Bekijk volle/desktop versie : Aura



27-03-2008, 10:39
Laatst kwam ik met een vriendin een Marokkaanse homo vriend van haar tegen (le3zeb op zich, maar goed).

Hij groet mijn vriendin met vier kusjes, voor dat hij aanstalten maakt om mij te groeten, zeg ik "Hey, ben niet van de kusjes."

Hij: "Dat zag ik al aan je aura."

Ik: .

Mijn vraag aan jullie: Wie heeft ook zo'n geweldige aura ?

27-03-2008, 10:42


ik kwam ook een keer een homo vriend van me tegen, ook marokaans en die zoende me 4 keer op mn gezicht.................wist effe niet hoe ik moest reageren als getrouwde vrouw..........voordeel is datie toch niet op vrouwen valt maar goed.................draag jij een hoofddoek miss. ligt t daar aan of houding..............

mijn aura is rooskleurig en open...................ik praat echt met iedereen op straat en andersom

27-03-2008, 10:50

Citaat door shariza:
ik kwam ook een keer een homo vriend van me tegen, ook marokaans en die zoende me 4 keer op mn gezicht.................wist effe niet hoe ik moest reageren als getrouwde vrouw..........voordeel is datie toch niet op vrouwen valt maar goed.................draag jij een hoofddoek miss. ligt t daar aan of houding..............

mijn aura is rooskleurig en open...................ik praat echt met iedereen op straat en andersom



Nope geen hoofddoek.

Verder ook enorm spontaan, mijn moeder vindt het vreemd dat ik nog niet ontvoerd ben, zo makkelijk ben ik in de omgang.

Alleen kan niet tegen mensen die willen zoenen of de arm of je heen leggen, ieeuuw .

27-03-2008, 10:52
hoe weet je wat voorn aura je hebt?

27-03-2008, 10:54


haha nooit meegemaakt maar ik zou weleens zo iemand willen ontmoeten, benieuwd wat ze zeggen

27-03-2008, 10:54

Citaat door Nysha:
hoe weet je wat voorn aura je hebt?




weet niet.................bij mij zijn mensen niet bang.............ze durven alles bij mij.........en voelen zich op een of ander manier aangetrokken tot mij.........daarom denk ik dat die van mij roze is en open..............maar dat is mijn conclusie hoor!

27-03-2008, 10:55
Je kan een aura foto laten maken

27-03-2008, 10:55

Citaat door noona:
haha nooit meegemaakt maar ik zou weleens zo iemand willen ontmoeten, benieuwd wat ze zeggen




wat een homo of een aura- deskundige!