eigen huis, je man, koken, schoonmaken, met elkaar rekening houden, noem maar op. Daarom dames aub wanneer je aan trouwen denkt denk daar dan ook aub aan. denk niet alleen aan die 3 dagen feest. Die dagen zijn zo voorbij, maar het huwelijk is een verbintenis voor het leven. Denk goed na voor je erin stapt. Ik zeg dit omdat heel veel meiden niet weten wat het huwelijk inhoudt en daarom zijn er zo veel scheidingen de laatste tijd en dat is toch zonde.......

groetjes

27-03-2008, 12:22


je bent enigste die iets zinnigs eeft gezegt




ik ben blij dat je zo denkt

27-03-2008, 12:24

Citaat door oktoberbruid:
je bent enigste die iets zinnigs eeft gezegt




ik ben blij dat je zo denkt



dank je meid mensen denken alleen aan trouwen maar je moet ook aan denken het leven na dat je getrouwd bent

27-03-2008, 12:25
wolahila kei veel geld aan trouw en dan zelfs geen eike kunnen bakken hahahhaha en geen marmita


als man honger heeft gaat die naar de snack wilieee

27-03-2008, 12:35



Citaat door oktoberbruid:
wolahila kei veel geld aan trouw en dan zelfs geen eike kunnen bakken hahahhaha en geen marmita


als man honger heeft gaat die naar de snack wilieee



haha walila
ik heb liever alleen een sadaka doen..en me huis goed opknappen dan dat ik zo een grote bruiloft doe...en geen geld voor een huis heb..hahah je moet natuurlijk wel kunnen koken...maar je kan beter bij je eige huis leren dan bij je moeder..leren...als ze bijv harira gaat maken dan doet ze alles tegelijk hahah

27-03-2008, 12:42
Tabarakalhlik Mokiej!!!

27-03-2008, 12:43

Citaat door Najiba:
Tabarakalhlik Mokiej!!!



dank je meid

27-03-2008, 12:48

Citaat door Mokkiej:
Salam meiden

Je bruiloft is maar een feestje, een bekendmaking voor de mensen. Of je het nou klein doet of groot, als je maar in je achterhoofd houdt dat dit nog niet het huwelijk is. Het huwelijk begint na het feest. Veel meiden tegenwoordig denken bij trouwen alleen maar aan het feest, ik moet dit en ik moet dat, en die heeft dit gedaan en ik moet beter. Maar die meiden die kijken niet verder. Die kijken niet naar het leven wat na het feest komt. De verantwoordelijkheden, je eigen huis, je man, koken, schoonmaken, met elkaar rekening houden, noem maar op. Daarom dames aub wanneer je aan trouwen denkt denk daar dan ook aub aan. denk niet alleen aan die 3 dagen feest. Die dagen zijn zo voorbij, maar het huwelijk is een verbintenis voor het leven. Denk goed na voor je erin stapt. Ik zeg dit omdat heel veel meiden niet weten wat het huwelijk inhoudt en daarom zijn er zo veel scheidingen de laatste tijd en dat is toch zonde.......

groetjes



Geweldig, eindelijk iemand die OOK beseft dat het niet alleen om het "o zo leuke feestje" gaat.
Daarna begint het echte leven, en dat kan zwaar zijn. het eerste jaar van je huwelijk is het zwaarst en is het van beide kanten erg zwaar: je moet wennen aan elkaar, wennen aan de verantwoordelijkheden, wennen aan nog meer mensen; schoonfamilie etc!

27-03-2008, 12:52

Citaat door Nurse_:
Geweldig, eindelijk iemand die OOK beseft dat het niet alleen om het "o zo leuke feestje" gaat.
Daarna begint het echte leven, en dat kan zwaar zijn. het eerste jaar van je huwelijk is het zwaarst en is het van beide kanten erg zwaar: je moet wennen aan elkaar, wennen aan de verantwoordelijkheden, wennen aan nog meer mensen; schoonfamilie etc!



het is wel allemaal leuk en aardig bruiloft maar dat is 3 dagen...je getrouwde leven is voor altijd en dat zal niet altijd makkelijk zijn als je elkaar steunt enz komt het inschallah goed

27-03-2008, 13:12

Citaat door Mokkiej:
Salam meiden

Je bruiloft is maar een feestje, een bekendmaking voor de mensen. Of je het nou klein doet of groot, als je maar in je achterhoofd houdt dat dit nog niet het huwelijk is. Het huwelijk begint na het feest. Veel meiden tegenwoordig denken bij trouwen alleen maar aan het feest, ik moet dit en ik moet dat, en die heeft dit gedaan en ik moet beter. Maar die meiden die kijken niet verder. Die kijken niet naar het leven wat na het feest komt. De verantwoordelijkheden, je eigen huis, je man, koken, schoonmaken, met elkaar rekening houden, noem maar op. Daarom dames aub wanneer je aan trouwen denkt denk daar dan ook aub aan. denk niet alleen aan die 3 dagen feest. Die dagen zijn zo voorbij, maar het huwelijk is een verbintenis voor het leven. Denk goed na voor je erin stapt. Ik zeg dit omdat heel veel meiden niet weten wat het huwelijk inhoudt en daarom zijn er zo veel scheidingen de laatste tijd en dat is toch zonde.......

groetjes


Goed gezegd . Het gaat inderdaad niet om de bruiloft, maar om het huwelijk.

27-03-2008, 13:13

Citaat door metalsia4you:
Goed gezegd . Het gaat inderdaad niet om de bruiloft, maar om het huwelijk.



dank je meid

27-03-2008, 13:14
Helemaal mee eens! Het is een einde van je alleenstaande bestaan maar ook het begin van het Huwelijk. En die komt na t feest....t feest stelt dus niets voor. Maar helaas denkt niet iedereen zo...

27-03-2008, 13:16



Citaat door V-sagiste:
Helemaal mee eens! Het is een einde van je alleenstaande bestaan maar ook het begin van het Huwelijk. En die komt na t feest....t feest stelt dus niets voor. Maar helaas denkt niet iedereen zo...




iwa je moet wel zo denken...anders kan je echt niet goed leven

27-03-2008, 13:21
Alsof mensen dit niet weten wanneer ze trouwen

27-03-2008, 13:23

Citaat door Voetbaleria:
Alsof mensen dit niet weten wanneer ze trouwen



nou meid niet iedereen die denken alleen maar aan trouwen, trouwen en niet aan het leven daarna

Pagina's : [1] 2 3 4